30-01-2025 08:13:47 | ||
---|---|---|
gvttreinen
![]() |
Tussen Ah en Est in spoor AE thv km 2.8 een scheur in compensatielas (op Rijnbrug dus), uitdunning treindienst. |
30-01-2025 09:17:32 | ||
---|---|---|
marciekemp
![]() |
|
30-01-2025 09:36:53 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
Ze hebben wel weer bijzondere uitsnijding gekozen. Vroeger was dat altijd de 3100 en de 6600. Nu zijn de 3000 en de 7600 de gesneuvelde series tussen Ah en Nm. |
30-01-2025 11:10:57 | ||
---|---|---|
103 220-0
![]() |
INCG-B (waarvan het nummer niet is te lezen van grote afstand) op spoor 12 in Amsterdam CS. Sluitseinen aan westkant. (om 11.15 vertrokken, zoals verwacht richting Muiderpoort) Laatst bewerkt door 103 220-0 op 30-01-2025 11:18 |
![]() |
advertentie |
30-01-2025 11:12:29 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
en de 7600 ook tussen Nm en Wc |
30-01-2025 11:27:39 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik vermoed dat er niet meer over de compensatielas gereden mocht worden, vervolgens kon er niets aan gebeuren tot einde dienst, vervanging vergt namelijk dubbelsporig buitendienst. Dan zou de compensatielas zomaar niet voorradig kunnen zijn en/of gecompliceerd in uitvoering en/of de voorbereidingstijd te kort was omdat die mogelijk deels zit ingegoten op de brug. Dan kan je herstel beter een nacht doorschuiven, zodat vandaag iig nog enkelspoor gereden kan worden, ipv nu de hele dag buitendienst voor herstel en kan er einde treindienst gereden worden ;-) |
30-01-2025 12:10:16 | ||
---|---|---|
stefanvdw
![]() |
Mocht er linkerspoor gereden worden helpt het niet mee dat tussen Est-Ahwa beide linkersporen één lang blok zijn, dus dat beperkt ook het aantal treinen dat linkerspoor kan rijden. Als het dubbel-enkelspoor beveiliging was geweest zou er meer capaciteit zijn. Laatst bewerkt door stefanvdw op 30-01-2025 12:11 |
30-01-2025 12:25:25 | ||
---|---|---|
coolezuge
![]() |
Er staat terwijl ik dit schrijf 2x3 wagens Arriva Flirt 3 voor een rood sein te ‘s-Hertogenbosch in de richting van Os/Utrecht. Geen Limburg stijl en volgens mij ook monosystem |
30-01-2025 12:27:09 | ||
---|---|---|
coolezuge
![]() |
UIC nummer van de laatste stuurwagen is 94844040568-6 NL-AN. Hoor hem nu wegrijden trouwens |
30-01-2025 13:03:52 | ||
---|---|---|
gvttreinen
![]() |
12.56 door Utzl ri Asd, Arriva Flirts 570 + 568 als LM |
30-01-2025 13:33:52 | ||
---|---|---|
coolezuge
![]() |
Een collega zegt mij dat die treinen Nijmegen-Venlo doen. |
30-01-2025 13:50:28 | ||
---|---|---|
ToH
![]() |
Dat gaan ze in de toekomst doen. Een elektrische trein kan niet op een diesel baanvak rijden. |
30-01-2025 13:59:17 | ||
---|---|---|
cuneo56
![]() |
Maarssen ,13:58. 2 Arriva Flirt richting het zuiden. Laatst bewerkt door cuneo56 op 30-01-2025 15:02 |
30-01-2025 14:57:32 | ||
---|---|---|
NIJMEGEN
![]() |
Je ziet het ook in de reisplanner Ah - Nm, drie treinen die met 3 minuten achter elkaar rijden en dan een poos 'niks'. Zo te zien kan de trein Ah - Tiel wel rijden. Laatst bewerkt door NIJMEGEN op 30-01-2025 15:07 |
30-01-2025 15:03:13 1 | ||
---|---|---|
DuLoc
![]() |
15:00 Keolis Protos 5034 in Ut |
30-01-2025 15:21:22 | ||
---|---|---|
bert0949
![]() |
Inderdaad, Arriva rijdt gewoon. Het spoor Est-Ah is dienst, maar treinen rijden met snelheidsbeperking van ca. 30 km/u over de boog. |
30-01-2025 16:15:17 | ||
---|---|---|
ToH
![]() |
Op Zlr tegen de jukken aan de dijk staan twee sporen vol gloednieuwe Sgns'en. Zelfs de draaistellen glimmen nog. |
02-02-2025 00:00:30 | ||
---|---|---|
rolandrail
![]() |
De Sgns'n zijn recent nieuw geleverd aan defensie. |