Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina's): Plan V - Plan T |
![]() |
30-04-2015 22:43:44 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
Wat is dat nou voor een vergelijking? Garandeert ze daarmee dat Mat.'64 zonder baanschuivers ook nooit vol kunnen zitten? |
30-04-2015 23:55:55 | ||
---|---|---|
VIRMm1
![]() |
Dat bij het verdwijnen van Mat 64 er materieel tekort ontstaat. Dit betekend dat treinen dus met te korte lengtes rijden, wat leid tot propvolle treinen. En dat is natuurlijk niet veilig. |
01-05-2015 00:45:09 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
QuoteVolgens mij wil je het graag verkeerd lezen om er fijn verontwaardigd over te kunnen doen, met permissie. Verder hoop ik maar dat je de arme staatssectretaris niet te hard wilt vallen om iets wat overduidelijk door NS gevonden en te berde gebracht wordt. En derdens lijkt mij het antwoord in een logische lijn te liggen die je zeer moet aanspreken, en die kortweg luidt: het is al ruim 50 zoals het is, er is getalsmatig geen fractie meer van wat er ooit aan mat '64 geweest is en er gebeuren niet ineens allerlei overwegaanrijdingen die vroeger niet gebeurden - dus waar hebben we het eigenlijk over? |
03-05-2015 09:53:28 | ||
---|---|---|
Mat64Rens
![]() |
Gisteren is stel 944 terzijde gesteld. Het stel staat nu in Ehv. |
![]() |
advertentie |
03-05-2015 14:34:10 | ||
---|---|---|
M-BASS
![]() |
945 is de volgende, op 22 mei. Die rijdt al een paar dagen in de buurt van ehv (heb er pas nog ingezeten), zal ook niet geheel toevallig zijn. |
03-05-2015 16:14:52 | ||
---|---|---|
marciekemp
![]() |
Dat zal waarschijnlijk wel gewoon toeval zijn, al zou t stel in Gn rijden op de 21e, dan zal die ergens die dag of de dag erna gewoon naar Ehv gaan als LM rit |
03-05-2015 17:12:59 | ||
---|---|---|
gose91
![]() |
Zou ie dan niet gewoon direct naar de Dgr gaan? Of is Ehv een tussenstop om nog enig bruikbaar deel eruit te halen? |
03-05-2015 17:18:30 | ||
---|---|---|
bossie186
![]() |
De bruikbare onderdelen worden in Ehv ontdaan. |
03-05-2015 19:52:00 | ||
---|---|---|
gose91
![]() |
En wat zijn dan nog bruikbare onderdelen? Zijn die alleen voor nog rijdende Plan V's of zien we nog spullen terug in ander materieel? Ik weet alleen dat het deurcontact van Plan V ook in ander materieel zit. |
03-05-2015 19:57:43 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Onderandere draaistellen hebben heel andere revisie termijnen dan de stellen zelf. |
03-05-2015 20:18:34 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Ja, maar als ze van Ehv naar de Dgr gaan, lijkt het dat er niet aan de draaistellen gesleuteld wordt. Choo choo..... |
03-05-2015 20:27:55 | ||
---|---|---|
gose91
![]() |
Complete treinen worden ook verreden als de revisietermijn verstreken is. Zelfs als ze "gewoon" terzijde staan. Dat ze dan een verlopen draaistel onder een verlopen trein schroeven en een nog geldig draaistel onder een trein zetten waar nog reizigers in gaan komen, is wel een logische gang van zaken |
03-05-2015 20:32:47 | ||
---|---|---|
moderator
Moderator ![]() |
Deze specifieke discussie is hier al meerdere malen gevoerd en dat gaan we niet nog een keer doen. Eerst even teruglezen. Met vriendelijke groet, Het moderator team |
06-05-2015 20:34:56 | ||
---|---|---|
moderator
Moderator ![]() |
Herhaalde vraagstelling verwijderd. Dat vinden we niet nodig en bovendien zal het antwoord, zodra het bekend is, op dit forum verschijnen. Met vriendelijke groet, Het moderator team |
