Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): DH_-_Treinstellen_DH_(Wadloper) |
![]() |
25-01-2012 16:52:40 | ||
---|---|---|
djjelmer
![]() |
Hoe zit het eigenlijk nu met de stellen 3105, 3110, 3222 en 3226. Staan die nog steeds te roesten in Polen? |
25-01-2012 17:12:16 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Te overwoekeren ook, ja. |
26-01-2012 00:16:24 | ||
---|---|---|
kmark
![]() |
Dat valt toch nog wel mee![]() |
26-01-2012 00:21:07 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Ja...Overwoekerd met iets dat sommigen 'kunst' noemen... %09% Of is dat meegenomen uit ons land? Laatst bewerkt door aarclay op 26-01-2012 01:30 Choo choo..... |
![]() |
advertentie |
26-01-2012 00:30:12 | ||
---|---|---|
mren
![]() |
Overwoekeren = planten |
26-01-2012 01:29:56 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Dat weet ik ook wel hoor...![]() Laatst bewerkt door aarclay op 26-01-2012 01:30 Choo choo..... |
30-01-2012 20:12:23 | ||
---|---|---|
PlanX
![]() |
In Amersfoort voor de loods staan weer een aantal wadlopers buiten. http://www.flickr.com/photos/69195288@N07/6777582031/in/photostream Dit zijn de 3108+3114+3101+3118+3107 en aan de achterkant staat ook nog de 3103. Laatst bewerkt door PlanX op 01-02-2012 18:07 |
01-02-2012 19:16:20 | ||
---|---|---|
treinfreak
![]() |
Ik was toevallig op flickr foto's aan het kijken toen ik deze reactie van iemand zag : Some of them have already arrived by boat in Constanta,but not for Ferotrans,for TFC(Trans Feroviar Calatori) Met deze foto: http://i968.photobucket.com/albums/ae169/AlexCta/DSCF6109.jpg Ik ben even verder gaan zoeken kwam toen op een roemeens forum terecht. Iemand die van het bedrijf TFC is vertelde dat de wadlopers dezelfde kleuren gaan krijgen als de VT 624 die ze al hebben. http://www.forumtrenuri.com/t1855p10-de-vorba-cu-conducerea-operatorului-feroviar-tfc De VT 624 van TFC http://farm7.staticflickr.com/6095/6332143305_3f80d2466d_z.jpg wat is er leuker dan een trein? 2 treinen natuurlijk! |
01-02-2012 21:25:49 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Gezellige aankomst zo, tussen het schroot...![]() |
02-02-2012 08:14:35 | ||
---|---|---|
gvttreinen
![]() |
Kunnen ze vast wennen...![]() |
17-02-2012 20:07:04 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
Heeft iemand enig idee op welke lijn deze stellen gaan rijden in Roemenië? Cargo all the way |
17-02-2012 21:56:17 | ||
---|---|---|
wimhoekema
![]() |
men heeft het over de lijn Leeuwarski-Stavoro...%08% |
24-02-2012 12:50:39 | ||
---|---|---|
PlanX
![]() |
QuoteDeze reactie over TFC stond bij deze foto op Flickr. http://www.flickr.com/photos/69195288@N07/6750137137/in/set-72157628372020243 |
24-02-2012 13:30:28 | ||
---|---|---|
ICMm4250
![]() |
Als je deze fotolinks aanklikt krijg je alleen een hele vervelende melding dat je de winnaar van een iphone bent!!! wat je ook aaklikt je krijgt het niet uit je scherm. |
24-02-2012 13:45:27 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Wat een aparte computer heb jij dan!![]() |
26-02-2012 11:53:09 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
Het schip African River ligt in Hrp te wachten tot de DH'tjes daar aankomen. Laatst bewerkt door Railpool op 26-02-2012 11:54 Cargo all the way |
27-02-2012 14:43:02 | ||
---|---|---|
greyhound
![]() |
Nieuws over de wadlopers in Argentinie: http://www.railjournal.com/newsflash/argentina-uruguay-service-cut-back-1492.html |
27-02-2012 23:27:20 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
QuoteDe DH1-en voor Argentinië? |
