23-07-2025 12:12:28 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Ook leuk bij ‘Rollend materieel’: MAT’64, Flirt3 of ‘door locomotief getrokken treinstel’. Weten we gelijk waarvoor de DDAR’s zijn. 😉 Laatst bewerkt door treinhobby op 23-07-2025 12:12 |
23-07-2025 12:13:18 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
In elke verbinding zit ergens wel potentie, maar kan me voorstellen dat er op andere routes meer vraag naar een nachttrein is dan hier. Meer dan een beetje uitgaanspubliek vanuit Arnhem en Nijmegen kan ik niet verzinnen. Zwolle is ook niet echt bruisend. |
23-07-2025 12:48:16 | ||
---|---|---|
tieske05
![]() |
|
23-07-2025 13:04:03 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
Maar het is natuurlijk geen liefdadigheidsinstelling. En als je al ziet dat de nieuwe nachttrein Amsterdam - Alkmaar ook maar een handjevol reizigers trekt... |
![]() |
advertentie |
23-07-2025 13:53:43 | ||
---|---|---|
jacokran
![]() |
Wat mij opvalt aan deze aanvraag: - er zijn drie treinsamenstellingen nodig, inclusief personeel - 1 compositie start in Arnhem en loopt uit in Nijmegen. Keolis is nu nite actief in beide plaatsen, dus er zijn LM ritten nodig |
23-07-2025 14:02:38 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
Er zijn maar 2 treinen nodig volgens de conceptdienstregeling (één trein voor rit 3 en 2 en één trein voor rit 1 en 4). En de Vechtdal GTW's rijden voorafgaand aan de nachttrein Groningen - Schiphol ook gewoon eerst naar Groningen en na afloop weer na Zwolle. Laatst bewerkt door martijn op 23-07-2025 14:04 |
23-07-2025 15:48:03 | ||
---|---|---|
jacokran
![]() |
Ah, ik verkeerde even in de veronderstelling dat de trein van Groningen naar Schiphol door Arriva gereden werd. en ik telde omlopen verkeerd. My bad |
23-07-2025 17:01:03 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Dat is ook Arriva. Maar nu gaat Keolis dus ook nachttreinen rijden. Laatst bewerkt door treinhobby op 23-07-2025 17:01 |
23-07-2025 18:08:51 | ||
---|---|---|
mat64Hidde
![]() |
De trein die in Ah start, kan vanuit Ed/de Kippenlijn komen. |