18-05-2015 07:45:12 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
QuoteDe 945 is vanaf 13 mei al niet meer ingezet. Dat kan toeval zijn of is het toch een vervroegd einde voor dit stel? |
18-05-2015 07:58:34 | ||
---|---|---|
bossie186
![]() |
Het treinstel staat in Ehv, dus het zal wel afgelopen met hem zijn. |
18-05-2015 09:06:37 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
Waar staat het stel precies in Ehv? |
18-05-2015 09:28:39 | ||
---|---|---|
SGMm2137
![]() |
Op spoor 172, voor treinstel 476 en 957. De 944 staat op spoor 47. |
31-05-2015 18:17:27 | ||
---|---|---|
AJT
![]() |
Op spoor 47 (te Ehv)stond vanochtend ook de 945. Zonet kwam ik er weer langs, toen stond de 947 er ook. Laatst bewerkt door AJT op 31-05-2015 18:18 |
31-05-2015 18:32:30 | ||
---|---|---|
bossie186
![]() |
Ook op datzelfde spoor? Dat zal dan wel het einde betekenen voor de 947. Laatst bewerkt door bossie186 op 31-05-2015 18:33 |
31-05-2015 20:01:27 | ||
---|---|---|
M-BASS
![]() |
Waarschijnlijk wel ja, hoewel het stel pas op 16 juni aan de kant moet. |
31-05-2015 20:28:32 | ||
---|---|---|
SGMm2137
![]() |
944, 945 en 947 staan inderdaad op spoor 47 in Ehv. De eerste twee staan afgebouwd, 947 staat nog tegen het draad. |
31-05-2015 21:52:29 | ||
---|---|---|
bnv
![]() |
Die 947 zal waarschijnlijk aan onderhoud toe zijn. Kwam uit Twente waar die de afgelopen week in de 7000 zat. Doen ze niet meer voor die twee weken. |
31-05-2015 21:53:37 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
Klopt, vanmorgen om 10.30 uur uit Es vertrokken op weg naar Ehv. |
09-06-2015 11:53:36 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Na een pauze van bijna acht maanden heeft Beelen de sloop van PlanV weer opgestart. Vanmorgen bracht VR de 881+888 van Aswplz naar Awhv en zoals gebruikelijk per dieplader naar HKS. 57 jaar OV-fotografie. |
09-06-2015 13:18:18 | ||
---|---|---|
dh3201
![]() |
Dat is nieuw, de vorige keer was nog op een onverdiepte trailer ![]() Shqiperise-lopers? |
11-06-2015 11:11:50 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Twee voorbodes van een sneller naderend einde dan we verwachtten: - ook de 476 wordt niet hersteld - uit de planning voor drgl 2016 is mat '64 inmiddels verwijderd... |
11-06-2015 12:12:00 | ||
---|---|---|
rogier
![]() |
De onvermijdelijke vraag: welk nieuw materieel is er per drgl 2016 beschikbaar ter vervanging van Mat '64? Reiziger met hoofdletter R...... |
11-06-2015 12:28:27 | ||
---|---|---|
sebasss
![]() |
Dat vraag ik me ook af. Ze rijden soms met 3 Vtjes rond. En waar haal je zo snel 6 bakken vervangend materieel vandaan voor sommige diensten? SNG, FLIRT en DDM-1 is sowieso nog een eindje verderop.. |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
11-06-2015 13:35:42 | ||
---|---|---|
nougo
![]() |
Dat zal wel een doorschuifactie worden doordat, als ik me goed herinner, er vijf composities ICR met Traxx in de 1900 zullen aantreden. |
11-06-2015 13:35:47 | ||
---|---|---|
TSNL250
![]() |
Misschien dat ze rijtuigen gaan huren ergens? |
11-06-2015 13:46:41 | ||
---|---|---|
treinjoop
![]() |
Dat het DDM-1 pas eind 2016 weer zou gaan rijden kan toch nooit kloppen als eind dit jaar het resterende Plan V aan de kant gaat. %09% Doe maar gek, want je bent al normaal genoeg. |
11-06-2015 13:52:55 | ||
---|---|---|
VIRMm1
![]() |
5 composities Traxx ICR in de 1900 levert met wat schuifwerk 5 DDZ IV stellen op. Zo vervang je 15 plan V's. Hoe de rest opgelost moet worden is me ook niet duidelijk... |