28-02-2012 06:59:03 | ||
---|---|---|
marcel72
![]() |
De African River is alweer vertrokken en zat vanmorgen al boven Vlieland .... Haven Scheepsnaam Aankomstijd (Lokaal) Vertrektijd (Lokaal) IJMUIDEN AFRICAN RIVER 2012-02-28 00:33 2012-02-28 01:25 Marcel |
28-02-2012 08:34:07 | ||
---|---|---|
gvttreinen
![]() |
Bestemming: NORDENHAM Waarschijnlijk daar overladen op binnenvaartschip of? (bron: Marinetraffic.com) |
28-02-2012 09:32:17 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Is het al wel zeker dat ze aan boord zijn dan? |
28-02-2012 09:33:15 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
@Marcel72 je hebt volledig gelijk, het schip lag op de plek waar het oorspronkelijke schip moest liggen voor het transport. Een soort gelijk schip ligt nu 1 kade verder, de Midjur. Dit schip heeft precies dezelfde bouw en laadruim als het schip dat is gebruikt voor het transport van de andere DH's uit de Rotterdamse haven. Dit schip is gistermiddag aangekomen rond half 2, aldus een nfl. @Sik214 nee ze staan nog in Amf, maar ik zou het in de gaten houden deze week ![]() Laatst bewerkt door Railpool op 28-02-2012 09:33 Cargo all the way |
28-02-2012 21:13:27 | ||
---|---|---|
djjelmer
![]() |
Ik moet volgende week woensdag in amersfoort zijn dus die wadjes moeten daar eigenlijk nog wel even staan blijven. Was van plan om de camera mee te nemen. Hier zijn nog wat foto's van de 3213 zo als hij er nu bij rijd.http://www.haciendovia.com.ar/galeria/categories.php?cat_id=139&sessionid=tfg12uk3hr4a8427o171sdme77 |
28-02-2012 21:15:50 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
Dromen zijn bedrog bewijst maar weer, ze worden naar het schip geladen bij Rotim in de Vlothaven. Cargo all the way |
29-02-2012 13:27:44 | ||
---|---|---|
waalkade
![]() |
Quotehttp://www.marinetraffic.com/ais/nl/default.aspx?zoom=10&mmsi=248734000¢erx=4.772013¢ery=52.41379 Een link om de Midjur te volgen. Edit, de Midjur is een bulkcarrier. Ik gok op de Athena. Laatst bewerkt door waalkade op 29-02-2012 13:43 |
29-02-2012 14:31:47 | ||
---|---|---|
dvdhoven
![]() |
Even maar een citaat uit RR vandaag:Quote Dick van den Hoven |
29-02-2012 14:33:29 | ||
---|---|---|
Bert13
![]() |
Hum, ik heb genoteerd: MRCE5001632 (= CT 1627) + 3111+3117+3115+3113+3103 ![]() He fought bravely, but lost the battle against technology - 07-06-2015 |
29-02-2012 14:42:43 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Klopt niet, de 3115 is geen TBA-stel. 57 jaar OV-fotografie. |
29-02-2012 14:43:54 | ||
---|---|---|
Bert13
![]() |
Okee, dan blijkt dat fotograferen en schrijven niet samengaat. Bedankt. He fought bravely, but lost the battle against technology - 07-06-2015 |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
29-02-2012 15:38:04 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
@Waalkade je hoeft niet meer te gokken, het is de Athena. Cargo all the way |
29-02-2012 20:42:28 | ||
---|---|---|
spiketrain
Moderator ![]() |
Spiketrain: enkele berichten verwijderd. Vanaf nu doen we weer normaal tegen elkaar. Groet, Spiketrain |
29-02-2012 22:19:21 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
QuoteStel 3115 is ook een Wadfietser (bestickering), die had je er op je foto ook vast wel uitgehaald ![]() |
01-03-2012 20:04:33 | ||
---|---|---|
kbrandsma
![]() |
Quote Zou dit zijn na die schuiver waar laatst over werd bericht, waarbij een Wadloper de spoorstaven van de dwarsliggers had losgewerkt en vervolgens in de ballast en het onkruid tot stilstand kwam? |
02-03-2012 01:53:16 | ||
---|---|---|
Rob...
