Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): ICM |
![]() |
20-02-2010 15:17:06 | ||
---|---|---|
snowie
![]() |
Gisteren, vrijdag 19 februari, zag ik de 4080 + 4083 samen langskomen in Ermelo in richting Amersfoort - volgens mij als LM want ze zaten vlak voor de reguliere IC vanuit Zwolle. Iemand enige info over deze 2 stellen ? Volgens de spot info heeft de 4083 nog dienst gedaan maar van de 4080 kan ik niets vinden ?? Laatst bewerkt door snowie op 20-02-2010 15:21, reden: Extra info spot |
20-02-2010 17:34:59 | ||
---|---|---|
keesje
![]() |
Volgens mij kun je dit beter in het Opvallende Dingen topic van die vrijdag zetten. En een tijd erbij vermelden kan ook erg handig zijn, want de 4083 is heel wat keren Eml gepasseerd die dag. |
20-02-2010 19:03:11 | ||
---|---|---|
snowie
![]() |
Oké, done deal![]() |
20-02-2010 20:55:05 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Hoezo verkort je een levensduur met een revisie?? ![]() Interieurrevisie doe je omdat het interieur niet meer aan de (mode)eisen van de tijd voldoet. Ook uiterlijk zien de viertjes er best verlept uit. Alle reden dus om daar wat aan te doen, en of dat nou na 18 of na 22 jaar is maakt dan echt niet zoveel uit. Het aloude schema met revisie elke 5, 10, 15 (groot), 20, 25, 30 = afvoer te doen, of 7,5 - 15 (groot) - 22,5 - 30 (afvoer of klein) - 37,5 bestaat al lang niet meer. Draaistellen bijvoorbeeld doorlopen een geheel eigen revisieschema, dus het kan best dat een gemoderniseerd stel na twee weken naar Haarlem gaat voor een draaistelwissel, om eens wat te noemen. |
![]() |
advertentie |
20-02-2010 21:12:08 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Draaistelwissel kunnen ze toch makkelijk in Onnen doen? Tussen hoeveel onderhoudsbeurten worden de draaistellen gewisseld? Steeds bij elke onderhoudsbeurt of per 2 onderhoudsbeurten? |
20-02-2010 23:56:38 | ||
---|---|---|
Pim-ICR
![]() |
Dus alleen het interieur en de lak worden vervangend, en verder gebeurt er tijdens deze ingrijpende revisie niks aan het motorische gedeelte? Valt me wel op dat er vaak andere bakken onder hangen, met meer rooster dan gesloten platen, of zie ik dat verkeerd? |
21-02-2010 01:37:39 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Dat kan ook gewoon toeval zijn, maar inprinciepe is het alleen een cascorevisie en een interieur revisie. |
21-02-2010 08:26:57 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
Quote Klopt in de onverbouwde, had je een MG (motorgenerator) voor het omvormen van de 1800 Volt naar een werkbare 110 volt voor je verlichting en dergelijk. die MG is omgewisseld voor een statische omzetter, die minder onderhoud nodig hebben dan een MG. Ook de klimaatregeling is per bak veranderd, van ARKO naar Airco. En al die nieuwe dingen hebben een plekje nodig door middel van een bak, onder de bak. |
21-02-2010 10:48:37 | ||
---|---|---|
Sam
![]() |
Misschien is deze vraag al gesteld maar ik kan hem niet vinden. Zijn er al data bekend van de aflevering van de ICMm-4 ![]() |
21-02-2010 10:52:36 | ||
---|---|---|
Spionkop
![]() |
Wel als het gaat om ICMm 4205: deze is op 7 december 2009 afgeleverd door Hlm en op 30 december in dienst gesteld door On. ICMm 4203 zal één dezer dagen Hlm verlaten is de verwachting. |
21-02-2010 12:51:12 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Quote Zoals ik dus schreef: draaistellen doorlopen een eigen revisieschema, dat los staat van de gewone onderhoudsbeurten. De exacte termijnen weet ik niet, dat wisselt ook per materieelsoort. En ja, Onnen kan ook draaistelwissels doen, maar draaistelrevisie vindt in Haarlem plaats AFAIK |
