04-09-2024 07:21:32 | ||
---|---|---|
BVisser
![]() |
Asdm 7:18 LNS 186 182 met European Sleeper 452 richting Asd - Brusz, 11 rijtuigen. |
04-09-2024 08:38:42 | ||
---|---|---|
erwin_6610
![]() |
Beschadigde overweg tussen (Ut)-Db-Ed-(Ah). Prognose is 14.15u De 225 wordt omgeleid tussen Ut en Ah. Laatst bewerkt door erwin_6610 op 04-09-2024 08:45 |
04-09-2024 08:43:11 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
Betreft overweg 56.5 (dé overweg bij Maarsbergen), kabel geraakt bij maaiwerkzaamheden. |
04-09-2024 09:22:01 | ||
---|---|---|
mhlvdijk
![]() |
De 4929 rijdt niet van Almere Centrum naar Utrecht: "gewijzigde dienstregeling". Stel 2359 stond donker langs het perron op Almere Centrum. |
![]() |
advertentie |
04-09-2024 09:24:04 | ||
---|---|---|
Vlinder
![]() |
Door een fout van de treindienstleider heeft er zich tussen Coevorden en Gramsbergen slordige situatie ontstaan, trein 3815 uit Zl ri Emn kreeg bij Gramsbergen veilig even als trein 8030 richting Gramsbergen vanuit Coevorden. Hierdoor kwamen ze elkaar tegen op de baanvaak, trein 3815 heeft moeten uitwijken naar het Industrie terrein spoor, waarna trein 8030 veilig heeft kunnen passeren, hierdoor is trein 3815 weer terug moeten rijden om het hoofdbaan op te kunnen komen. Laatst bewerkt door Vlinder op 04-09-2024 10:00 |
04-09-2024 09:27:51 | ||
---|---|---|
AJT
![]() |
9.25 onbekende tractie met oranje goederenwagons door Herxen (Wh->Zl) |
04-09-2024 09:29:51 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
@Vlinder inderdaad ernstig maar moeten we dat hier aan de grote klok hangen? |
04-09-2024 09:41:44 4 | ||
---|---|---|
mambo
![]() |
Wat is hier onveilig aan? Los van dat de beveiliging het niet toelaat om 2 treinen op seinbeeld op hetzelfde spoor naar elkaar toe te laten rijden op de vrije baan klinkt het mij meer als een fout in de oren dat er nog bediende infra tussen ligt (je zegt het zelf; een trein heeft kunnen uitwijken naar een goederenplacement), wat impliceerd dat er nog gewoon bediende seinen tussen zitten die niet op een onveilige manier gepasseerd zijn? Niets onveiligs aan, enkel slordig en logistiek erg vervelend voor de betrokken treinen en reizigers. “Zeer onveilig” is op z’n minst tendentieus en misleidend te noemen in die context… Laatst bewerkt door mambo op 04-09-2024 09:42 |
04-09-2024 09:46:29 2 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
De fout tussen Coevorden en Gramsbergen heeft met (on)veiligheid niets te maken. Het is onhandig geweest. Voor de veiligheid zijn er seinen en die hebben blijkbaar prima gewerkt. |
04-09-2024 09:51:09 1 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
Slordig en jammerlijk, maar als we elke 'deadlock' moeten melden.. |
04-09-2024 10:00:05 5 | ||
---|---|---|
Vlinder
![]() |
|
04-09-2024 10:34:39 | ||
---|---|---|
BVisser
![]() |
De LTE 193 737 met Wascosa-graanwagens naar Coevorden. |
04-09-2024 20:31:19 | ||
---|---|---|
Dj188nl
![]() |
rond 7:50 was er in Eindhoven een storing met de in en uitcheck poortjes waardoor niemand kon uitcheken. |
04-09-2024 21:24:10 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
Sinds het tweede deel van de middag is er door een brandje op de Nnvbr heeft er tot +/- 1930 geen treinen tussen Wm - Utg gereden en sinds +/- 1930 mag de 4000 wel rijden, maar de 3000 is opgeheven Zd - Amr. Waarom is er alleen tot 18.00 gekozen om de 3000 om te leiden via Hlm en daarna niet meer? Dit zou toch in principe dezelfde VSM kunnen zijn met uitzondering van de 4000? |
04-09-2024 21:49:30 | ||
---|---|---|
dziendobry
![]() |
21:42 European Sleeper punctueel vertrokken vanaf Den Haag HS Richting Praag. 186 182 voorop met erachter 11 rijtuigen. eerste en laatste rijtuig donker en 3e van voren de WLAB30. |
04-09-2024 23:46:41 | ||
---|---|---|
rolandrail
![]() |
Het betrof een smeulende kabel, zo rond 17u werd het treinverkeer weer opgestart en kort voor 18u30 begon de kabel weer te smeulen en bleek een isolerende plaat op de brug beschadigd waardoor kortsluiting ontstond. Waarom de 3000 niet langer werd omgeleid weet ik niet, wel dat het spaak liep rg Hdr omdat de 3000 in het pad van de in de spits naar Hdr doorrijdende 800 terecht kwam. Rond 21u was "de storing voorbij" na verwijderen van isolatiematerieel en ging het herstel naar de nacht. Maar de 3000 bleef opgeheven tussen Amr en Zd dus voor de rzgrs en treinpersoneel was de storing helemaal niet voorbij. Om 21u30 werd dan toch besloten dat de 3080, 3082 en 3091 toch weer werden ingelegd. Even later ook de 7384. |