11-06-2024 19:33:39 | ||
---|---|---|
pjkleton
![]() |
Hallo, Men kan bij de Gemeente Nunspeet de werkzaamheden in De Stationsomgeving bekijken via de camera op de Uitkijktoren bij het Transferium bij het station. Helaas krijgen bomen in het voorjaar blaadjes ,waardoor er niet veel meer van de werkzaamheden te zien is ,behalve van de ovonde ,die verderop is gebouwd. (En mij niet zo interesseerd) Het gaat mij dus om het werk dat met de spoorbaan heeft te maken.
Er is in het voorjaar een dag van de bouw geweest ,waarvan een foto getoond werd. Wie weet een andere website? Peter
|
11-06-2024 20:28:37 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
Dag van de Bouw was afgelopen zaterdag... Maar dat terzijde. Naar wat voor website ben je naar op zoek, want dat wordt niet helemaal duidelijk uit je verhaal? ProRail heeft wel een verhaaltje online staan. Of zoek je nog ergens een webcam die meekijkt? Laatst bewerkt door martijn op 11-06-2024 20:30 |
11-06-2024 22:05:28 | ||
---|---|---|
pjkleton
![]() |
Hallo Martijn, Ik kijk via de camera op de uitkijktoren,maar door de bomen kan je niets meer zien wat er bij het spoor gebeurt. Ik dacht dat er mss iemand of een instantie actuele foto's heeft van de werkzaamheden aan en onder het spoor. De camera is een paar weken buiten bedrijf geweest en deze week werkt hij weer. Ik heb de laatste nieuwsbrief van de gemeente gezien ,daar staat een foto in van de Dag van de Bouw ,en bij het verhaaltje van Prorail zie ik foto's van een jaar of meer, niet erg actueel meer. Peter
|
12-06-2024 10:17:35 | ||
---|---|---|
rogierdegr
![]() |
Misschien BouwApp downloaded op je smartphone en dit project opzoeken. Op de bouwapp worden er regelmatig foto's geplaatst. Anders RTV Nunspeet volgen. Stand van zaken. De vloeren van de 3 tunneldelen zijn inmiddels gestort en men is druk bezig om de wanden te vechten en te bekisten. In juli wil men de spoordekken zelf gestort hebben. In november wordt in een periode van 4 dagen de tunnels onder het spoor geschoven (fietstunneldelen) en gereden (autotunnel). Rond Pinksteren volgend jaar moeten beide tunnels ingebruik zijn, want dan worden de overwegen bij een buitendienststelling verwijderd. Bron: Dag van de Bouw. |
![]() |
advertentie |
12-06-2024 11:08:53 | ||
---|---|---|
pjkleton
![]() |
Hallo Rogier, Bedankt voor de informatie. Nu weet ik weer eens wat meer. Gemeente N. is wat minder duidelijk over de stationsomgeving en meldt meestal alleen de verkeers maatregelen. Ik woon in Oegstgeest en kan niet ff gaan kijken. Ik volg de bouw al toen 'Joris' nog op zijn oude plek zat. Ik ga de bouw app eens binnenhalen. Groeten , Peter Naschrift. Ik heb bij RTV Nunspeet een update van 29 meio gezien. Ik ben nu helemaal bij, Laatst bewerkt door pjkleton op 12-06-2024 22:11 |