11-06-2015 13:58:06 | ||
---|---|---|
sebasss
![]() |
Ik weet niet of NS hier echt goed aan doet... Dat worden gewoon net, net situaties.. |
11-06-2015 14:17:37 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Dat wordt het komende winter sowieso. Ik weet niet of de V's nog als strategische reserve aangehouden mogen worden. Zo ja, dan zullen ze in de praktijk nog wel blijven rijden. |
11-06-2015 14:32:04 | ||
---|---|---|
bossie186
![]() |
In de praktijk zal het wel kunnen. In die winter zullen nog 31 stellen nog niet aan de kant gaan vanwege de (nog lopende) revisietermijnen. De eerste zullen dan de 961, 963 en 965 zijn in januari 2016, de eerste van de 400'en pas vanaf eind maart 2016. Laatst bewerkt door bossie186 op 11-06-2015 14:32 |
11-06-2015 15:51:22 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Quote Haha, grapjas ![]() Daar is het bedrijf allang niet meer op ingesteld, dus dat zal echt niet gebeuren. |
11-06-2015 18:55:49 | ||
---|---|---|
M-BASS
![]() |
Quote Zolang ze de stellen niet kunnen vervangen voor ander materieel zullen ze iets moeten. Het lijkt me dat ze de stellen als reserve aanhouden, die wel gewoon dagelijks dienst doen omdat ze toch die treinen moeten rijden, en als haringen in een ton agv. ingekorte treinen komt de veiligheid ook niet ten goede. |
11-06-2015 19:03:13 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Zoals gezegd: de vervanging zal ongeveer bestaan uit 4 a 5 stammen ICR. ER stonden nog 16 plan V's in de planning, dus capacitair is dat geen slechte ruil. |
11-06-2015 23:15:56 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Gelukkig hebben we de ad-hoc paniek als het winter wordt nog... |
17-06-2015 19:27:57 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
NSR Materieel bevestigt: mat '64 gaat er in december 2015 uit. Of er nog rijvaardige stellen op operationele of strategische reserve blijven, wist mijn zegsman nog niet. |
17-06-2015 20:35:38 | ||
---|---|---|
didam2009
![]() |
Misschien een paar stellen voor museum doel einden. didam2009 Groeten uit het weinig spoorse Montferland |
17-06-2015 20:38:48 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Die zijn eral en dat zullen er vast niet meer worden dan dit. |
17-06-2015 22:21:37 | ||
---|---|---|
Lovers83
![]() |
Quote Dit is dus geheel in lijn met het vervoerplan eerder dit jaar, waarin de intentie stond om 'definitief afscheid te nemen' van MAT. Dus als je ze nog in hun natuurlijke omgeving wilt aantreffen, moet je opschieten...%08% ![]() Frequent flyer van Apn - Ut v.v. | OBIS Heavy User |
17-06-2015 22:31:38 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Als je dat nu nog moet gaan doen, ben je daar wel rijkelijk laat mee![]() |
18-06-2015 11:52:20 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Op 16-6 werden resp. 924, 891 en 874 door VR vanaf Aswplz naar Awhv gesleept en aansluitend per trailer naar HKS Metals gebracht. 57 jaar OV-fotografie. |
18-06-2015 12:51:51 | ||
---|---|---|
BGM104
![]() |
Quote Gezien de materieelkrapte zou een rol als operationele reserve fijn zijn. Dit zodat TB nog wat regelruimte heeft als het plan in de uitvoering spaak loopt. De capacitaire vervanging in de vorm van Traxx+ICR is getalsmatig mooi, maar scoort in de uitvoering niet goed v.w.b. betrouwbaarheid. Laatst bewerkt door BGM104 op 18-06-2015 12:52 |
18-06-2015 12:58:24 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Je kunt je afvragen of er ueberhaupt nog een 'seizoensreserve' is komende herfst en winter. Zover ik weet, is die in ieder geval deze zomer volledig ingezet. (En dan heb ik het niet alleen over mat '64.) |