![]() |
klopt het dat we na deze verscheping nog slechts 2 DH'tjes in NL hebben? (3115 3215?) |
02-03-2012 08:31:24 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Correct, alleen TBA 3116 zou nog naar Awhv moeten worden overgebracht. 57 jaar OV-fotografie. |
04-03-2012 15:31:40 | ||
---|---|---|
djjelmer
![]() |
http://youtu.be/nXAz8xmJDM4 Die wadlopers worden iets minder goed behandeld. Maar een mooi uitzicht hebben ze nu wel! |
04-03-2012 16:28:21 | ||
---|---|---|
john2
![]() |
De wadlopers hadden nogal technische problemen toen ze op de Maaslijn door Veolia gereden werden. Hebben de buitenlandse vervoerders hier ook (nog) last van deze technische problemen? |
04-03-2012 18:57:42 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Ja. |
04-03-2012 20:10:52 | ||
---|---|---|
tjabbe73
![]() |
De Wadlopers hebben in NS-tijd geen revisie gehad, alleen een inwendige opknapbeurt en wat aanpassingen (CW's). Al in de laatste tijd dat ze nog voor NS reden, waren de dieselmotoren volledig op, de Voith-aandrijving had ook een revisie nodig. Als je deze zaken had aangepakt, had het al een stuk in storingen gescheeld... |
04-03-2012 21:24:00 | ||
---|---|---|
javanree
![]() |
En vergeet niet dat ze op de Maaslijn zwaar mishandeld werden, diensten rijdend waar ze totaal niet geschikt voor waren. |
04-03-2012 21:26:17 | ||
---|---|---|
1855
![]() |
Quote Je moest eens weten... |
04-03-2012 21:43:33 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
Volgens mij zijn ze zelfs compleet gereviseerd. En dan nog een tractieinstallatie bestaat uit hoofddelen die een eigen revisie en vervangingstermijn hebben. |
04-03-2012 22:41:29 | ||
---|---|---|
dh3201
![]() |
Het casco en het interieur hebben een revisie gehad, de motoren niet Shqiperise-lopers? |
04-03-2012 22:49:10 | ||
---|---|---|
tjabbe73
![]() |
Quotetjabbe73 (zo 04 mrt 2012 20:10:52 link): De Wadlopers hebben in NS-tijd geen revisie gehad, Je moest eens weten... --------------------------------------------------------------------- Nope, anders dan componenten wisselen (ook motoren en Voith) is er niet mee gedaan. Een kennis van mij heeft in de jaren negentig vanuit Tilburg de verbouwing gecoördineerd, waarbij o.a. de baanruimers werden aangebracht en toen is alleen de kop deels geschilderd. Toen werd al aangegeven van hogerhand dat er bijna geen geld ingestoken mocht worden. Op het laatst zijn er zelfs in het TC (technisch centrum) van Groningen nog wat kunstgrepen uitgevoerd om het spul te laten rijden. Maar dat kwam op het conto van de heren techneuten die jaren het spul al onder hun hoede hadden. Of zij er vrolijk van werden laat ik even in het midden.... Laatst bewerkt door tjabbe73 op 04-03-2012 22:50 |
05-03-2012 07:44:19 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Ik meen ook altijd dat de defecten op de maaslijn niet zoveel met het rijden te maken had. Zoals lekkende daken koelradiatoren defecte kleppen en remonderdelen. Ook zaken als totaal versleten dempers niet goed werkende oliekachels enz. toerenregeling defect brandstofpompen die bleven hangen. En al dat soort dingen stond al ruimschoots in de storingshistorie nog voordat we er een meter mee reden. |
05-03-2012 11:24:19 | ||
---|---|---|
1855
![]() |
Quote En jij denkt dat er in de jaren voorafgaand aan de midlife-beurt (1981-1996, NS tijd) nooit iets gereviseerd is? Leuk dat je een kennis hebt die aan de beurt in de jaren '90 heeft meegewerkt, maar ik ken heleboel mensen die op allerlei fronten in Tb revisies, CW's en vele verbeteracties aan de DH's hebben uitgevoerd. Dieselmotoren, de hele aandrijflijn, pneumatisch, elektrisch, enz, allemaal gereviseerd en ook ver voor de beurt in de jaren'90. |
