01-01-2024 23:59:17 1 | ||
---|---|---|
sjoerd
![]() |
In en uit Zwolle van en naar Deventer. Dat moet nu niet beslist, maar in een ander dienstregelingsmodel of met het toevoegen van Sprinters en de eventuele opening van haltes Deventer Noord, Diepenveen en Windesheim op dat traject zal het nodig zijn. Ook worden de Berlijntreinen nogal eens hierlangs omgeleid, wat soms tot conflicten leidt, en rijdt er af en toe een cargo of ledig materieeltrein hierlangs naar en van het zuiden. Let wel: het is nu niet aan de orde, want het past nog steeds net. Overigens is er nog altijd de mogelijkheid dat te Zwolle een extra zijperron wordt aangelegd aan de westzijde, zodat ook dat probleem kan worden opgelost. |
02-01-2024 00:02:20 | ||
---|---|---|
kiekkiek
![]() |
Quote De wasmachine op Oosterhaven blijft voorlopig in dienst. Op Zwolle rangeerstation wordt een personeelsverblijf gebouwd op de fundering van de beoogde wasmachine. Die komt er dus voorlopig niet. Gedoe met waterwingebied enz. Laatst bewerkt door kiekkiek op 02-01-2024 00:02 |
02-01-2024 10:11:48 | ||
---|---|---|
Oldskool
![]() |
Ondanks dat er onder streng toezicht en het voldoen aan de strenge eisen, zoals een vloeistofdichte fundering enz enz, is de vergunning ineens ingetrokken. 🙁 |
02-01-2024 10:45:59 | ||
---|---|---|
sjoerd
![]() |
Oei. Dat ziet er weer eens lastig uit. Er is al eerder veel te doen geweest over de wasmachine op rangeerstation. |
![]() |
advertentie |
05-02-2025 16:27:26 | ||
---|---|---|
JPvanLingo
![]() |
NS heeft het ontwerp voor vernieuwing van de entree gepresenteerd: |