| 14-08-2017 22:45:30 | ||
|---|---|---|
|
Frontier
|
Quote Volgens de huidige berichten: Asd-Ht met een Traxx voorop en de BE 1835 in opzending achterop. Ht-Nm met de BE 1835 voorop en een Traxx in opzending achterop. Nm-Vl met een IRP G2000 en een Traxx (in opzending, uiteraard) voorop, de BE 1835 blijft in Nm achter. 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
|
| 15-08-2017 13:05:34 | ||
|---|---|---|
|
jordy94
|
Misschien niet het juiste topic.. Mogen de treinen nu ook weer met 140 km per uur over de Moerdijkbrug? | |
| 15-08-2017 13:08:42 | ||
|---|---|---|
|
MetroRET
|
Gedeeltelijk, de zuidelijke kant van de brug kent namelijk een plaatselijke snelheid van 130 km/u. De TSB-boordjes zijn voor de zekerheid niet verwijderd, maar 'afgezakt'. Laatst bewerkt door MetroRET op 15-08-2017 13:09 |
|
| 15-08-2017 23:16:06 | ||
|---|---|---|
|
sjoerd
|
Ja, voor het afbuigen over het hogesnelheidswissel meteen na de Moerdijkbrug, maar voor rechtdoor blijft het toch 140? Ik heb hier geen bv's bij de hand. | |
|
advertentie |
| 15-08-2017 23:37:28 | ||
|---|---|---|
|
MetroRET
|
Klopt, deze situatie die ik schetste is alleen in noordelijke richting. ![]() |
|