23-02-2010 01:13:29 | ||
---|---|---|
Pim-ICR
![]() |
Da's toch ICM-3? Zat vandaag ( helaas ) in de 4080 en 4075, 1e klas. Behalve al dat glas waren de hele deuren uit, dat is wel heel erg open voor een coupé! Is er een reden waarom die deuren eruit zijn? De eerder vermeldde balkon-gangdeur ging trouwens onder de 5 km/h keurig open |
23-02-2010 01:38:07 | ||
---|---|---|
bjornl
![]() |
Quote |
23-02-2010 12:52:49 | ||
---|---|---|
Pim-ICR
![]() |
Oh, excuses, ik dacht dat dat weer om de vastgezette deur in ICR ging, ik haal de boel even door elkaar denk ik. Bedankt! Hoop overigens wel dat ze er snel weer in komen, want dit is natuurlijk 3 keer niks. |
23-02-2010 16:21:06 | ||
---|---|---|
279
![]() |
Quote proefrit van Hlm naar Gv ging vandaag niet door. |
24-02-2010 20:13:38 | ||
---|---|---|
spiketrain
Moderator ![]() |
Spiketrain: enkele berichten verwijderd. Groet, Spiketrain |
25-02-2010 16:21:13 | ||
---|---|---|
robbertc
![]() |
QuoteEn dat is gebeurd. Is vanmorgen/vanmiddag samen met ICMm 4060 uit Lw (!) naar Hlm gekomen. ICMm'en 4203 en 4090 hebben vandaag tussen Hlm en Gv test gereden. |
27-02-2010 08:36:34 | ||
---|---|---|
Spionkop
![]() |
ICMm 4203 is gisteravond overgebracht van Hlm naar On. |
01-03-2010 16:19:53 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
... en vandaag retour Haarlem, gesleept door een VIRMpje zes, in verband met laagspanningsproblemen. |
02-03-2010 19:11:50 | ||
---|---|---|
nls911
![]() |
Ik zag vanmiddag de 4090 t.h.v station hlm staan. |
02-03-2010 19:35:20 | ||
---|---|---|
john563
![]() |
Quotedat was en is niet de reden, heeft meer te maken met een draaistel wissel en het afmaken van dat internet gebeuren en de RIS. |
02-03-2010 19:56:36 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Over de RIS gesproken? Deze is gekoppeld aan het invoerpaneel in de HC-ruimte, en het gangpad onder de cabine? Ik weet dat dit bij de VIRM tijdens de RIS/Infotainmen- proef met de 8498-8499 in de HC-ruimte werd gedaan via een computertje die er op was gehangen. Laatst bewerkt door aarclay op 02-03-2010 19:58 Choo choo..... |
02-03-2010 20:22:53 | ||
---|---|---|
keesje
![]() |
Quote Tegen 20.00 uur is de 4090 uit Hlm vertrokken en inmiddels tussen Asd en Amf onderweg. |
04-03-2010 21:35:20 | ||
---|---|---|
jojoba
![]() |
Ik zat vandaag in de 4205. Wat een bende. Niemand die de prullenbakjes kan vinden. De conducteur mag het wel even omroepen ofzo. Ik heb er zelf ook niet om gezocht want ik dacht dat ze gewoon op dezelfde plek zouden komen als bij die van de drie stellen. Ongelovelijk dat iedereen dan zijn of haar rotzooi maar achterlaat op de banken en in de krantennetjes. |
04-03-2010 21:40:18 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
Waar zitten die vuilnisbakken nu dan? |
04-03-2010 21:42:31 | ||
---|---|---|
manuel25
![]() |
Wat is dat nou weer? zitten ze niet in het midden achten de rugleuning van de zitrij voor je? ook niet in de achterkant van de bank, zoals bij VIRM, en ook niet tegen/in de muur? Is wel heel slecht, zo krijg je binnen de kortste keren de hele bak vol met afval![]() |
04-03-2010 21:48:01 | ||
---|---|---|
SleutelMan
Moderator ![]() |
het gaat om de vuilnisbakken in de coach-opstelling, daar is hetzelfde idee toegepast als bij VIRM (na klachten van reizigers die bij ICMm-III hun knieën bezeerderen aan die prullebak tussen de stoelen) |
04-03-2010 21:55:09 | ||
---|---|---|
jorgo
![]() |
Is er een bezwaar tegen het oude ICR/ICM systeem? Bij ICRm is dat, ondanks dat de banken ietsjes korter op elkaar staan, toch ook weer toegepast? Er is meer ruimte in dan die stoeldingen en de schoonmakers hoeven er bovendien maar één per tweezitsbank te kiepen. |
