| 08-08-2016 21:42:42 | ||
|---|---|---|
|
mdj
|
Quote Ik meende wel eens gezien te hebben dat die beveiliging wel erg klassiek is: een token die wordt doorgegeven tussen de machinisten. Alhoewel ik de laatste keren daar niet op gelet heb Bij twijfel: gebruik beton. |
|
| 08-08-2016 21:52:19 | ||
|---|---|---|
|
thom
|
Quote De overwegen en andere eventuele inrichten zijn puur gekoppeld aan de seinen, maar de seinen niet aan spoorbezetting. |
|
| 08-08-2016 22:42:10 | ||
|---|---|---|
|
dennistd
|
In dit document is veel informatie te vinden over dit grensbaanvak: http://fahrweg.dbnetze.com/file/fahrweg-de/2397820/H19w-_wvCeBXjLkBIJk52YeZKNQ/7936586/data/rw_302.9005Z98.pdf | |
| 09-08-2016 07:02:45 | ||
|---|---|---|
|
evangoor
|
En dan zijn mijn 'technische' seinen ineens afsluitlantaarns geworden. Je kan beter de Duitse tekst lezen. | |
|
advertentie |
| 12-08-2016 17:01:33 | ||
|---|---|---|
|
Hoera63
|
En sein met bord met een driehoek die omhoog wijst geeft geen informatie over de spoorbezetting. Bron: http://www.nicospilt.com/pdf/130501%20Seinenboek%20V8%20NSR%20CVdef.pdf Op dit baanvak liggen veel overwegen die met de hand (of met infrarood pistool) geactiveerd moeten worden. Het sein toont dan ook geen groen, maar wit licht bij vertrek. |
|
| 12-08-2016 17:20:03 | ||
|---|---|---|
|
mvboetzela
|
Dat is onjuist. Langs dit baanvak tonen ze wel degelijk groen/rood en geen wit/rood. | |
| 12-08-2016 17:41:27 | ||
|---|---|---|
|
dlm4yjp
|
@hoera63: in je eigen link nog één pagina verder lezen, daar kom je hem dus ook in het groen tegen, zoals de omschreven situatie is ![]() Laatst bewerkt door dlm4yjp op 12-08-2016 17:42 Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
|