05-03-2012 16:18:11 | ||
---|---|---|
john563
![]() |
Dat was allemaal onderhoud, maar een grote revisie zoals R4 plan V een totale in 1 beurt is bij die dingen nooit gebeurd, sterker iedereen deed er maar wat aan, ze zijn ook nog voor verschillende wijzigingen in Haarlem geweest. Er werd alleen maar wat gereviseerd als het stuk ging. |
05-03-2012 16:35:10 | ||
---|---|---|
1855
![]() |
Dus die afdelingen en apparatuur in Tilburg die speciaal voor de DH's (en later ook DM'90) waren ingericht een aangeschaft zijn nooit gebruikt? Tuurlijk. Revisies zoals ze aan mat'64 werden gegeven wordt aan geen enkel modern materieel gegeven, dus die vergelijking gaat volledig mank. |
05-03-2012 16:39:49 | ||
---|---|---|
treinefan
![]() |
Echt vreselijk jammer dat er niet 1 treinstel overblijft in Nederland. |
05-03-2012 17:06:50 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Des te leuker om over een jaar of tien een stel terug te halen en er weer tien jaar over doen om heet een beetje origineel te krijgen! Ik verhueg mij nu al over de discussies of de baanruimer eraf moet of niet en wat er met de kasten bovenop moet gebeuren![]() |
05-03-2012 17:33:02 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Deze stond vandaag om 16:00 uur als enige DH nog bij de loods in Amf. |
05-03-2012 17:58:08 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Die 2 andere staan ook te amersfoort, alleen dan wel buiten dat terrein waar de 3116 staat. |
05-03-2012 18:43:07 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Quote Tilburg was een reparatie/revisie afdeling voor als er wat stuk ging. Zelfs in de Veolia tijd nog werden daar grote reparaties gedaan. |
05-03-2012 18:49:10 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Zijn nu alle DH's, behalve de 3115, 3116 en 3215 het land uit? Zo ja, wie had dat gedacht, ruim 4 jaar na terzijdestelling ![]() |
![]() |
advertentie |
05-03-2012 19:17:58 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Niet het land uit, wel verkocht maar dat had ik in het 4e kw. 2011 al in dit topic geschreven. 57 jaar OV-fotografie. |
05-03-2012 19:38:54 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Quote Ik denk dat je dat nu aan het uitleggen bent aan iemand die in Tilburg gewerkt heeft en best wel weet waar hij het over heeft... |
05-03-2012 20:09:23 | ||
---|---|---|
tjabbe73
![]() |
Quote Volgens mij is dat dus mijn betoog dat die stellen nooit een grote revisie hebben gehad......%03% |
05-03-2012 20:33:56 | ||
---|---|---|
1855
![]() |
Na de oude grote beurten, zoals nog aan mat'64 werd gegeven, kreeg je andere soorten (grote) revisies.....![]() Laatst bewerkt door spiketrain op 05-03-2012 22:07, reden: Het laatste bericht behoef je niet te quoten. |
06-03-2012 21:08:40 | ||
---|---|---|
djjelmer
![]() |
Ik moet morgen naar Amersfoort. Ik ben van plan om één trein eerder te nemen om zo nog even tijd te hebben de wadlopers te fotograveren die er nog staan. Ik ben nog nooit in Amersfoort geweest. Waar kan ik die overgebleven Wadlopers vinden? |
