| 06-11-2025 07:16:45 | ||
|---|---|---|
|
BVisser
|
Wat zijn die beperkingen dan? En heeft dit nog verdere consequenties voor de inzet? |
|
| 07-11-2025 09:34:30 | ||
|---|---|---|
|
BVisser
|
Blijkens een Sichtungsblid op Drehscheibe was de 193 733 op 1 november door Duitsland onderweg met een keteltrein. |
|
| 07-11-2025 09:44:29 | ||
|---|---|---|
|
AlbertP
|
Langere blokafstanden en evt. lagere maximumsnelheid met PZB, tot nu toe geen groot probleem omdat er naast ETCS ook nog LZB aanwezig is. Op de lange termijn gaan er voor de route naar Basel wel BL3-loks nodig zijn. |
|
| 07-11-2025 11:44:06 | ||
|---|---|---|
|
TreinAml
|
... maar tot Basel komt voorlopig toch geen NS locomotief? |
|
|
advertentie |
| 07-11-2025 14:42:06 | ||
|---|---|---|
|
Daan!
|
||
| 07-11-2025 14:42:42 | ||
|---|---|---|
|
mart.h
|
M. |
|
| 07-11-2025 16:07:57 | ||
|---|---|---|
|
AlbertP
|
|
|
| 07-11-2025 17:24:57 | ||
|---|---|---|
|
Svh
|
Welke werktplaats in Wenen zal deze revisie plaatsvinden? |
|
| 08-11-2025 23:52:08 | ||
|---|---|---|
|
RailCamNL
|
Kwam online deze foto tegen van de 193 932 in dienst bij Ecco Rail en voorzien van een getto ELL jasje: www.flickr.com |
|