27-11-2024 21:22:34 | ||
---|---|---|
seinhuis
![]() |
Tot 10:15 geen treinen tussen Ut en Db. Dienstregeling van NS bussen staan in de reisplanner.
Vanaf 10:15 rijdt alleen 3000. Geen treinen tussen Gn en Gerp |
27-11-2024 21:58:44 | ||
---|---|---|
Kamehameha
![]() |
Volgens NS app is er tot en met vrijdag 7.00 uur geen treinverkeer tussen Gerp en Hrn, dus is deze stremming verlengd. Het treinverkeer Gerp-Gn is sowieso langer gestremd omdat de boel toch niet op tijd opgeleverd kan worden ivm slecht weer etc zie ook www.rtvnoord.nl In het nieuwsbericht staat overigens dat Gerp-Hrn morgen wel weer open is, maar NS app zegt dus iets anders op dit moment. Laatst bewerkt door Kamehameha op 27-11-2024 21:59 Ik noem VIRM gewoon IRM, of je nu wilt of niet. |
28-11-2024 05:52:25 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
Bovenleidingsproblematiek te Amfs - Nkk waarbij er nu geen spanning meer op de bovenleiding staat t.b.v. herstel:
|
28-11-2024 06:16:30 | ||
---|---|---|
Kamehameha
![]() |
Inmiddels is de tekst op de NS app aangepast. Geen NS treinverkeer Gerp-Gn ipv Hrn-Gn. Ik noem VIRM gewoon IRM, of je nu wilt of niet. |
![]() |
advertentie |
28-11-2024 07:43:49 | ||
---|---|---|
geert
![]() |
Geen treinen tussen Ut en Db is volgens de NS app verlengd tot 16.00 uur |
28-11-2024 07:46:09 | ||
---|---|---|
SleutelMan
Moderator ![]() |
Om onbekende redenen is de 4920 nu opgeheven, er staat in de NS app "door een eerdere verstoring". Zit de 4900 ergens aan de 5600 gekoppeld dat deze daar last van heeft? Of is er wat aan de hand op Utcw of Landstraat? |
28-11-2024 07:55:31 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
Dit is een klein beetje een "klikbeet", want in de storingsmelding op de NS site/app staat bij reisadvies: dinsdag 26 november 11:38 t/m donderdag 28 november 16:00 uur Vandaag(DONDERDAG 28-11) vanaf 10:00 uur rijden er veel minder treinen. Tip! Plan je reis kort voor vertrek Even een klein beetje gegraven in de dienstregeling van de treinseries die daar rijden. De 3000 wordt, vermoedelijk, vanaf de 3030/3033 weer gereden tussen Ut en Db, de 3100 rijdt uberhaupt pas vanaf 16.00 en de sprinters(7300 & 7400) rijden vanaf 16.00 weer over dat traject. |
28-11-2024 08:12:01 | ||
---|---|---|
erwin_6610
![]() |
Mijn 8827 rijdt met SNG 2321, 3042 en 2308 ipv SLT |
28-11-2024 08:13:21 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
Tussen 10:00u en 16:00u is het AO-spoor nog buiten dienst maar kan er over AA weer gereden worden. |
28-11-2024 08:59:24 | ||
---|---|---|
sigma
![]() |
Het is mij een raadsel waarom de 1600/11600 opgeheven is tussen Hvs en Amf gezien de meer dan beschikbare perroncapaciteit op Amf. Laatst bewerkt door sigma op 28-11-2024 08:59 |
28-11-2024 09:03:44 | ||
---|---|---|
Marco
![]() |
De busdienst vanaf Driebergen - Zeist verloopt jammer genoeg erg chaotisch. Uit de trein komen minstens 500 mensen, en er zijn beperkt bussen. Er is alleen geen personeel op de grond om de boel te begeleiden. Er zijn 2 bushaltes waar NS-bussen stoppen en niemand weet welke bus waar stopt. Buschauffeurs kiezen willekeurig een halte (of stoppen elders, of gaan achter een andere bus staan). De mensen die er als eerste heen rennen hebben geluk. Mensen die op de verkeerde plek wachten hebben pech. Met een verstoring die zo ver van tevoren bekend is, zou het toch fijn zijn als NS personeel op de grond zou regelen. Dit is geen visitekaartje. |
28-11-2024 13:36:29 | ||
---|---|---|
Ryanprogam
![]() |
Ddr 13:35 RFO 203 614 met Katy shuttle ri Zlw |
28-11-2024 16:43:04 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
|
28-11-2024 16:56:14 | ||
---|---|---|
Dionysusnu
![]() |
Misschien dat ik iets mis, maar hoezo is er geen standaard versperringsmaatregel voor een stremming Amf-Amfs(-Nkk)? |
28-11-2024 17:24:10 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Dan rijdt de 1600 vanaf Amf naar Es. Bij aangepaste lijnvoering gaat het vaker ‘mis’ met een standaard versperringsmaatregel. Eigenlijk zou de VSM aangepast moeten worden in zulke situaties. |
28-11-2024 17:27:34 | ||
---|---|---|
mdj
![]() |
Aangezien ongeveer 300 (eerder nog meer) van de 365 dagen per jaar een aangepaste dienstregeling geldt, succes daarmee om voorbereid te zijn op de meeste hypothetische situaties... Laatst bewerkt door mdj op 28-11-2024 17:27 |
28-11-2024 17:32:51 | ||
---|---|---|
rolandrail
![]() |
|
28-11-2024 17:43:56 | ||
---|---|---|
Dionysusnu
![]() |
Ah, dankjewel. Ik had even gemist dat de 1600 anders rijdt ivm de werkzaamheden rond Shl. |
28-11-2024 18:31:18 5 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
De grote grap is dat er überhaupt geen versperringsmaatregel Amf - Amfs. Alleen Amfs-Avat of de gehele oostzijde van Amf (wat dus niet het geval was). Sinds het verdwijnen van Ama is deze somehow verdwenen. Het aanpassen aan de hand van een op dat moment geldende dienstregeling lukt vaak wel, maar op zo'n moment iets helemaal moeten verzinnen is wat onpraktischer. Daarnaast houdt een versperringsmaatregel wel rekening met zaken als overkruisconflicten etc., dat is 'from scratch' ook wat lastiger. Lang verhaal kort; we doen ons best en er is vast ruimte voor verbetering, maar je start je dag liever zeker wetende dat het past en kan, dan dat je je aflossers met de nodige uitdagingen opzadelt. |
28-11-2024 20:36:45 2 | ||
---|---|---|
Rsb
![]() |
Persoonlijk waardeer ik erg deze uitleg en inkijk in de gemaakte keuzes. |
28-11-2024 22:19:33 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
Graag gedaan. :-) |