06-03-2012 21:23:04 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Vanaf het station in Amersfoort de uitgang aan de noordzijde nemen. Direct linksaf, langs het grote gebouw, verder langs de parkeerplaats (aan de rechterkant). Links zie je dan de sporen van de Stichting DE3 en NS Opleidingen. Dan loop je langs de Herik Rail Loodsen, na zo'n 500 meter loop je tegen de Wagenloods aan. Je gaat er rechtsom omheen, dan loop je nog verder rechtdoor tot achter de loods. Daar is de "tuin" met sloopmaterieel. Overigens zou er nu nog slechts één wadloper moeten staan. |
06-03-2012 21:34:08 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
En daar staat de 3116 juist achter de halve 522 en ICRm BDs, en DDM's in alle soorten van onttakeling. De 3115+3215 staan middenop het goederenemplacement en zijn alleen van de zijde van de Bokkeduinen zichtbaar vanwege een plan U stel aan de andere kant die het zicht ontneemt... Mogelijk vanaf de westelijke overweg naast de Bokkeduinen met een mega telelens zichtbaar.... |
06-03-2012 21:43:41 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Even een routeplaatje gemaakt. http://img201.imageshack.us/img201/5471/routeo.png Rood = looproute (rechts naar links ![]() Paars = Herik Rail Loodsen Geel = NS Wagenloods Wit = Hekken De loop route eindigt bij het hek achter de loods. Dit zit dicht, vanaf daar kun je nog helemaal doorlopen naar het "hoekje" waar het witte lijntje eindigt. Succes morgen! |
06-03-2012 22:37:32 | ||
---|---|---|
djjelmer
![]() |
Dankjewel! Ik ben zeer benieuwd. Zal m'n ogen en de camera zeker de kost geven! Dit word de eerste keer weer sinds 2007 dat ik een wadloper in het echt zie. De laatste keer was toen ze nog op de lijn Leeuwarden - Groningen reden. |
06-03-2012 23:04:35 | ||
---|---|---|
wilcot
![]() |
je kunt echter wel doorlopen tot aan het puntje van de witte lijn. De 3116 was afgelopen vrijdag goed te zien. (vrij zicht op al het materiaal wat er staat). De deuren waren open en 1 raam was afgeplakt. De DE 3 staan bij het einde van de witte lijn op amersfoort goederen. De andere wadlopers kun je bekijken vanaf de heubel die grenst aan het grasveld bij de loods. (pas wel op voor hondenpoep want de hondenuitlaatservice loopt daar dagelijks. Veel succes |
06-03-2012 23:32:04 | ||
---|---|---|
snowie
![]() |
Voor iedereen die de transporten gemist heeft, hier nog een foto van het laatste transport afgelopen donderdag 1 maart vanuit Amersfoort : http://www.flickr.com/photos/cees_1251/6959811701/ - de 3101, 3118, 3107 en 3119 achter Captrain Dloc 1627. Laatst bewerkt door snowie op 07-03-2012 20:00 |
06-03-2012 23:36:52 | ||
---|---|---|
bnv
![]() |
Wie weet waarom de 3116 nog is achter gebleven? Of is dat een kwestie van tijd in die zin dat die deze week alsnog wordt overgebracht naar de Vlot/Westhaven? Mocht dat gebeurd zijn dan resteert alleen de 3115 en de 3215 nog hier in Nederland volgens mij gegevens. |
07-03-2012 01:58:06 | ||
---|---|---|
slifor2
![]() |
Quote Hmmmm was het nou vrijdag 2 MAART of DONDERDAG 1 maart....?? |
07-03-2012 09:09:34 | ||
---|---|---|
HZwoferink
![]() |
Donderdag 1 maart![]() QuoteIn de 3116 was geen beweging meer in te krijgen, dus is die achtergelaten. Laatst bewerkt door HZwoferink op 07-03-2012 09:10 Groeten uit Rijssen, Henk Zwoferink |
07-03-2012 11:08:39 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Heb ze al enige tijd, maar hierbij een kleine selectie van de foto's van de allerlaaste rit van de Wadlopers in de reizigersdienst in Nederland: http://www.flickr.com/photos/77593728@N08/sets/72157629167281612/ |
07-03-2012 14:37:16 | ||
---|---|---|
djjelmer
![]() |
ik loop nu bij een bord waar op staat "eigen weg NS", gewoon doorlopen? |
