Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): Wijzigingsblad_13_februari_2012 |
![]() |
16-02-2012 15:27:11 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
ICM 10 zelfs. |
16-02-2012 16:33:27 | ||
---|---|---|
Bert13
![]() |
En gaan ze vanaf dit wijzigingsblad de 2600 ook in Asd combineren? Normaal werden alle omlopen in Gvc versterkt tot 2x mDDM, nu stond er in Asd al een DDAR klaar om de 2642 op te vangen, zodat de 2661 met 2xDDAR vertrok. He fought bravely, but lost the battle against technology - 07-06-2015 |
16-02-2012 19:04:53 | ||
---|---|---|
Pim530
![]() |
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe men in het weekend vijf treinen in Ekz wil opstarten zonder DDM wanneer daar dusdanig veel DDM uitloopt? |
16-02-2012 21:16:04 | ||
---|---|---|
279
![]() |
ik vraag me af of de stationschef van Ekz het doordeweeks al bij kan benen met 5 stammen voor de opstart 's morgens.... |
![]() |
advertentie |
16-02-2012 21:17:50 | ||
---|---|---|
woepje
![]() |
Weet niet hoeveel daar in Ekz aan de kant kan en hoeveel daarvan normaal zaterdagochtend de dienst ingaat, maar anders gewoon luchtvervoer door wat DDM 's nachts richting Asd te laten gaan? NS weet wel hoe ze lege treinen moeten laten rijden, lijkt mij![]() |
16-02-2012 21:24:45 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Nou, het DDM-1 vervangt ander materieel van dezelfde lengte of langer, met andere woorden: niks aan de hand, er blijft in theorie zelfs wat spoorlengte over![]() Laatst bewerkt door broek53 op 16-02-2012 21:25 |
16-02-2012 21:27:27 | ||
---|---|---|
robbertc
![]() |
Er staat genoeg ICM, DDAR (14554) en VIRM in Amf, Asd en Ekz om het weekend mee te rijden, zonder leeg te rijden![]() |
16-02-2012 21:30:28 | ||
---|---|---|
Pim530
![]() |
Hm, ok, helaas![]() |
16-02-2012 21:33:34 | ||
---|---|---|
woepje
![]() |
Hoeveel omlopen starten er op za/zo in Ekz dan? Als het 4 omlopen zijn, dan kun je dat mooi opvullen met die IRM, ICM, DDAR en MDDM![]() ![]() Maar neem aan dat het minder omlopen zijn en dat het meeste op Asd / Amf wordt opgestart. Als ik het bericht van Robbertc goed lees. |
16-02-2012 21:36:34 | ||
---|---|---|
Iceman
![]() |
4521, 74523 (als die nog uit Ekz komt), 4525, 4527 en 4529. Ik weet trouwens niet waar jullie die MDDM vandaan halen?:p. 14554 rijdt met 1 DDAR (LA);). Herman rekent af en staat dan op, hij heeft eindelijk de wind weer in z'n kop. |
16-02-2012 21:41:45 | ||
---|---|---|
woepje
![]() |
Ik haal die MDDM uit het bericht van degene boven mij![]() |
16-02-2012 21:54:56 | ||
---|---|---|
robbertc
![]() |
Mat voor trein 4523 komt tegenwoordig uit Amr naar Hn op zaterdag, dacht ik. Maar het hele weekend kan dus prima zonder DDM1 gereden worden![]() |
16-02-2012 22:41:28 | ||
---|---|---|
MasterE
![]() |
Quote DDM-1 mag rijden met 1HC. |
16-02-2012 22:45:59 | ||
---|---|---|
mdj
![]() |
En daarmee is DDM1 een "treinstel" in plaats van de altijd afwijkende regel dat DDM-1 een getrokken trein was...? Althans, vanaf dat er een 1700 voor/achter hangt... Bij twijfel: gebruik beton. |
16-02-2012 22:59:23 | ||
---|---|---|
robbertc
![]() |
Nee or, DDM1 is nog steeds 'getrokken mat' (en geen treinstel), waar planmatig 2 HC's op moeten zitten. In de bijsturing is wellicht 1 HC voldoende? |
16-02-2012 23:25:17 | ||
---|---|---|
stefanvdw
![]() |
Nouja, het eerste wat 'de bijsturing' doet is alle tweede conducteurs (TPS2 voor de insiders) eraf halen en de treinen met 1 HC laten rijden, in ieder geval wanneer er ergens problemen zijn, geeft zodoende weer wat speling in de HC's. Of het specifiek een bijsturingsnorm is of dat de treinen gewoon versterkt gepland worden, geen idee. |
16-02-2012 23:27:50 | ||
---|---|---|
Pim530
![]() |
Quote Volgens het populaire lijstje rijdt er planmatig een mDDM in de 4500. |
16-02-2012 23:32:39 | ||
---|---|---|
Iceman
![]() |
Ja, die zijn dus door een stam DDM vervangen. Herman rekent af en staat dan op, hij heeft eindelijk de wind weer in z'n kop. |
17-02-2012 00:07:12 | ||
---|---|---|
279
![]() |
Quote ja DDM is nog steeds een getrokken trein en nee, zoals MasterE al zegt, DDM hoeft door slechts één Hc bemenst te worden (volgens de norm). |
17-02-2012 00:37:48 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Grappig. Planning en uitvoering spreken elkaar hier vrij consequent tegen. |
19-02-2012 17:13:45 | ||
---|---|---|
montrose
![]() |
Op zaterdag en zondag rijdt de 4000 voor het merendeel met 10 bakken SLT ( was 6). |
19-02-2012 17:32:05 | ||
---|---|---|
robbertc
![]() |
Niet standaard, alleen bij evenementen (huishoudbeurs, Ajax). |
20-02-2012 14:13:53 | ||
---|---|---|
Iceman
![]() |
Quote Rijdt er planmatig in de ochtend ook een slag met 3 stellen? Of wordt er 'gewoon' in de middag een stelletje op Amf bijgeplaatst bij 4555/4556? Herman rekent af en staat dan op, hij heeft eindelijk de wind weer in z'n kop. |
30-03-2012 08:07:09 | ||
---|---|---|
sjaak72
![]() |
Een collega van mij meldde afgelopen week dat trein 4006 's morgens om 6.02 niet meer door Castricum richting Alkmaar rijd. Iemand die iets meer weer weet over deze trein? |
30-03-2012 08:27:45 | ||
---|---|---|
robbertc
![]() |
di+wo 6.02, do+vr 6.01 en op maandag zelfs 5.51. Laatst bewerkt door robbertc op 30-03-2012 08:29 |
30-03-2012 09:45:56 | ||
---|---|---|
bultena
![]() |
In de dienstregeling van Somda van de 4006 staat een fout: op maandag zou die trein pas om 6.56 aankomen. |
30-03-2012 11:49:26 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Aangepast. Laatst bewerkt door train85 op 30-03-2012 11:56 |
Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): Wijzigingsblad_13_februari_2012 |
![]() |