05-03-2010 15:16:37 | ||
---|---|---|
Jannn2009
![]() |
De 4094 stond vanmiddag rond 12.45u glimmend op Hlmwph. Athans, ik zag maar 2 bakken doordat er een V-IRM voorstond.. ik neem aan dat ie compleet was!;) Laatst bewerkt door Jannn2009 op 05-03-2010 15:17 |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
05-03-2010 15:28:53 | ||
---|---|---|
robbertc
![]() |
Sterker nog: Stel heeft vandaag even gekeken hoe het in Den Haag was (= heeft vandaag z'n testritje Hlm-Gv-Hlm gedaan) |
08-03-2010 08:36:55 | ||
---|---|---|
Spionkop
![]() |
Quote |
08-03-2010 10:44:46 | ||
---|---|---|
wadloper96
![]() |
Quoteik geloof dat ik de 4094 had gespot als ic tan es naar shl. |
08-03-2010 10:53:53 | ||
---|---|---|
Spionkop
![]() |
Dat kan niet. Stel heeft Hlm nog niet verlaten. |
08-03-2010 11:25:05 | ||
---|---|---|
robbertc
![]() |
ICMm 4090 is vanmorgen vanuit On in Gn geland; die lijkt vandaag klaar voor z'n eerste inzet. |
08-03-2010 17:03:27 | ||
---|---|---|
Joff-10242
![]() |
Da's knap, ik heb nog nooit een ICMm uit de lucht zien komen![]() |
08-03-2010 17:09:14 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
voor de 4203 leze men een paar berichten hierboven. De 4097 staat nog lekker in revisie, ongetwijfeld. Laatst bewerkt door broek53 op 20-04-2010 00:50 |
08-03-2010 23:20:14 | ||
---|---|---|
MDDM
![]() |
4094 kwam vanavond om 20:25 vanuit Hlm binnen op spoor 3 te Asd. Of ie verder naar het On is gegaan heb ik niet kunnen zien. Gr Joop mcn Lls |
09-03-2010 09:17:54 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
4204 is gisteren (8/3) in Hlm binnengerold. 4203 blijft voorlopig proefritten met internet en reisinfo en zo, standplaats Utctw Laatst bewerkt door broek53 op 09-03-2010 09:19 |
09-03-2010 11:18:23 | ||
---|---|---|
keesje
![]() |
QuoteStel kwam rond 2.15 uur vannacht aan te On. |
09-03-2010 13:46:41 | ||
---|---|---|
MDDM
![]() |
Daar hebben ze dan lekker de tijd voor genomen. %08% Gr Joop mcn Lls |
09-03-2010 20:43:06 | ||
---|---|---|
keesje
![]() |
Trein was om 22.00 uur te Zl, maar toen was Hgv-Bl nog gestremd. |
10-03-2010 09:52:34 | ||
---|---|---|
robbertc
![]() |
ICMm 4090 is sinds gisteren aan het werk: Z'n eerste trein was 776 vanuit Gn. Vanmorgen gestart als trein 716, ook vanuit Gn. |
10-03-2010 11:07:12 | ||
---|---|---|
Jannn2009
![]() |
Check, vandaag na de 716 kerende op de 727 te Asdz, normaal gebeurt dit natuurlijk via Hfdo, maar door de problemen aldaar ging dat niet door. Even terug van actualiteit naar werkelijkheid; de 4203. Als de test met de informatiesystemen etc. succesvol is, wordt deze dan eerst doorgevoerd in alle ICMm-IV'tjes of gaat men eerst nog de ICMm-III'tjes binnenhalen? Het lijkt mij eerst de IV'tjes omdat die toch voor revisie binnenkomen. Laatst bewerkt door Jannn2009 op 10-03-2010 11:08 |
11-03-2010 16:17:11 | ||
---|---|---|
Joff-10242
![]() |
Quote Stel staat nu in Gn |
22-03-2010 15:38:27 | ||
---|---|---|
Spionkop
![]() |
ICMm 4088 heeft vanmorgen een proefritje Hlm-Gv v.v. gemaakt. |
23-03-2010 23:58:07 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Ik las via Spoornieuws dit: http://www.bright.nl/draadloos-internet-de-trein-gratis kan iemand bevestigen of dit de 4203 is? Laatst bewerkt door aarclay op 23-03-2010 23:58 Choo choo..... |
24-03-2010 07:12:15 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Ook grappig dat in het bericht staat dat de trein van Groningen - Leeuwarden v.v. draadloos internet heeft. Dit klopt niet, want deze proef was vorig jaar beeindigd en heeft geen doorgang gekregen tot nu toe![]() |
