03-11-2024 07:58:36 | ||
---|---|---|
BVisser
![]() |
Asdmw 7:55 TCS 101002 llt richting Awhvo. |
03-11-2024 10:16:34 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
Deze loc reed, nu met lege Müller Partyzug, om 10:15u door Krommenie-Assendelft naar Alkmaar. Laatst bewerkt door martijn op 03-11-2024 10:17 |
03-11-2024 10:36:26 | ||
---|---|---|
michaben
![]() |
Trein 535 had een geplande extra stop in Wd maar is daar voorbij gereden ondanks dat de rijweg wel langs het perron liep. |
03-11-2024 15:45:56 | ||
---|---|---|
sigma
![]() |
De 7300 stopt vandaag om onduidelijke redenen niet in Utvr. |
![]() |
advertentie |
03-11-2024 16:49:21 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
Ik vraag mij elke keer weer af wie dienstregelingen bij werkzaamheden verzinnen. Nu bij de werkzaamheden tussen Ut en Ah rijden vanuit het westen de 3000, 3100 en 7300 tot Db. Vandaar per bus naar Klp en Ed. Maar nu komt het ! Vanaf Ede gaan er 4 sprinters per uur naar Ah en daar moet de reiziger weer overstappen op een pendel IC naar Nm. Waarom niet gewoon de 703000 Ed-Ah-Nm ? En daar tussen een sprinter Ed-Ah. Nu pest je de doorgaande reiziger met een extra overstap op Ah. Wf en Otb hebben nu een kwartierdienst ipv een uurdienst, lijkt me wat overdreven... |
03-11-2024 17:07:33 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Tijdens eerdere werkzaamheden is hier gemeld dat ze geen intercities willen tussen Arnhem en Ede, omdat er dan teveel reizigers via de Valleilijn naar Amersfoort zouden willen, wat die lijn niet aan kan. Vanaf Nijmegen is het nu dus lucratiever om via Den Bosch om te reizen en dat is precies wat de NS wil. |
03-11-2024 17:12:10 | ||
---|---|---|
Ryanprogam
![]() |
17:07 Hmh railcam, trein 4460 met flirt 2508 ervaart onverwachts defect aan het perron van Hmbv wat een vertraging van +16 oplevert. Ice 8018 (Of trein 154) passeert via de omgekeerde richting van spoor 2 Laatst bewerkt door Ryanprogam op 03-11-2024 17:16 |
03-11-2024 19:23:27 1 | ||
---|---|---|
IJsm101
![]() |
3770 met +3 uit Venlo. Aankomst in Eindhoven met +3, dus vlak voor het tot stilstand komen van onze trein vertrok de aansluitende 1168 richting Rotterdam. Misschien eigenlijk ook niet opvallend. |
03-11-2024 20:56:59 | ||
---|---|---|
Korte_Naam
![]() |
Dat hebben ze dit weekend goed gedaan dan, want als de 7500/28700 Ed binnenrijdt kan je de achterlichten van de 31300 nog net zien en vice versa. |
03-11-2024 21:10:09 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
Ik gok om net een minuutje rijtijd te winnen met oog op leeglopen en omrangeren op Db voor de 3000 eraan komt. De 7300 vertrekt ook al een minuut eerder uit Ut richting Db.
|
03-11-2024 21:19:59 | ||
---|---|---|
sjoerd
![]() |
|
03-11-2024 21:30:43 | ||
---|---|---|
Dionysusnu
![]() |
De 3770 vertrok vertraagd door de korte kering na de 3759, die met +5 aankwam na oponthoud bij Blerick. |
03-11-2024 22:07:46 | ||
---|---|---|
RailCamNL
![]() |
Nog meer ellende op dat zelfde baanvak: De 2227 heeft als 4473 drie kwartier defect gestaan aan het perron van Hmbv, de achterop komende 403 kon nog net in Ehv links gestuurd worden om deze zonder oponthoud te passeren. Om 22:02 kwam de pechvogel door Hmh ri Dn, de daarachter gestrande goederentrein passeerde even later om 22:07 welke aan het racen was met een IC naar Vl die LSP reed. Laatst bewerkt door RailCamNL op 03-11-2024 22:15 |
03-11-2024 22:51:44 | ||
---|---|---|
Daniel1
![]() |
Diverse 37xx-'en in westelijke richting hebben deze avond Asdz niet aangedaan en zijn vanaf Asb via Asd naar Shl gegaan i.v.m. wisselstoring(?). Gevolg: +20min. Gezien bij iig de 3770, 3772 en 3774. |
03-11-2024 22:54:01 | ||
---|---|---|
IJsm101
![]() |
De boemel was een kwartier te laat, maar daarop had de voorgaande en ook iets vertraagde intercity niet gewacht. En dat had ik ook niet verwacht. Die boemel reed wel wat scherper dan de NS-intercity. Wat ik zo in de NS-app zag, vertrokken de intercity's vandaag geregeld met + enkele minuten uit Venlo. |
04-11-2024 00:57:22 | ||
---|---|---|
scooter
![]() |
|
04-11-2024 09:33:27 | ||
---|---|---|
sjoerd
![]() |
|