07-01-2025 05:31:22 | ||
---|---|---|
tieske05
![]() |
't begint al lekker vandaag. 2700 Mt-Ehv opgeheven door nogsteeds dezelfde boom op de bovenleiding, defecte bovenleiding in de Randstad, wisselstoring Nm-Nmgo, en zoals standaard de laatste tijd beperkingen materieelinzet 18900 Mt-Hrl. |
07-01-2025 07:10:38 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
De defecte bovenleiding in de Randstad is ook nog dezelfde als gisteren. Deze kon vanwege de nog flink aanwezige wind nog niet hersteld worden, dat gaat nu komende nacht geschieden. |
07-01-2025 08:25:26 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
Trein 1526 gepland met een hele ICM-III. Dat gaat gezellig worden... |
07-01-2025 09:05:39 | ||
---|---|---|
ToH
![]() |
Trein 2422 "begint op Almere Buiten door een eerdere verstoring". Is keren op Almb mogelijk of zal deze trein niet hebben kunnen stoppen op Lls? |
![]() |
advertentie |
07-01-2025 09:12:38 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
Of keert-ie op Almo? |
07-01-2025 09:57:24 | ||
---|---|---|
sigma
![]() |
De 3200 rijdt Ah-Asdz, ik neem aan met een kering via spoor 402? |
07-01-2025 10:52:33 | ||
---|---|---|
Kamehameha
![]() |
De 1128 rijdt tot Gv en keert daar ipv te Gvc op de 1139 ivm de opgelopen vertraging (10 min). Hiep hiep hoera met die korte kering op Gvc zullen we maar zeggen. De vertraging is overigens ontstaan tussen Ehv-Tb, de 6430 reed ervoor met +15. |
07-01-2025 12:08:37 | ||
---|---|---|
tieske05
![]() |
|
07-01-2025 13:08:31 | ||
---|---|---|
Trainplaza
![]() |
Ik weet niet of dit een dagelijks probleem is, maar ik zie nu op Treinposities dat vanmiddag vijf opeenvolgende ritten in de 1800 Amfs-Bd met een losse ICNG5 rijden. Dit zijn de ritten die midden in de middagspits in Breda aankomen (tussen 15:45 en 17:45). Dat een trein een keer wat korter uitvalt door defecten kan ik me voorstellen, maar dat vijf opeenvolgende ritten met de korst mogelijke samenstelling rijden die mijns inziens alleen in de superdaluren zou mogen voorkomen is toch echt een nieuw dieptepunt. En ondertussen worden de ICRmh-stammen in rap tempo afgevoerd... Suggestie: De 1100 voorlopig weer uitsluitend met ICRmh laten rijden en de vrijgekomen ICNG-stellen gebruiken om de 1800 te versterken. Maar waarschijnlijk denk ik weer te klantgericht... Laatst bewerkt door Trainplaza op 07-01-2025 13:11 |
07-01-2025 13:16:27 | ||
---|---|---|
DingeZ
![]() |
Om 13:02 kwam ICE 3 neo Tz 8016 door Db ri Ah. Dit was niet de 125, die kwam op geplande tijd 13:10 langs met stel 8014. Waarschijnlijk hiermee te maken: ICE 225 reed met één stel i.p.v. twee, ICE 912 vervalt dan ook. Vreemd genoeg geeft DB geen melding van een ontbrekend stel. |
07-01-2025 13:56:44 | ||
---|---|---|
Duitje
![]() |
Trein 3051 met een goed gevulde solo SLT6 te Cas Goudgele kerstavond: 24-12-2009 trein 866 met ICR |
07-01-2025 14:20:35 | ||
---|---|---|
gvttreinen
![]() |
Er werd eentje leeg ri Duitsland gestuurd. |
07-01-2025 16:48:13 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
ICE 912 rijdt niet vandaag. Dus de 224 met 1 stel vandaag over de gehele route. (225 ook trouwens). |
08-01-2025 00:07:40 | ||
---|---|---|
anton_
![]() |
Tja, als lang keren niet meer kan is dit soms het gevolg. Dus soms geen 8 treinen per uur van Gv naar Gvc, maar slechts 7 |
08-01-2025 08:21:48 | ||
---|---|---|
Kamehameha
![]() |
Soms keert men wel met vertraging in Gvc. In dit geval dus in Gv, maar we vertrokken alsnog te laat. Hoe dan ook, geen wenselijke situatie maar helaas door de capaciteit in Gvc niet te voorkomen. Ik vraag me wel af waarom men in het weekend niet lang kan keren. De sprinter rijdt dan 2x ipv 6x per uur dus je zou denken op het eerste gezicht dat er plek zat is. Laatst bewerkt door Kamehameha op 08-01-2025 08:23 |