11-04-2024 09:04:00 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
Trein 1726 met solo 4201, hoeft geen betoog dat dat veel te krap is. Bron: ik sta erin., nu bij Bnva Toch complimenten dat de 11626 in Amf 3 minuten wachtte om de aansluiting over te nemen! Laatst bewerkt door Muizeneus op 11-04-2024 09:16 |
11-04-2024 09:06:52 | ||
---|---|---|
bacr
![]() |
En ICM7 in de 3528, dat lijkt me voor een donderdag ook best aan de krappe kant. Gezien terwijl de combi Ut binnen reed vanuit Utvr. |
11-04-2024 09:09:59 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
In de haven van Delfzijl heeft een trein vanochtend even na 7 uur een aanrijding gehad met een 'klein voertuig'. Aannemelijk zal de trein een DBS 6400 of rangeerdeel zijn. |
11-04-2024 09:12:46 | ||
---|---|---|
bacr
![]() |
![]() |
advertentie |
11-04-2024 09:32:24 | ||
---|---|---|
bacr
![]() |
ICE 222 met stel 4653 (met de NS-logo's) komt met +30 vanuit Utvr binnen te Ut om 9.30 uur En om 10.59 uur kwam NJ 420 vanuit Utvr binnen te Ut, met aan de lok een grijs rijtuig. Verder een bijzondere actie op UtOZ. Daar kwam INCG 3145 vertrok om 11.20 uur vanaf UtOZ ri Ut Laatst bewerkt door bacr op 11-04-2024 11:23 |
11-04-2024 11:07:49 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
11.03 Nightjet vertrekt van Ut spoor 12 ri Asd, is dat een normaal vertrekspoor voor deze trein? |
11-04-2024 11:14:48 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
|
11-04-2024 11:29:53 | ||
---|---|---|
Marco
![]() |
Edit: trein reed 10 km/h volgens een nieuw nieuwsbericht. Laatst bewerkt door Marco op 11-04-2024 13:06 |
11-04-2024 18:20:33 1 | ||
---|---|---|
VIRMm1
![]() |
VIRM 8670 met ICNG 3225 op sleeptouw gaat zo van Gv naar Wgm via Dt/Sdm/Rta/Bkl rijden Dt 18:43, Sdm 18:54, Rta 19:17, Bkl 19:51, Asb 20:00 Laatst bewerkt door VIRMm1 op 11-04-2024 18:20 |
11-04-2024 19:09:43 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
Het valt me op dat er sinds zaterdag vrijwel dagelijks wel (even) een sein- en wisselstoring tussen Dv en Olst is. Ook vandaag weer. Daarbij valt me ook op dat een pendeldienst tussen Zwolle en Olst amper of niet van de grond komt. En als deze rijdt, deze niet volgens de informatie in de reisplanner rijdt, maar vaak juist een halfuur eerder of later. Gaat nog niet helemaal lekker met die gesaneerde overloop in Olst, zullen we maar zeggen. |
11-04-2024 19:20:27 | ||
---|---|---|
DDZ7504
![]() |
De 3225 werd vandaag voor het eerst sinds een maand of 3 weer ingezet. Geen succesverhaal dus? |
11-04-2024 19:20:27 | ||
---|---|---|
Capt_Molo
![]() |
Interessante afhandeling op Ut. IC1762 komt met +17 aan op spoor 8 om 18:40, volgende IC2062 naar Gvc staat al gereed te spoor 9 en mag op tijd vertrekken (18:43). IC2062 gaat vooruit, IC1762 behoudt +17 (had vertraging ook niet kunnen inlopen gezien de kering te Ut). Maar voor de 1762 ook geen kans om onderweg vertraging in te lopen, want 2062 in de weg. Vervolgens op hetzelfde spoor afgehandeld op Gd ipv naastliggende, waardoor vertraging voor 1762 oploopt maar +20. Hierdoor te laat voor 11773 vanuit Gvc, dus de veel kortere 2062 hiervoor in de plaats en omloop van materieel (en personeel ?) in de war. Uit interesse, waarom niet de 1762 vooruit met +17, 2/3 minuten vertraging inlopen en op tijd voor de 11773, en de 2062 met +2/3 op Gvc? Overigens, dit betreft alleen het materieel, voor de reizigers was het een loterij welke trein als eerste zou vertrekken, werd niets over gecommuniceerd.
Edit: 1762 heeft uiteindelijk 5 minuten vertraging ingelopen tussen Gd en Gvc (ruim pad ivm brugopening), dus dan was ie zeker op tijd geweest voor de 11773. Laatst bewerkt door Capt_Molo op 11-04-2024 19:29 |
11-04-2024 20:58:05 | ||
---|---|---|
MaxBB
![]() |
Iets grappigs in de reisinformatie: een ICM als Eurostar naar Londen: treinposities.nl
|
11-04-2024 21:53:12 2 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Voor de modernisering hadden ze op de koersrol al de tekst "Eurocity Londen" beschikbaar. Ze waren de tijd dus ver vooruit. 😁 |
11-04-2024 22:17:35 1 | ||
---|---|---|
cuneo56
![]() |
Meer een overblijfsel van de "Eurocity" met namen van Nederlandse zeehelden tussen Amsterdam en Hoek van Holland.
|
11-04-2024 23:32:37 | ||
---|---|---|
VIRMm1
![]() |
|
11-04-2024 23:37:30 | ||
---|---|---|
rolandrail
![]() |
Omdat Prorail niet kijkt naar de omloop en/of keertijden. Alleen als de vervoerder het anders wil en daarvoor een verzoek in dient wat dan ook nog eens uitvoerbaar moet zijn zal een treinvolgorde worden aangepast. |
11-04-2024 23:40:50 2 | ||
---|---|---|
rolandrail
![]() |
102 & 103 vallen onder trdl Ut en horen niet bij Utoz maar dat terzijde. Als de mcn van de ICNG conform handboek de rijweg had afgemaakt tot het stootjuk had de ICMm er makkelijk bojgepast. |
12-04-2024 10:42:24 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
|
12-04-2024 10:43:38 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
Nabrander: om 17:45 RTB met een Stadler Eurodual met keteltrein door Apd ri Amf, eerste keer dat ik een lok van dit type in NL zag rijden 😀 |
12-04-2024 10:51:41 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
|
12-04-2024 10:53:02 | ||
---|---|---|
DDZ7504
![]() |
Was Euro9000 2019 305, geen EuroDual dus. |
12-04-2024 16:14:32 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
Dank voor de correctie/aanvulling, wist niet dat dat twee verschillende loktypes waren. Weer wat geleerd! |