12-02-2025 07:13:08 | ||
---|---|---|
BVisser
![]() |
Asdm 6:47 LNS 186 291 met ES 452 richting Asd - Brusz, 6 rijtuigen. |
12-02-2025 08:56:37 | ||
---|---|---|
erwin_6610
![]() |
Trein 2829 doet te Rtd een aantal pogingen om te vertrekken, maar komt steeds na enkele meters tot stilstand. NMBS 2808 'Feniks' achterop trein 9220 te Rtd Laatst bewerkt door erwin_6610 op 12-02-2025 09:11 |
12-02-2025 11:50:57 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
11:23 Sgn aanrijding VIRMm 8647 als tr.3043 ri Amr. |
12-02-2025 14:23:31 | ||
---|---|---|
gvttreinen
![]() |
Om 14.19 naderd een NS Flirt uit het zuiden Ut en gezien het gebruikte spoor gaat ie richting Bkl e.v. |
![]() |
advertentie |
12-02-2025 18:59:16 | ||
---|---|---|
RailCamNL
![]() |
NSR 2317 & 2756 als trein 3563 ri Vl om 18:56 door Hmh |
12-02-2025 20:58:38 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
De 2201 kwam om 16:30 uur tot stilstand vanuit noordelijke richting in Ut op spoor 14, voor het uitrijsein aan de zuidelijke kant. |
12-02-2025 22:23:51 | ||
---|---|---|
pascalgerr
![]() |
Latertje:
11:40 Zv ri. Zvo en duitse grens: Strukton Loc 303008 |
12-02-2025 22:31:59 | ||
---|---|---|
MasterE
![]() |
Rond 15:00 uur kwam er een setje van 2 FLIRT's binnen bij Aswplz. Laatst bewerkt door MasterE op 12-02-2025 22:32 |
12-02-2025 23:22:23 | ||
---|---|---|
treinfan
![]() |
Het was een stop van 3 minuten: |
12-02-2025 23:48:00 | ||
---|---|---|
scooter
![]() |
Door een defecte goederentrein bij Berkel Enschot,kwam de 6659 niet in Tilburg. Na een halfuurtje achter de goederentrein te hebben gestaan,reed de 6659 langzaam terug naar Den Bosch.Langzaam,want tot Helvoirt lagen ook de overwegen in storing. Uiteindelijk kwam de 6659 om 18.11 terug in Den Bosch. Vanaf 19.00 reden er weer treinen naar Tilburg vanuit Den Bosch. |
13-02-2025 01:24:11 | ||
---|---|---|
NIJMEGEN
![]() |
Een reis van Ehv naar Nm. Met de 2984 met +3 bij aankomst in Ehv, Overstap wordt niet vermeld op het scherm in de 2984, immers 2 minuten is geen overstap! In de praktijk eerder nog geen 10 seconden. Heeft vervolgens als 3684 een stop van 3 minuten in O. Die stop lijkt me korter te kunnen om meer tijd te hebben voor de overstap te Ht. Slaagt erin om met +1 aan te komen in Nm, wordt er weer energie zuinig gereden? Laatst bewerkt door NIJMEGEN op 13-02-2025 01:27 |
13-02-2025 06:30:06 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
Kijkend op treinposities.nl kan je zien dat de stop te O planmatig 3 minuten is. De 3676 van twee uur eerder doet dat ook mogelijk om dat je anders knoei komt met de enkelsporige brug bij Ravenstein. |
13-02-2025 07:57:45 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Het gaat niet per se over de lange stop en eerder uit Oss, maar om 2 minuten later uit ‘s-Hertogenbosch en dàn een kortere stop in Oss, zodat de overstap betrouwbaarder wordt. |
13-02-2025 08:57:28 | ||
---|---|---|
diesels
![]() |
Dat gaat ook niet, omdat de rijweg van de binnenkomende 6600 in Ht, die ook naar spoor 1 moet, al op de staart van die van de vertrekkende 3600 zit. Natuurlijk, in praktijk zit er tijd zat tussen, maar we plannen in Nederland nu eenmaal met erg veel bufferruimte. Het had gekund als spoor 1 nog in fases was opgedeeld, maar ook dat is tegenwoordig te gevaarlijk. Laatst bewerkt door diesels op 13-02-2025 08:58 |
13-02-2025 09:33:32 | ||
---|---|---|
cuneo56
![]() |
Dat laatste doet niet ter zake, De serie 3600 wordt op spoor 3B behandeld en zit daarmee de 6600 voor spoor 1 niet in de weg. Mij lijkt dat het best zou kunnen , maar (bewust) het overschot aan rijtijd over 2 stops gespreid heeft. |
13-02-2025 17:09:12 | ||
---|---|---|
michaben
![]() |
Klopt, in de uren dat de 3600 een lange stop te O heeft ligt er een goederenpad van Nm naar Ht dat bij Rvs vlak voor de 3600 ligt. |