07-03-2012 14:41:03 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Geen idee waar dat bord staat, maar het betekent niet dat je er niet voorbij mag lopen![]() |
07-03-2012 14:44:37 | ||
---|---|---|
mren
![]() |
Dat betekent het wel; je mag je niet zomaar op andermans terrein begeven. Het zou er uit zien als jan en alleman hier vrolijk door mn tuin loopt. Laatst bewerkt door mren op 07-03-2012 14:44 |
07-03-2012 14:54:13 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Niet, "eigen weg" betekent niet dat je je er niet mag begeven. Sterker nog, het is toegestaan om je op andermans grond te begeven. "Eigen weg" wil alleen zeggen dat het om een weg gaat die in eigendom is van een particulier of een bedrijf, en dat deze op elk willekeurig moment door de eigenaar mag worden afgesloten. Is dat niet zo, dan is deze weg gewoon toegankelijk voor "Jan en alleman". Het betreden van andermans grond is namelijk toegestaan, behalve als de grond is afgesloten, er schade ontstaat, of door de eigenaar kenbaar wordt gemaakt dat het betreden verboden is, bijvoorbeeld door een bordje "Verboden toegang voor onbevoegden (art. 461 Wetboek van Strafrecht)". Overigens gelden op een "eigen weg" ook de algemene verkeersregels (rechts rijden, voorrang verlenen etc.), behalve wanneer deze is afgesloten. Kortom, als jouw tuin niet is afgesloten met een hek, deur of omheining en je hebt er geen bordje hangen met "Verboden toegang", heb ik alle recht om in jouw tuin rond te lopen. Gewoon doorlopen dus ![]() Laatst bewerkt door AgentX op 07-03-2012 15:02 |
07-03-2012 15:13:57 | ||
---|---|---|
djjelmer
![]() |
AHHH OKE! ik heb snel een paar fotos genomen en toen snel weer terug! toen ik kwam stond het hek open. zal later vandaag de fotos plaatsen. |
07-03-2012 15:20:49 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Als er een hek stond had je er niet heen mogen gaan. Immers was de eigen weg afgesloten met een hek. Maar ja, moeilijke kwestie. Er stond wel een hek, maar het was niet afgesloten. Geen idee. Soms moet je het risico maar nemen toch ![]() |
07-03-2012 19:56:46 | ||
---|---|---|
snowie
![]() |
QuoteAls heer slifor2 1 blik op de foto geworpen had en de begeleidende tekst gelezen was hij reeds voorzien van het antwoord ![]() Laatst bewerkt door snowie op 07-03-2012 19:59 |
07-03-2012 22:41:21 | ||
---|---|---|
djjelmer
![]() |
ZO ik ben weer thuis. Nog bedankt voor de route info ed. Het was echt klote weer dus ben ik niet heel lang gebleven. Ik heb snel even een paar foto's gemaakt van de DH-3119 en ben toen snel weer weg gegaan. Het regende behoorlijk hard. Hierbij de foto's : http://oi42.tinypic.com/rc6dsy.jpg (De man van wie dat witte busje was had het hek open laten staan. Ik zat nog even te denken om de wadloper van nog dichterbij te fotograferen maar hier heb ik toch maar van afgezien.) http://oi39.tinypic.com/24xiaop.jpg http://oi43.tinypic.com/19uutf.jpg http://oi41.tinypic.com/oo4j.jpg |
07-03-2012 23:04:28 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Hm, apart dat dat stel niet van z'n plek af wilde? Iets met magneetrem ofzo? |
08-03-2012 00:36:27 | ||
---|---|---|
110573
![]() |
Gaat de 3116 nog mee of wordt dat een ander tijdstip? |
08-03-2012 20:50:21 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Quote Dat terrein mag je niet komen, wel tot aan het hek en er omheen, normaal gesproken zit het hek daar dicht. Leuk dat je de boel daar eens bezocht hebt ![]() |
16-03-2012 14:51:37 | ||
---|---|---|
treinefan
![]() |
