21-11-2024 16:20:47 | ||
---|---|---|
pjkleton
![]() |
Hallo, Vanmiddag zag ik in de bieb het recentste nummer van HP de Tijd met een artikel over de problemen bij NS . Ik vond het nog al tendentieus met het bekende verhaal over de volle treinen die vuil waren ,geillustreerd met veel mensen bij de ingang van een Spinterstel en een NS medewerker die met een vuilniszak langs een open toiletdeur lopt waarachter een met graffitie vol gekalkte wand was te zien. De schrijver (Naam vergeten) was tegen marktwerking en schreef dat het al sinds 1995 fout ging. De Directie verdient te veel en het "grondpersoneel " te weinig. "als die beter betaald werd zou het beter gaan '. Enzo voort ,...enz. Ik weet niet wat ik ervan moet denken , Peter |
21-11-2024 17:30:59 | ||
---|---|---|
sjoerd
![]() |
Ik ook niet. Maar een mening is maar een mening. Meningen lokken reacties uit en dan wordt het beeld vanzelf versterkt of verzwakt. Zo gaat dat gewoonlijk, en iedereen vindt er weer het zijne of hare van (en tegenwoordig ook alles wat daar dan weer tussen zit. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om er niks van te vinden en je eigen ogen en oren gebruiken. |