23-01-2024 21:06:52 | ||
---|---|---|
seinhuis
![]() |
Sommige 1400 stoppen niet op Shl. Tvv besteld. Geen treinen van NS international/DB Fernverkehr/ÖBB in Nederland naar Duitsland vanwege staking. 29604 en 29608 rijden Asd Amf vv. 18900 RE18 rijdt niet. 7100 rijdt niet door een defect spoor (uitzondering laatste ritten)
|
23-01-2024 22:38:04 | ||
---|---|---|
anton_
![]() |
Grappig, morgen gaat de 1500 wel naar Dv rijden, maar geen treinen in het pad van de IC Berlijn. Precies het omgekeerde van vandaag. Laatst bewerkt door anton_ op 23-01-2024 22:39 |
24-01-2024 05:36:18 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
We beginnen de dag met viertal storingen: Als laatste degene met de grootste impact, een wisselstoring ergens tussen Asd - Ht, aldaar de hele dag minder treinen. Impact lijkt nu te zijn geen 3900 Asd - Ht. Overige treinen rijden wel, ben dan wel benieuwd wat er stuk is. Edit: de 2919 werd net voor Ac naar het sprinterspoor via wissel 3405 gestuurd en net na de tunnel werd via wissel 3425 de weg weer vervolgd via het gebruikelijke buitenste spoor richting Ut, bron: ik zit zelf in deze trein Laatst bewerkt door stefanvw14 op 24-01-2024 06:30 |
24-01-2024 06:51:43 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
Uitsnijden 3900 tussen Asd en Ht komt door wissel 3427 te Ac, die als het goed is aankomende nacht (eindelijk) hersteld wordt. De combinatie van die wisselstoring i.c.m. de TSB i.v.m. verzakt talud bij de Lekburg zorgde gisteren voor te veel vertragingen. Inzet hulpdiensten Brn - Hvs betreft een brand in een oud pomphuisje (monumentaal) direct naast het spoor. Prognose inmiddels 8:30 uur. Laatst bewerkt door noof op 24-01-2024 06:52 |
![]() |
advertentie |
24-01-2024 08:04:11 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Brand bij Baarn blijkbaar geblust. De 5822 is de eerste die er weer langs mag. |
24-01-2024 13:57:36 2 | ||
---|---|---|
TtC
![]() |
Quote Wat is eigenlijk de reden dat de IC Berlijn ook binnen Nederland niet rijdt? Staakt het personeel van NS International uit solidariteit met de collega's uit Duitsland nu ook? Of heeft de GDL ook een conflict met NS International? Of staat het NS International personeel op de stations om tekst en uitleg te geven waarom de collega's in Duitsland staken? Of is er geen geschikt materieel beschikbaar (een getrokken trein is niet altijd handig)?
Dat de ICE en de Nightjet, die in principe geen functie binnen Nederland hebben en ook door een gemengd team van de DB en NS worden geëxploiteerd, niet rijden tijdens de staking is nog wel te verklaren. |
24-01-2024 16:46:21 | ||
---|---|---|
BasSNG2001
![]() |
Trein 6457 staat defect langs perron 2 in Tb. #DiscoverEU |
24-01-2024 16:53:51 | ||
---|---|---|
erwin_6610
![]() |
Voorwerp in de bovenleiding tussen Ut en Amf. Prognose was 17u, nu 19u |
24-01-2024 17:28:36 | ||
---|---|---|
erwin_6610
![]() |
ICNG 3311 'Flow' vertrok om 17.26 vanaf Ut ri Utcw |
24-01-2024 18:39:11 | ||
---|---|---|
Kamehameha
![]() |
Quote NS app in de bocht: Geen ICE Ut-Amf Oorzaak: voorwerp in de bovenleiding Gevolg: Tussen Ut en Amf rijdt ICE niet door een voorwerp in de bovenleiding. Verwachte duur: dit duurt tot ongeveer 19:00 uur. -- Uhmmmm 😀 Edit: Shl ligt plat ivm defecte bovenleiding en net als gister in combinatie met maar 3 beschikbare perronsporen weer een grote uitdaging. Laatst bewerkt door Kamehameha op 24-01-2024 20:01 |
24-01-2024 20:52:49 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Quote En waarom reden er dan uren lang geen treinen tussen Amersfoort en Apeldoorn, vanwege een voorwerp in de bovenleiding? Zelfs de 1500, welke niet bij Utrecht komt, viel uit. |
24-01-2024 21:32:40 | ||
---|---|---|
geert
![]() |
Quote Het voorwerp in de bovenleiding was dan ook in of bij Amf. Spoor 4 in Amf leek niet gebruikt te worden dus wellicht daar? |
24-01-2024 23:34:07 | ||
---|---|---|
mattie2
![]() |
Quote Het voorwerp (ongeveer 1 m rood/wit afzetlint) hing tussen Amf en Ama boven spoor 103, ivm de harde wind kregen alle treinen een EI (vh aanwijzing), men was bang voor overwaaiing. |