03-06-2023 14:17:57 | ||
---|---|---|
pjkleton
![]() |
Hallo , Afgelopen maandag reisden wij van Leiden naar Maastricht, We gebruikten de Keuzedag,op het NS OV pasje. Het inchecken in Leiden ging helemaal normaal. Het uit checken in Maastricht gaf een vreemd probleem : ik kreeg een ander geluid dan bij een gewone uit check en er ging ook nog een rode led knipperen. Ik heb op de gele NS paal uitgecheckt. Verder was de pas gewoon in orde,want ik kon gewoon inchecken bij het instaapen van een Arriva bus om verder te gaan. Op : " MijnNS " was te zien dat ik wel had ingecheckt met een Keuzedag kaart,maar niet had uit gecheckt in Mt. Wat kan er nu fout zijn gegaan ? Peter In Laatst bewerkt door moderator op 03-06-2023 15:52 |
03-06-2023 14:21:39 | ||
---|---|---|
treinfan
![]() |
De foutmelding moet te zien zijn geweest op het display van de debstreffende paal. Bij een kaartleesfout of een ander probleem, klinkt er altijd een afwijkende piep en zal er een bericht op het display te zien zijn wat er fout gaat. Wat er kortweg fout is gegaan: je hebt niet uitgecheckt, want na de mislukte poging om uit te checken, heb je het waarschijnlijk niet opnieuw geprobeerd. Laatst bewerkt door treinfan op 03-06-2023 14:22 |
03-06-2023 18:34:37 | ||
---|---|---|
pjkleton
![]() |
Ik kon niet goed op de display kijken omdat er mensen voor stonden met fietsen (!),ik heb het verder niet meer geprobeerd. Zou ik de kaart er tekort hebben voor gehouden mss ? Peter |
03-06-2023 18:46:37 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Dat zou kunnen, of een tweede kaart (of bankpas) te dichtbij. |
![]() |
advertentie |
03-06-2023 19:28:00 | ||
---|---|---|
pjkleton
![]() |
Nee ik had alleen de NS pas in mijn hand. . Peter |