20-06-2015 17:35:14 | ||
---|---|---|
SGMm2137
![]() |
Op spoor 47 in Ehv staat het 3x Mat nog, alleen de volgorde is gewijzigd. Nu 944, 947 en 945. Allen aan elkaar gekoppeld behalve het elektrische deel. |
22-06-2015 17:14:09 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Afgelopen week zijn de combi's 955+942 en 943+941 van de Dgr ter onttakeling naar Aswplz overgebracht. 57 jaar OV-fotografie. |
22-06-2015 21:12:52 | ||
---|---|---|
sjaak72
![]() |
De reserve onderdelen van deze onttakelde stellen zijn nodig om de nog rijdende stellen te laten rijden tot en met december? |
22-06-2015 23:19:32 | ||
---|---|---|
sfj
![]() |
Overbodige fotopromotie van eerder gemelde feiten verwijderd. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
23-06-2015 12:48:34 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Vanmorgen ging 851 vanaf Aswplz via Awhv naar HKS Metals. 57 jaar OV-fotografie. |
23-06-2015 12:50:43 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
Kan het zijn dat de 949 ook terzijde is gesteld of slechts onderhoud heeft? Op 21/6 binnengelopen te Mt en niet meer ingezet. |
![]() |
advertentie |
23-06-2015 13:06:38 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
De revisietermijn eindigt op 18/7/2015, dus als hij een defect heeft acht ik de kans groot dat deze niet meer in dient komt. Verder geeft hij nog wel GPS-signaal af, dus hij heeft nog stroom. Laatst bewerkt door aarclay op 23-06-2015 13:07 Choo choo..... |
23-06-2015 17:21:47 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Voor die paar dagen zullen ze vast ook geen onderhoud meer uitvoeren als die daaraan toe zou zijn. |
24-06-2015 01:29:47 | ||
---|---|---|
scooter
![]() |
Betreffende stel reed zaterdag in de 5200 en had verschillende keren problemen met de ATB.Kreeg bij vertrek uit Tb naar Tbu een snelremming |
24-06-2015 11:36:38 | ||
---|---|---|
maigoda
![]() |
Stel 949 heeft op 23 juni nog een 48-uurs controle gehad. Verdere meldingen worden niet opgegeven in de railpocket. Groetjes, Emiel |
24-06-2015 12:45:28 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
QuoteVandaag overbrenging naar Aswplz. Laatst bewerkt door rob46 op 24-06-2015 17:45 57 jaar OV-fotografie. |
24-06-2015 16:40:19 | ||
---|---|---|
VIRMm1
![]() |
Quote Stel staat in Mt met compressor problemen. |
25-06-2015 12:00:17 | ||
---|---|---|
SGMm2137
![]() |
949 is vandaag weer gewoon in dienst. Rijdt nu z'n rondjes in de 6800. |
30-06-2015 12:49:21 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Vanmorgen vanaf Aswplz via Awhv naar sloper afgevoerd, resp.943, 941 en 955. 57 jaar OV-fotografie. |
30-06-2015 14:17:30 | ||
---|---|---|
bossie186
![]() |
Das vroeg! |
30-06-2015 14:30:48 | ||
---|---|---|
Bert13
![]() |
Hoezo vroeg? Die stellen stonden al drie maanden terzijde. He fought bravely, but lost the battle against technology - 07-06-2015 |
30-06-2015 14:39:24 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Ze maken wel een inhaalmanoevre ten opzichte van de stellen die al een paar jaar aan de kant staan. |
07-07-2015 14:45:11 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Vandaag werden de 947, 945 en 942 vanaf Aswplz via Awhv naar sloper HKS Metals afgevoerd. 57 jaar OV-fotografie. |