24-03-2010 11:26:37 | ||
---|---|---|
Waaldrecht
![]() |
QuoteAan de foto te zien is het wel een ICMm, of het de 4203 is kan ik niet zien. ![]() |
24-03-2010 12:43:11 | ||
---|---|---|
mdewidt
![]() |
Wie het exact wil weten kan zich begeven naar station Asb op maandag 29 maart a.s. De directeur van NS, Bert Meerstadt, en minister van Verkeer en Waterstaat, Camiel Eurlings, verrichten dan de openingshandeling aldaar omstreeks 14.15 uur. Daarna vertrekt omstreeks 14.30 uur van spoor 3 de WiFi-inwijdingsrit. Traject onbekend. Groeten uit Haspengouw |
24-03-2010 12:54:31 | ||
---|---|---|
Duitje
![]() |
Traject onbekend? Neehoor ![]() Vertrektijd is niet 14:30 maar 14:56 ![]() Goudgele kerstavond: 24-12-2009 trein 866 met ICR |
24-03-2010 16:42:33 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Klopt het dat de 4096 na renovatie op 22 maart in dienst is gekomen? |
24-03-2010 16:53:39 | ||
---|---|---|
martijn24
![]() |
Stel is maandag in dienst gegaan in trein 554. Dus dat klopt. Laatst bewerkt door martijn24 op 24-03-2010 16:53 |
24-03-2010 17:21:31 | ||
---|---|---|
john563
![]() |
Quote Ja het is de 4203 voor 100% |
26-03-2010 05:48:39 | ||
---|---|---|
dvdhoven
![]() |
Wat me gisteren opviel bij de 4096 was, dat de glazen deuren bij de 1e klas coupé's weg zijn en ook de rails op de vloer voor deze deuren niet aangebracht is. Nu zit ik in de 4038 en die heeft die rails nog wel op de vloer. Dus kennelijk gaan die glazen deuren definitief weg. Dick van den Hoven |
![]() |
advertentie |
26-03-2010 07:31:46 | ||
---|---|---|
Erikvd12
![]() |
Laatst zat ik in een ICMm in de 4070 serie en daar waren de glazen ramen ook al weg. Laatst bewerkt door spiketrain op 26-03-2010 07:32, reden: Het laatste bericht behoef je niet te quoten. |
26-03-2010 08:41:21 | ||
---|---|---|
dvdhoven
![]() |
Volgens mij zijn inmiddels bij alle ICMm's de glazen deuren weg. Alleen wat mij opviel dat de 4096 geen rails op de vloer meer heeft, dus een terugkeer van de deuren veel lastiger is, bij de "oudere" ICMm's zijn de rails op de vloer nog wel aanwezig. Bijkomend probleem is nu dus dat het geluid veel meer doordringt. De coupé's zijn officiëel stiltezone en nu dringt het geluid vanuit het praathuis wel erg door daar. Overigens in de praktijk zijn de coupé's meestal het praathuis, maar dat is een ander chapiter. Dat roept de stoelopstelling ook op. En doordat er geen stopcontacten in de coupé's zijn en geen tafeltjes, nodigen die minder uit tot werken daar; een specifieke bezigheid voor stiltecoupé's. Laatst bewerkt door dvdhoven op 26-03-2010 08:46 Dick van den Hoven |
26-03-2010 09:19:47 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Maar... Hoe zit dat dan in de ICR rijtuigen? Die hebben toch wel een schuifdeur en hebben geen problemen. Kunnen ze anders die techniek niet gebruiken? Choo choo..... |
26-03-2010 10:31:56 | ||
---|---|---|
john563
![]() |
heren trek de agenda's op 21 april gaat het laatste drietje eruit in haarlem (4097). Op 22 april word de 4201 binnen genomen voor revisie. |
26-03-2010 10:52:13 | ||
---|---|---|
booij1990
![]() |
Dat betekent een einde van het oranje avontuur? ![]() Laatst bewerkt door admin op 29-03-2010 09:29, reden: Het laatste bericht hoef je niet te quoten |
26-03-2010 10:58:02 | ||
---|---|---|
Jannn2009
![]() |
Zeker weten. De trein wordt net als alle andere ICMm's opnieuw bestickerd. Tevens is het sponsorcontract verlopen volgens mij. @ john563: Bedankt voor de data!! |
26-03-2010 15:10:29 | ||
---|---|---|
Chopper
![]() |
