10-04-2024 06:38:14 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
Om 6:37u reed Protos 5033 vanuit de richting Amf door Dv. |
10-04-2024 08:22:47 1 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
ICNG 3313 staat klaar te Utoz voor een rondje Ut - Ptn - Zl - Lls - Hvs - Ut, |
10-04-2024 08:41:13 | ||
---|---|---|
erwin_6610
![]() |
ICNG 'Flow' 3313 + NS ICNG-V staan rond 8:40u te Utoz, gezien vanuit de 3225 Laatst bewerkt door erwin_6610 op 10-04-2024 08:41 |
10-04-2024 09:32:53 | ||
---|---|---|
xDeltaMK
![]() |
ICE 105 staat stil net voorbij Zevenaar, trein schijnt kapot te zijn aldus de omroep |
![]() |
advertentie |
10-04-2024 09:55:26 | ||
---|---|---|
hehoka
![]() |
Volgens Treinposities rijdt deze alweer. Althans het icoontje verplaatst zich. |
10-04-2024 09:59:21 | ||
---|---|---|
DDZ7504
![]() |
Dat icoontje is niet op basis van GPS maar op basis van de geplande rijtijden plus de vertraging die doorgegeven wordt. En ik weet niet hoe nauwkeurig dat zal zijn na de grens. |
10-04-2024 10:11:34 | ||
---|---|---|
xDeltaMK
![]() |
We hebben uiteindelijk een halfuur stil gestaan, maar het probleem is gelukkig vanuit de trein zelf opgelost. We zullen zien of Basel vandaag wel gehaald gaat worden |
10-04-2024 10:49:56 | ||
---|---|---|
AlexNL
![]() |
"net voorbij Zevenaar" dat klinkt alsof de omschakeling naar 25 kV danwel het opzetten van de ERTMS-verbinding is mislukt. |
10-04-2024 11:30:32 | ||
---|---|---|
DDZ7504
![]() |
Garantie tot de voordeur maar waarschijnlijk wordt de stop in Lls een uur korter, en is de aankomst Ut daarmee ook 14:50 |
10-04-2024 11:40:05 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
Daarnaast staan op Utoz nog een onbekende vijfdelige ICNG en een onbekende ICNG-B. Het vijfdelige stel is eerder vanochtend Utoz opgereden en heeft momenteel zijn frontseinen richting Ut staan. Edit: Inmiddels is het vijfje van Utoz verdwenen. Laatst bewerkt door stefanvw14 op 10-04-2024 11:53 |
10-04-2024 13:15:17 | ||
---|---|---|
ToH
![]() |
Volgens de betreffende machinist:
RRF 24 met Speno Lw-Rtng:
Lw 14.00 Mp 14.44-15.06 Amf 16.22-16.44 Asb 17.26 Rtng 18.15 |
10-04-2024 14:02:02 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
Gisteren problemen met het omschakelen van 25 kV naar 15 kV. Stel heette Limburg ad Lahn, ik weet geen nummer. Twee keer mislukte de omschakeling en trein was al aan t afremmen voor Emmerich toen het bij de 3e poging wel lukte. Uiteindelijk +5 in Oberhausen maar weer op tijd in Köln. e.e.a. baseer ik op de ruit tussen de mcn cabine en het reizigersdeel. Als de trein geen spanning heeft is deze ondoorzichtig. |
10-04-2024 14:42:50 1 | ||
---|---|---|
treinfan
![]() |
ICNG 3313 om 14:35 langs Hvsp ri Ut, met dank voor de tips hier! |
10-04-2024 15:38:50 | ||
---|---|---|
john2
![]() |
En weer doorzichtig bij spanning? Is dit ondoorzichtig dan voor veiligheid en privacy van de machinist? |
10-04-2024 16:35:58 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Die ruit kan ook handmatig aangepast worden, dus tijdens de rit wel of niet doorzichtig. |
10-04-2024 16:36:57 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
check om 16:33 uur in Amf spoor 8 of 9. |
10-04-2024 16:57:03 | ||
---|---|---|
DuLoc
![]() |
Rit 3258 wordt gereden met SNG (3030+2757+2707). |
10-04-2024 16:58:26 | ||
---|---|---|
DuLoc
![]() |
Misschien is dit elders al gemeld, maar waarom is er sinds enkele dagen een TSB in de buurt van Ahz? |
10-04-2024 17:04:20 | ||
---|---|---|
DDZ7504
![]() |
Dat is sinds zeker 2 maanden normaal. |
10-04-2024 18:37:29 | ||
---|---|---|
MaxBB
![]() |
|