07-07-2015 15:23:08 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Behalve bij 'sloop ter plekke' na een ongeval zijn er nog niet veel treinstellen geweest die zo snel na hun afvoer bij de sloper zijn beland! Zouden die hoge 900-en nog steeds voorrang krijgen vanwege de teruglevering van schijfgeremde draaistellen? |
07-07-2015 20:06:56 | ||
---|---|---|
SGMm2137
![]() |
Treinstel 455 staat al enige tijd in Ehv. Sinds een paar dagen staat het stel op spoor 173. Dit is spoor zonder bovenleiding. Weet iemand de reden hiervan? |
07-07-2015 20:20:05 | ||
---|---|---|
M-BASS
![]() |
Klopt inderdaad. En 957 en 476 zijn daar weg, weet iemand waar ze heen zijn? |
07-07-2015 20:24:14 | ||
---|---|---|
bossie186
![]() |
Volgens eerdere berichten staat de 957 nu in Mt, 476 weet ik niet. |
07-07-2015 20:44:33 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
QuoteIs aannemelijk, de draaistellen gingen vandaag inderdaad retour. 57 jaar OV-fotografie. |
07-07-2015 20:47:03 | ||
---|---|---|
bert
![]() |
Quote 476 werd - [erg onhandig] op 24/6 in het OD topic genoemd, doorgang te Utrecht op weg naar...Dgr??? ---- Excuuus, klopt niet. OD ging over 467 Laatst bewerkt door bert op 07-07-2015 21:55 |
07-07-2015 21:04:52 | ||
---|---|---|
sfj
![]() |
Ik rijd dagelijks 2x langs Dgr, en durf met enige zekerheid te zeggen dat de 476 daar niet staat. Dan toch naar Hlmwph ? Laatst bewerkt door sfj op 07-07-2015 21:59, reden: Preventie geschiedvervalsing edit: treinstelnr na Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
07-07-2015 21:45:59 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Die melding ging over de 467, niet de 476. |
07-07-2015 21:49:02 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
De 467 rijdt zelfs al weer. |
07-07-2015 21:54:00 | ||
---|---|---|
bert
![]() |
Quote Sorry, mijn klassieke fout bij warm weer... |
07-07-2015 22:30:14 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator ![]() |
Wat zijn de terzijde data van de 945 en 947? |
07-07-2015 23:20:31 | ||
---|---|---|
AJT
![]() |
31 mei voor de 947 |
08-07-2015 09:39:08 | ||
---|---|---|
bossie186
![]() |
Voor de 945 officieel 22 mei, maar is 10 dagen daarvoor al niet meer ingezet. |
08-07-2015 09:50:48 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
QuoteWelke eerdere berichten..?? 57 jaar OV-fotografie. |
08-07-2015 10:38:04 | ||
---|---|---|
bossie186
![]() |
%01%Zie OD-topic van 3 juli, bericht van 8:52 uur. |
09-07-2015 13:34:59 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
QuoteZowel 957 als 476 zijn naar Mt afgevoerd. 57 jaar OV-fotografie. |
09-07-2015 14:47:59 | ||
---|---|---|
TSNL250
![]() |
Klopt, dit waren 2 losse ritten. Omdat beide treinstellen geen koppelingen meer hebben. |
09-07-2015 15:30:00 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
QuoteHet lijkt me toch verstandiger om de officiële terzijdedata te melden: dwz 945 op 14-5 en 947 op 12-6. 57 jaar OV-fotografie. |
09-07-2015 18:48:54 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator ![]() |
QuoteVoor de 947 heeft er " slechts" 25 dagen tussen gezeten tussen afvoer en sloop. Dat is inderdaad zeer snel voor een Plan V. |
10-07-2015 01:11:44 | ||
---|---|---|
AJT
![]() |
Maar die stond dan ook al sinds 31 mei te Ehv GDST |
10-07-2015 01:30:53 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Mja, maar GDST is wat anders, dan daadwerkelijk Terzijde te staan. Dat laatste is een administratieve handeling waarna het stel ook daadwerkelijk niet meer onderhouden wordt en de baan niet meer op mag. Grote kans dat het stel daarvoor defect geraakt is, vanwege de komende terzijde stelling niet meer gerepareerd is en in het systeem gewoon als defect is blijven staan. |
