06-02-2025 11:13:57 | ||
---|---|---|
GerritJan
![]() |
11:15 emn naar zl gtw 3 + 3 + 3, mag normaliter niet meer vanwege te korte perron(s). Dit is vanwege de eerdere aanrijding |
06-02-2025 11:59:32 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
Zijn de perrons nu ineens langer dan? |
06-02-2025 12:53:26 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
Je kunt het toch ook simpel oplossen door niet alle stellen voor reizigers open te stellen? Mits dat qua oriëntatie past? (in de zin van dat je op het ene station aan de voorkant uitsteekt en op het andere station aan de achterkant? |
06-02-2025 13:05:18 | ||
---|---|---|
GerritJan
![]() |
|
![]() |
advertentie |
06-02-2025 14:54:33 | ||
---|---|---|
treinnetco
![]() |
Protos 5032 uit Amf ri Ut om 14.45u Groeten uit Amersfoort. Ik herhaal: Groeten uit Amersfoort. |
06-02-2025 16:36:36 | ||
---|---|---|
GerritJan
![]() |
Coevorden 16:32 dbc 6400 llt naar Almelo. Rijd pas mu vanwege de eerdere aanrijding tussen Emn en Emnz. Om de loc weg te krijgen uit Emn zijn de volgende treinen vervallen: 13849 Laatst bewerkt door GerritJan op 06-02-2025 16:36 |
06-02-2025 16:56:57 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Laatst bewerkt door thom op 06-02-2025 16:57 |
06-02-2025 18:01:22 | ||
---|---|---|
geert
![]() |
Er rijden al de hele dag geen sprinters tussen Mas en Bkl en tussen Wd en Bkl. Dit gaat ook de rest van de dag duren. Flinke storing ergens? |
06-02-2025 18:34:27 | ||
---|---|---|
MetroRET
![]() |
Rond Bkl een gescheurd puntstuk. |
06-02-2025 18:55:56 | ||
---|---|---|
Anoniem9
![]() |
Daardoor rijdt er wel SLT naar Rhenen ipv/naast SNG. (7300 zat gekoppeld aan de 7400 waardoor het materieel ook verschoven is door de verstoring) Laatst bewerkt door Anoniem9 op 06-02-2025 18:56 |
06-02-2025 19:09:48 | ||
---|---|---|
MaxBB
![]() |
|
07-02-2025 10:51:07 | ||
---|---|---|
phantom
![]() |
|
07-02-2025 11:04:05 | ||
---|---|---|
marvinkok
![]() |
In de spits zit zowel de Emmerlijn als Almelo-Marienberg helemaal volgepland op de enkelsporige stukken. |
07-02-2025 12:29:55 | ||
---|---|---|
Ysbergsla
![]() |
Het nodeloos opbreken van Vriezenveen wreekt zich inderdaad tamelijk. |
07-02-2025 13:27:00 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
Dat klopt. Maar er zijn geen wisselstoringen meer bij Vriezenveen. Elk voordeel heb ze nadeel nietwaar? |
07-02-2025 16:21:59 1 | ||
---|---|---|
sjoerd
![]() |
Inderdaad. Maar het nadeel van geen wissels is er één van 100% van de tijd. En het nadeel van af en toe een wisselstoring niet. |
07-02-2025 19:20:12 | ||
---|---|---|
Anoniem9
![]() |
Dan krijg je natuurlijk weer de lijst van redenen waarom ProRail ze alsnog niet wil hebben zoals teveel onderhoudskosten, etc. |
07-02-2025 21:59:08 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
|
08-02-2025 11:03:58 | ||
---|---|---|
phantom
![]() |
De lijn zit dus aan z'n capaciteit,duidelijk. |
08-02-2025 16:59:32 | ||
---|---|---|
Rsb
![]() |
Voor nu niet zo vaak. Als over x-aantal jaar de Nedersaksenlijn zou worden aangelegd tussen Vdm en Emn en daarna ook nog eens zou worden naar Es heb je een ander dienstregelingsmodel en heb je ze wellicht wel weer structureel nodig. |