Hoe lang mag de 4201 nog vrij rond blijven rijden voordat het noodlot toeslaat? ![]() |
26-03-2010 15:19:52 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Normaal gesproken tot en met 21e - zo gaat dat met die stellen eigenlijk altijd. Enige reden dat hij er eerder uit zou kunnen gaan, is als hij defect raakt of toevallig een paar dagen ervoor in onderhoud zou moeten. |
26-03-2010 16:24:18 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
QuoteDe 4088, 4089 zijn ook Hlm nog niet uit, dus ze gaan alle 3 in twee weken eruit in Hlm? |
26-03-2010 16:26:04 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
we hebben toch nog bijna 4 weken tot 21 april? |
26-03-2010 16:28:46 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Ohja, excuus![]() |
26-03-2010 19:50:15 | ||
---|---|---|
Chopper
![]() |
Quote Okay, bedankt! Gelukkig, dan is er nog wat tijd om hem nog zoveel mogelijk mee te maken als echte Koploper. |
26-03-2010 20:36:44 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
? Een echte Koploper is geel/blauw en heeft een doorloopkop... |
26-03-2010 20:45:25 | ||
---|---|---|
Chopper
![]() |
Uiteraard, maar de ziel en het leven van de Koploper zit onder andere in de warme uitstraling en de oude degelijkheid. Die ziel wordt er bij de "revisie" ruw uitgerukt. |
26-03-2010 20:50:53 | ||
---|---|---|
MDDM
![]() |
Wordt het misschien niet een keer tijd voor professionele hulp? Wat een aanstellerig gedoe zeg. ![]() Gr Joop mcn Lls |
26-03-2010 20:53:40 | ||
---|---|---|
Chopper
![]() |
Dat heet geen aanstellerij, dat heet gevoel. Iets dat helaas bij menig spoorliefhebber ontbreekt. %09% Laatst bewerkt door Chopper op 26-03-2010 20:54 |
26-03-2010 20:53:42 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
Haha en dan te bedenken dat de 4201 een ijskoude sneeuwvloer heeft! |
26-03-2010 20:55:57 | ||
---|---|---|
Chopper
![]() |
Die ijskoude sneeuwvloer is tenminste wel omringd met warm oranje banken... |
26-03-2010 20:58:36 | ||
---|---|---|
spiketrain
Moderator ![]() |
Spiketrain: terug naar ICMm. Groet, Spiketrain |
27-03-2010 18:20:04 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Wie een ICM-IV'tje mist; de 4212 staat wel heel erg lang stil; sinds 8 maart te Onnen. Laatst bewerkt door treintim op 28-03-2010 23:20 |
28-03-2010 22:52:56 | ||
---|---|---|
Joff-10242
![]() |
Ik meende de 4212 vrijdag in een 500/700 gezien te hebben in Gn |
28-03-2010 23:20:00 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Ja, het stel rijdt inmiddels weer (ook blijkens de spotjes). Is dus afgelopen vrijdag weer in dienst gekomen. Laatst bewerkt door treintim op 28-03-2010 23:21 |
29-03-2010 12:17:57 | ||
---|---|---|
Spionkop
![]() |
Dat zou een foute spot kunnen zijn want volgens mij staat de 4212 nog te On... Overigens is ICMm 4012 al veel langer niet in de reizigersdienst verschenen: zijn laatste spot dateert van vrijdag 1 januari en 3 dagen later is het stel overgebracht van Gn naar On. |
29-03-2010 12:21:01 | ||
---|---|---|
Spionkop
![]() |
Quote Afgelopen vrijdag is ICMm 4088 van Hlm naar On gebracht. De 4089 zal als eerste volgen, daarna ook nog de 4092 en tenslotte de 4097. |
29-03-2010 17:09:28 | ||
---|---|---|
Spionkop
![]() |
ICMm 4088 is nu bezig met zijn eerste rit in de reizigersdienst als gemoderniseerd stel: het rijdt 756v Gn-Shl met 4084 als 756a. |
29-03-2010 19:57:16 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
En betekent dit ook dat deze WiFi aan boord heeft? Hoe zit het nou met de sluitfluit van de 4203. Komt deze ook direct in de andere ICM-4 of betreft dit een proef? En de RIS. Zit deze gekoppeld aan het koerssysteem, of wordt deze (nog?) apart ingesteld? Laatst bewerkt door aarclay op 29-03-2010 20:04 Choo choo..... |