10-07-2015 10:47:11 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Het is jammer dat NS niet meer het verschil hanteert tussen "terzijdestelling' en 'afvoer'. Bij afvoer werd materieel afgevoerd uit het actieve materieelpark en uit allerlei lijsten gehaald; terzijdestelling gebeurde vroeger als het materieel uit het onderhoud werd gehaald etcetera, maar nog wel in het materieelpark bleef. In die begrippen zou de 947 op of rond 31 mei terzijde zijn gesteld en op 12 juni zijn afgevoerd. Maar omdat 'afvoer' niet meer gebruikt wordt en 'terzijde' het enige begrip is geworden, zou ik 31 mei negeren en 12 juni aanhouden. |
14-07-2015 09:18:29 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Afgelopen week zijn de 928,937,939 en 940 van de Dgr verhuisd naar Aswplz. 57 jaar OV-fotografie. |
14-07-2015 15:21:42 | ||
---|---|---|
Erikvd12
![]() |
De stellen 939, 940 en 944 zijn volgens de OdR FB-pagina al naar HKS-metals gestuurd. |
14-07-2015 20:50:04 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Correctie...vandaag gingen 880,939 en 940 naar de sloper. De 944 staat nog in Aswplz. 57 jaar OV-fotografie. |
14-07-2015 23:11:02 | ||
---|---|---|
NS1707
![]() |
Quote Klopt, betreft ook mijn foto, maar in eerste instantie had ik vernomen dat het de 944 was, bleek achteraf de 880 te zijn. Gelukkig is het al gecorrigeerd. |
16-07-2015 13:17:02 | ||
---|---|---|
sfj
![]() |
Verneem dat de 949 gisteravond van Hengelo naar Eindhoven gegaan is voor terzijdestelling, revisietermijn zou 18-7 aflopen. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
16-07-2015 19:46:49 | ||
---|---|---|
Z2N
![]() |
De 949 stond vanmiddag rond 16:00 inderdaad in Ehv. |
16-07-2015 22:32:21 | ||
---|---|---|
VIRMm1
![]() |
Correct, staat daar voor draaistellenwissel , daarna zal hij tzt naar Amsterdam gaan |
21-07-2015 13:14:30 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Vanmorgen zijn resp.937,928 en 944 naar HKS afgevoerd. 57 jaar OV-fotografie. |
21-07-2015 20:39:54 | ||
---|---|---|
Rick99
![]() |
De 950 staat achterin te Ehv opgesteld, is het doek voor de 950 definitief gevallen? |
21-07-2015 21:09:19 | ||
---|---|---|
sfj
![]() |
Die is gisteravond nog ingezet. Maar de revisietermijn verloopt vziw 27-7. Heel goed mogelijk dat het afgelopen is. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
21-07-2015 21:39:08 | ||
---|---|---|
bossie186
![]() |
Quote Ligt eraan of het naast of achter de werkplaats staat, dan zou het idd zomaar afgelopen kunnen zijn met dit treinstel. Na de 'opruiming' van de recent afgevoerde 900'en resteren nog slechts 51 stuks van dit materieeltype: Museum: 876 en 904 (2) Oefen object: 460 (Dordrecht), 461 (Vlissingen), 472 (Wijster) en 477 (Weeze (D) (4) Terzijde: 445, 476, 855, 887, 890, 949, 950, 957, 958, 962 en 964 (11) In dienst: 441, 443, 444, 446, 447, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 463, 464, 465, 466, 467, 469, 471, 474, 475, 478, 479, 480, 482, 951, 954, 956, 961, 963 en 965 (34) Laatst bewerkt door bossie186 op 21-07-2015 22:05 |
21-07-2015 22:01:41 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Ik zou 'statisch object' toch vervangen door 'oefen object', statisch object klinkt alsof dat ding ergens als monument staat en dat is nou niet bepaald het geval ![]() Laatst bewerkt door thom op 21-07-2015 22:03 |
Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina's): Plan V - Plan T |
![]() |