10-12-2024 00:03:04 | ||
---|---|---|
seinhuis
![]() |
Tot 15:00 geen treinen tussen Oss en Wijchen vanwege herstelwerkzaamheden. |
10-12-2024 02:34:33 | ||
---|---|---|
Dionysusnu
![]() |
Waarbij de 6600 pas rond 17:00 weer doorrijdt. |
10-12-2024 07:27:55 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
De 6600 rijdt anders gewoon Wc - Ah en Ddr - O. Zoals je het er nu neerzet lijkt net alsof de 6600 helemaal niet rijdt |
10-12-2024 07:36:37 1 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
Er staat toch 'doorrijdt'. Was voor mij wel duidelijk. Vandaag opnieuw 'beperkingen in de materieelinzet' op de Kippenlijn, weet iemand wat er allemaal stuk is? |
![]() |
advertentie |
10-12-2024 08:36:34 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
|
10-12-2024 08:39:30 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
Ja ik dacht ik stel de vraag ook nog een keer, maar dan in een andere vorm. Het duurt best lang voor alleen een draaistel wisselen. |
10-12-2024 09:29:41 | ||
---|---|---|
marvinkok
![]() |
Naja, als Brouwer het in Rsd moet doen zal het stel eerst op een asbreuklorries helemaal die kant op moeten... Anders zal het misschien in Amf wel kunnen, maar dan er ook eerst plek moeten zijn in die ruimte... |
10-12-2024 10:11:39 | ||
---|---|---|
wissel
![]() |
ProRail webcamera Groningen: 09:34 doorkomst geheel rode DBC 6400 met aan de haak drie ketelwagens gevuld met waterstofperoxide (Evonik) en één gasketelwagen (leeg ammoniak; Delamine) over spoor 8 richting Gerp. |
10-12-2024 13:25:49 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
|
10-12-2024 13:53:49 | ||
---|---|---|
Dionysusnu
![]() |
Dat staat toch in de eerste post? Oss-Wijchen |
10-12-2024 13:57:15 | ||
---|---|---|
VincentBE
![]() |
Zl 13:53: vertrek ICM 4237 als sprinter 5648 naar Ut |
10-12-2024 15:43:48 1 | ||
---|---|---|
treinnetco
![]() |
Het defecte stel is inmiddels ingepland voor Roosendaal. Personeelstekorten en andere - lopende - defecten kregen voorrang op het herstellen van de 5033.
De 5032 staat momenteel in Rsd voor onderhoud. Dit stel zal de komende dagen - als dat personeelstechnisch kan - terugkeren naar Amf. De 5031 is momenteel in afwachting van onderdelen niet los inzetbaar en rijdt dus alleen als gecombineerd stel rond. Overigens is de loods in Amf nog steeds van TSN (Cxx dus) en verhuurd aan Arriva. Laatst bewerkt door treinnetco op 10-12-2024 15:44 Groeten uit Amersfoort. Ik herhaal: Groeten uit Amersfoort. |
10-12-2024 16:21:26 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Kan genieten van het geklooi met die mini-concessies. De 904 (ook) nog niet klaar, dus? |
10-12-2024 17:29:32 | ||
---|---|---|
treinnetco
![]() |
De 904 staat buiten dienst in Rsd, net als het andere spul van de Crew. Groeten uit Amersfoort. Ik herhaal: Groeten uit Amersfoort. |
10-12-2024 17:56:48 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
In Duitsland dat de Connex gruppe reserve treinstellen beschikbaar welke, indien nodig, bij 1 van de dochterondernemingen ingezet kon worden. Deze hadden ook een afwijkend / neutrale kleur. Zou misschien een idee zijn als er in Nederland ook ‘universeel’ reserve materieel zou zijn. |
10-12-2024 18:17:07 | ||
---|---|---|
103 220-0
![]() |
Zou op 8 januari moeten instromen. |
11-12-2024 11:54:21 | ||
---|---|---|
mvanuden
![]() |
Nog een bijzondere ervaring gisteravond (Tiel-Amersfoort, vertrek 22:48). Ergens was er een defecte trein - niet gezien of niet goed opgelet waar we die voorbij gereden zijn. Geldermalsen vertrek spoor 3 i.p.v. spoor 1 (10 minuten wachten, op tegentrein?) Linkerspoor tot na de spoorbrug in Culemborg, dus inclusief snelheidsbeperking tot 40km/h en stop op spoor 2 i.p.v. 1. Bij Houten over de IC sporen, dus geen stop in Castellum, Houten en Utrecht Lunetten. In Utrecht Vaartsche Rijn stop op spoor 1 (het "normale" spoor vanuit Rhenen richting Breukelen). Aankomst en vertrek in Utrecht Centraal op spoor 11, met cross-platform overstap op mijn IC richting Enschede (met zelfs nog 2 minuten over).
Dat maak je niet elke dag mee... |
11-12-2024 17:10:53 | ||
---|---|---|
GerritJan
![]() |
Gister avond was de trein 8051 opgeheven uit Zwolle. Dit had te maken met dat de treinen niet elektrisch met elkaar wouden combineren, maar wel mechanisch. Toen ze daar achter kwamen kregen ze treinen niet eens meer gesplitst, waardoor die opgeven werd. Trein 13851 was er ook uitgegooid voor een korte tijd en is uiteindelijk alsnog gaan rijden met +5 uit Zwolle. (Bijzonder tafereel) De trein van 16:23 ging combineren met de Trein 8053. Dit lukte de 1e poging ook niet, waardoor het nog een keer werd geprobeerd en de 2e poging lukte wel met +4 vertrokken en kreeg +10 in Na omdat er even getwijfeld werd waar machinisten wissel plaats zou vinden in Emnz of Na. Toch in Emnz gedaan, vanwege de andere spitstrein. |