Het is er leeg geworden sinds de laatste keer dat ik er was. |
20-03-2012 17:32:26 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Vandaag sleepte CT 1627 de laatste van de 15 aan TBA verkochte DH-eenen vanaf Amf naar de Amsterdamse Vlothaven; plaatje van DH 3116 als trein 51115 in de Eempolder: http://www.flickr.com/photos/rob46/6854230736/in/photostream 57 jaar OV-fotografie. |
20-03-2012 19:42:56 | ||
---|---|---|
geert
![]() |
En daarmee zijn alle DH-1 en uit het land verdwenen? |
20-03-2012 19:43:52 | ||
---|---|---|
Bert13
![]() |
Staan de 3115 en 3215 er niet nog? He fought bravely, but lost the battle against technology - 07-06-2015 |
20-03-2012 20:12:09 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Ja. |
21-03-2012 01:50:54 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Bovendien is de Amsterdamse Vlothaven ook nog gewoon Nederland, waar de TBA-stellen nu staan.![]() |
21-03-2012 07:14:57 | ||
---|---|---|
dlm4yjp
![]() |
Dat moet je niet te hard zeggen, meestal worden zee en luchthavens gezien als internationaal grondgebied (i.v.m. douane e.t.c.). Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
21-03-2012 08:56:23 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Maar ze staan wel in de buurt!![]() |
21-03-2012 09:20:41 | ||
---|---|---|
lw-o
![]() |
zijn de 3115 en 3215 nog niet verkocht? of enkel niet overgedragen? |
21-03-2012 09:33:40 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Quote Even zoeken in dit topic en je vind het zo.... |
21-03-2012 09:34:25 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Ik zou dit topic of de bladen eens lezen want we vallen behoorlijk in herhalingen. 57 jaar OV-fotografie. |
22-03-2012 20:05:17 | ||
---|---|---|
KvdLee
![]() |
Wat ik me afvraag is of er al een actie is ondernomen om een DH1'tje te bewaren. 'k Vind het altijd hele bijzondere "treinstelletjes", en het lijkt me leuk als er eentje bewaard blijft. Of zou het een optie zijn om een niet verbouwd stel ergens uit Polen of zo iets terug te halen. Ik weet niet of ze erg ingrijpend veranderd zijn, en of dat het interieur er nog uitziet zoals in NS tijd?. Groet, Koen |
22-03-2012 20:18:14 | ||
---|---|---|
fugazi
![]() |
Regel jij het even![]() |
22-03-2012 20:40:12 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
QuoteGoed plan, je kunt je in Paterek (Polen) melden. Dieplader+geld meenemen, de 3105 en 3110 staan ter beschikking. Veel succes ! 57 jaar OV-fotografie. |
22-03-2012 20:42:25 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
En daarna begint de ellende pas![]() |
22-03-2012 22:33:53 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Oh, en lees dit topic even goed door, daar staat je antwoord al minimaal al 5x in, aangevuld met tips en truuks....![]() |
22-03-2012 23:00:35 | ||
---|---|---|
dh3201
![]() |
Quote Quote Ophalen, neerzetten, muurtje eromheen metselen, klaar.%08% Shqiperise-lopers? |
22-03-2012 23:29:24 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Maar dan rijvaardig maken![]() |
22-03-2012 23:33:36 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
"Regel een stel vrijwilligers en een tiental sponsors!" denkt iedereen.![]() |
23-03-2012 05:35:03 | ||
---|---|---|
maigoda
![]() |
Ermee rijden wordt lastig. Er zit geen ATB meer in. En omdat er ooit ATB-NG in zat, is het plaatsen van een ATB-E niet mogelijk (iets met regelgeving en zo). Groetjes, Emiel |
Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): DH_-_Treinstellen_DH_(Wadloper) |
![]() |