07-10-2024 08:06:25 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Rond 8:00 uur een IC Direct stam op Amersfoort opstelterrein gezien. Geel/blauwe 186 aan beide zijde. |
07-10-2024 09:36:18 | ||
---|---|---|
geert
![]() |
De omgeleide 143 zou volgens de digitale bronnen vandaag maar tot Ut gekomen zijn. NFL meldt dat deze om 8.45 uur nog aan het perron stond (met een geplande vertrektijd om 8.03 uur) |
07-10-2024 10:55:35 | ||
---|---|---|
Jasper-N
![]() |
ICMG richting vaartsche rijn treinstel 314X, laatste nummer zag ik niet, gezien te ut om 10:51 |
07-10-2024 10:57:40 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
Hoogspanningskabel tussen de rijtuigen en de loc was defect. De trein is uiteindelijk leeg via Mrg, t.b.v. het omrijden van de loc, retour Awhvo gegaan.
Laatst bewerkt door noof op 07-10-2024 10:58 |
![]() |
advertentie |
07-10-2024 11:06:15 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Vanmorgen is op de Wgm ICE 8012 met één draaistel in de wissels ontspoord. |
07-10-2024 11:39:05 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
Vandaar dat de 225 met één stel heeft gereden van Asd tot Ah. Te Ah mocht de 222 blijven om als tweede stel van de 225 te fungeren. @Noof opzich niet zo gek als je van de normaal 15 snelle treinen(bedoel dus even geen RE/RB) naar Duitsland er iedere dag 6 minder laat rijden en de bestaande treinen niet verlengd. 6 minder(141, 145, 147, 149, 241, 243/242, 240, 148, 146, 144, 140). Laatst bewerkt door stefanvw14 op 07-10-2024 11:44 |
07-10-2024 11:46:07 | ||
---|---|---|
Dionysusnu
![]() |
InterCity Moderne Generatie? 😉 |
07-10-2024 11:51:54 2 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
Ik dacht eerder aan Intercity Met Gebreken 😉 |
07-10-2024 11:59:36 | ||
---|---|---|
Marco
![]() |
|
07-10-2024 12:12:46 | ||
---|---|---|
Ysbergsla
![]() |
Correct, ontspoord tijdens het rangeren na ICE 122. Laatst bewerkt door Ysbergsla op 07-10-2024 12:13 |
07-10-2024 12:28:50 1 | ||
---|---|---|
gvttreinen
![]() |
VSM 50 307 met 23'r als LM om 12.23 door Utlr ri Dr |
07-10-2024 13:12:59 | ||
---|---|---|
NsBrinks
![]() |
ICNG rit 9531 met stel 3312 is via Ekeren naar Roosendaal en Rotterdam/Lelystad.
P.S ik zit er zelf in! |
07-10-2024 13:27:17 | ||
---|---|---|
anton_
![]() |
Via Ekeren. Is dat een test om de route via Roosendaal- Zevenbergen ook met deze ICNG te proberen? En zo ja, worden alle omleiding routes nog met passagiers getest? Laatst bewerkt door anton_ op 07-10-2024 13:28 |
07-10-2024 13:30:12 | ||
---|---|---|
selivio
![]() |
De 9235 is ook via Rsd gegaan, dus ik verwacht eerder gewoon ergens een verstoring. |
07-10-2024 13:31:14 | ||
---|---|---|
NsBrinks
![]() |
Schijnt volgens rijdend personeel een seinstoring bij Noorderkempen |
07-10-2024 14:03:31 | ||
---|---|---|
selivio
![]() |
Zojuist (14.01) is er een sleepje van 6 I11 rijtuigen (waarvan sowieso 4 2de klasse rijtuigen en een stuurstand) plus de 2 nieuwe NMBS 186ers (1 voor en 1 achter) gestopt op spoor 8 in Rtd. Laatst bewerkt door selivio op 07-10-2024 14:04 |
07-10-2024 14:27:18 1 | ||
---|---|---|
Xander140
![]() |
Hier is een foto van de trein te Rtd met I11 Laatst bewerkt door Xander140 op 07-10-2024 14:27 |
07-10-2024 14:55:46 | ||
---|---|---|
MaxBB
![]() |
Laatst bewerkt door MaxBB op 07-10-2024 15:19 |
07-10-2024 15:07:55 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
142 vanaf Oberhausen zegt mij dat het gedeelte Berlijn-Oberhausen ook is uitgevallen en er alleen met Nederland personeel wordt gereden. NS Int rijdt Amsterdam - Oberhausen namelijk en DB het stuk tussen Oberhausen en Berlijn. |
07-10-2024 16:43:06 | ||
---|---|---|
Sander
![]() |
Er kwam net (rond 16.30) wel een lege icberlijn door Utrecht centraal richting Vaartsche Rijn. zonder stop en loc voor en achter. Laatst bewerkt door Sander op 07-10-2024 16:44 |
07-10-2024 16:56:57 | ||
---|---|---|
rudolfph
![]() |
Rond 16.52u door Ed |
07-10-2024 17:52:06 1 | ||
---|---|---|
DylansDepot
![]() |
17:51 Ehv: RXP 9903 + 9902 met ICNG transport richting Btl ( Filmpje toegevoegd: www.youtube.com ) Laatst bewerkt door DylansDepot op 07-10-2024 18:44, reden: Toevoeging filmpje |
07-10-2024 20:06:17 | ||
---|---|---|
kjansma
![]() |
Utrecht: Trein 859 ri Ht werd tijdens de spits opgeheven vanwege 'te grote vertraging' . We hebben het over een vertraging van 7 minuten bij aankomst Asd. De volgende IC ri Ht reed met slechts 1 stel VIRM-4 en was van begin tot eind overvol (mensen bleven achter op het perron).
Waarom bij +7 al opheffen (en dat in combinatie met slechts 1 x VIRM-4 in de eerstvolgende trein). Is dat (nog steeds) beleid op de A2 corridor? Het is geweldig voor iedereen in Ehv dat vanaf daar wel een nieuwe trein gemaakt kan worden, maar daar hebben mensen in Ut en Ht helemaal niets aan.
|
07-10-2024 21:24:43 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
Als ik treinposities moet geloven dan is de 861 ook opgeheven in Asd (met +9). Ook handig om midden in de spits met losse VIRM IV te gaan rijden, maar dat zie ik ook regelmatig in de 3100 voorkomen. |
07-10-2024 22:04:03 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
Het was ook een idee geweest om die twee aan elkaar te knopen, dan had je 10 bakken gehad. De tweede HC was er blijkbaar dus dat kan het probleme niet geweest zijn... |
07-10-2024 22:17:25 | ||
---|---|---|
Apda
![]() |
Er zijn toch twee hoogspanningskabels? Was de andere ook defect? |
07-10-2024 23:01:15 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Ja, maar fysiek zitten die aan elkaar gekoppeld, dus als er 1 daarvan stuk is doordat die bijvoorbeeld gebroken is of de isolatie ervan beschadigd is dan staat daar nog steeds spanning op als je de andere kabel steekt.
Enige optie is dan het hele rijtuig spanningsloos te maken, maar dat betekend automatisch dat de rijtuig achter het defecte rijtuig dat ook zijn. Laatst bewerkt door thom op 07-10-2024 23:02 |
08-10-2024 00:49:31 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
ICNG 3116 staat sinds vanavond laat op Utctw (zelf binnen zien komen). |