29-03-2010 21:25:03 | ||
---|---|---|
woepje
![]() |
Volgens mij kan de weergave van de recente spots onderhand ook wel aangepast worden van ICM-IV naar ICM(m)-IV. |
29-03-2010 21:46:57 | ||
---|---|---|
maxje
![]() |
En ICM(m)-III naar ICMm-III![]() |
29-03-2010 23:42:11 | ||
---|---|---|
maxime
![]() |
Zodra de hele serie is gemoderniseerd hoeft zoiets toch niet meer? |
29-03-2010 23:46:11 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Klopt, de meeste hobbyïsten spreken nu ook gewoon weer over ICR en niet over ICRm. Dan kun je tegenwoordig bijna overal wel een m'etje achter plakken. |
30-03-2010 11:32:42 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Het is een beetje een hype om moderniseringen op die manier te kenmerken. Bij Hondekoppen gebeurde dat ook niet toen ze tot IC-mat werden verbouwd. Dat NSR/NedTrain de bakcodenummers verandert bij moderniseringen is trouwens helemaal bijzonder. Gebeurt dat bij ICM ook? |
30-03-2010 13:43:10 | ||
---|---|---|
Spionkop
![]() |
ICMm 4089 heeft vanmorgen een testritje Hlm-Gv v.v. gemaakt. |
30-03-2010 15:53:59 | ||
---|---|---|
AlbertP
![]() |
@treintim: Bakcodes voor altijd hetzelfde houden zijn ze allang mee gestopt, worden ook wel eens aangepast bij bakwisselingen. |
30-03-2010 21:40:39 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Ja, belachelijk. |
02-04-2010 08:54:35 | ||
---|---|---|
robbertc
![]() |
ICM 4206 is in de nacht van dinsdag op woensdag Hlm binnengelopen.. |
02-04-2010 11:09:19 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Aah, goed dat je er even melding van maakt. Die ICM zag ik altijd heel vaak. Nu zullen er toch wat nummers gaan missen komende tijd, van dat je denkt "Waar is die nou eigenlijk verdwenen! In een zwart gat ofzo? Nee, in Haarlem!". Bij de 4206 hoeft maar één doorloopkop nog verwijderd te worden, aan dat stel hebben ze wat minder werk. Laatst bewerkt door treintim op 02-04-2010 11:09 |
02-04-2010 11:48:29 | ||
---|---|---|
keesje
![]() |
Quote En is gisteren om 16.55 uur uit Hlm vertrokken naar On. |
06-04-2010 07:33:23 | ||
---|---|---|
keesje
![]() |
Stel 4203 kwam vannacht aan in Hlm en nam ook de 4207 mee. De eerste ter reparatie, het tweede voor revisie? |
07-04-2010 13:02:03 | ||
---|---|---|
robbertc
![]() |
Nee, 4207 maakte een schijnbeweging en heeft Hlm ingeruild om weer rondjes in de NO te maken. |
07-04-2010 13:44:22 | ||
---|---|---|
daniel81
![]() |
Quote Is de doorloopkop aan 1 zijde dan al verwijderd? Of is er alleen een nieuwe plaat voor gehangen? |
07-04-2010 14:28:14 | ||
---|---|---|
AlbertP
![]() |
Dat laatste in ieder geval. Ik geloof dat er daarachter echter nog wel een doorloopkop zit. |
08-04-2010 16:21:30 | ||
---|---|---|
john563
![]() |
4092 gaat morgen proefritten, dan nog de 4097 over een week |
11-04-2010 19:06:36 | ||
---|---|---|
Chopper
![]() |
Welk stel stond er gisteren op Bkd? Daar op dat stukje merkwaardig gelegen spoor in die uithoek. |
12-04-2010 17:36:14 | ||
---|---|---|
keesje
![]() |
Quote De 4092 heeft dat inderdaad gedaan, maar staat nog steeds te Hlm. Inmiddels is stel 4207 vanmorgen Hlm binnengelopen nadat het als 720 naar Shl/Hfdo was gekomen en leeg via Asd naar Hlm. |
12-04-2010 19:12:59 | ||
---|---|---|
john563
![]() |
4092 is van de werkplaats af |
14-04-2010 20:33:12 | ||
---|---|---|
spiketrain
Moderator ![]() |
Net als de 4203, deze zag ik rond 18.00 op Hlm. Groet, Spiketrain |
Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): ICM |
![]() |