22-02-2025 03:00:55 | ||
---|---|---|
rolandrail
![]() |
Lls, 00u17: Vectron + ICE-L rg Zl. Laatst bewerkt door rolandrail op 25-02-2025 00:20 |
22-02-2025 07:13:54 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
Vandaag 2 losse Flirts in de 7500 (Ah-Db) en de 707300 (Db- Rhn). Rijden een half uur achter elkaar aan en staan om 8.15 uur samen op Vndc. Betreft stel 2230 en 2520 alsns.nl het goed heeft De series keren in Db kort op elkaar ivm wkz tussen Db en Ut. |
22-02-2025 08:11:38 | ||
---|---|---|
RailCamNL
![]() |
Als gevolg van de aanrijding gisteravond tussen Tgra en Hmbv zijn de stellen 2231 en 2521 geeindigt in Vl. Ivm een defecte bovenleiding tussen Btl en Ht is de 3500 opgeheven tussen Ht en Ehv en zijn de eerder genoemde stellen terecht gekomen in een IC pendel dienst Ehv - Vl v.v. |
22-02-2025 09:17:32 1 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
De defecte bovenleiding betreft de gevolgen van een brandje in het onderstation te Bet. Hierdoor 1 trein tegelijkertijd per spoor toegelaten over een lengte van 11 kilometer t.h.v. Bet, om verdere uitval te voorkomen. |
![]() |
advertentie |
22-02-2025 15:20:27 | ||
---|---|---|
cuneo56
![]() |
Kennelijk in Breukelen een wissel/ puntstuk defect : Serie 7300 krijgt in Maarssen een paar minuten vertraging en mag direct achter de serie 3100 weg ( wel beide over eigen spoor) Via Ritinfo valt te vinden dat de IC's maar met 80 Km/h door Breukelen rijden, denkelijk dus langs het perron. |
22-02-2025 15:34:56 | ||
---|---|---|
Courgette
![]() |
15:30 Hde: 8648 en 8624 (betrokken bij aanrijding in Bunnik vorige maand) onderweg naar Onnen. |
22-02-2025 16:23:34 | ||
---|---|---|
NsBrinks
![]() |
Venlo 16:16 Qbuzz GTW 6352 vertrokken ric Dordrecht |
22-02-2025 17:03:39 | ||
---|---|---|
noof
![]() |
|
22-02-2025 18:40:48 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
Door een defecte trein, waarschijnlijk op Db, rijden er minder treinen tussen Db en Ed. En nu komt het leuke deel van de verstoring: SPR rijdt wel tussen Db en Ed, terwijl die normaal niet rijdt maar vandaag vanwege wkz wel en de IC rijdt niet, die normaal wel rijdt. In Ede W. zo'n zelfde grap: de IC naar/van Ah keert op spoor 4, wat normaal de 7500 doet en de 7500 vertrekt van spoor 5, waar normaal de IC stopt.
|
22-02-2025 20:22:09 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Trein 703057 staat al sinds 1650 uur kapot. Is geen enkele beweging in te krijgen, ook niet met hulptrein. |
22-02-2025 21:57:43 | ||
---|---|---|
Xander140
![]() |
De 254 rijd met minimaal +180 en wordt in Keulen verwacht pas tegen 00:20 ipv 21:20.... De verwachting te Asd is pas na 03:00.... Leuk als je terug komt van de wintersport.... En gisteren was de 254 ook al de klos door die aanrijding bij Ehv.... Hij lijkt omgeleid te worden tussen Frankfurt en Köln via Mainz en Koblenz..
22:09 inmiddels meer als +200 Laatst bewerkt door Xander140 op 22-02-2025 22:10 |
22-02-2025 23:37:54 | ||
---|---|---|
T-Twente
![]() |
Deze ICE is wel erg flink genaaid, werkzaamheden op de Köln-Rhein/Main Schnellfahrtstrecke die om 21:00 begonnen... |
22-02-2025 23:43:13 | ||
---|---|---|
AJT
![]() |
|
23-02-2025 00:01:42 | ||
---|---|---|
Xander140
![]() |
Wat wil je nog meer?!....... Wat dacht je van je eigen bed thuis? Edit 00:02 het kan nog slechter... Opgeheven in Köln...... DB geeft aan dat er een bus gaat rijden.... Wat een absurde oplossing.... Dit is natuurlijk een aanfluiting qua dienstverlening Laatst bewerkt door Xander140 op 23-02-2025 00:05 |
23-02-2025 07:17:06 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
23-02-2025 08:58:40 | ||
---|---|---|
geert
![]() |
En is die bus nog verschenen? |
23-02-2025 09:57:45 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
Wat is er met de stellen gebeurd die de 254 gereden heeft gisteren? Vanochtend is er geen trein opgeheven, dus heeft er vanaf Keulen dan een LM naar Asd gereden of is er iets vervangends gereden op de originele tijden van de 254? |
23-02-2025 11:58:41 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
255 heeft met één stel gereden tussen Asd en Köln ipv twee volgens bahnexpert. De 254 rijdt met één stel tussen Köln en Asd dus dan zou het moeten kloppen. Bij de 255 is in Köln geen stel bijgeplaatst maar is opgeheven tussen Köln en München. Laatst bewerkt door henri1972 op 23-02-2025 12:04 |
23-02-2025 12:14:07 | ||
---|---|---|
stefanvw14
![]() |
De DB maakt er weer een kunstwerkje vandaag van. De 254 gaat wel met een stel rijden tussen München en Stuttgart, daar komt er een stel bij ten behoeve van ICE 1212 naar Dortmund. Bron: bahn.expert Laatst bewerkt door stefanvw14 op 23-02-2025 12:14 |
23-02-2025 12:41:20 | ||
---|---|---|
Xander140
![]() |
Wat een puinhoop. Ik durf haast wel te concluderen dat ook de keertijd in München gewoon een drama is. De 254 vertrok (zoals wel vaker) gisteren ook al met vertraging +30 en dan begint de ellende vanaf minuut 1 al je raakt overal achter. Ik denk dat ze beter deze dienst moeten knippen. Klinkt niet populair maar is voor de reiziger een verbetering. |
23-02-2025 13:19:03 | ||
---|---|---|
AJT
![]() |
Omloop anders indelen scheelt een hoop. Beter nemen ze voor de retourrit een ICE3neo die een uur eerder in München aankwam |
23-02-2025 13:38:51 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
Een uur eerder is ICE 515 en die rijdt met een ICE4..... |
23-02-2025 14:26:10 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Met de verdere instroom van nieuwe ICE3neo stellen, zouden ze natuurlijk ook zo kunnen gaan plannen dat wel eerder een 3neo in München aanwezig is om de 254 te rijden. |
23-02-2025 15:10:06 | ||
---|---|---|
Xander140
![]() |
Het punt is NS had vooral de wens de tijd aan te houden van de vorige ICE naar Basel maar voorheen heeft er een ICE Amsterdam München gereden maar die vertrok toen der tijd om 6:30 uit Amsterdam en dat was een prima tijd om dan de keertijd in München haalbaar te houden maar goed prestige speelt hier een rol en de NS wil liever dikke prijzen kunnen heffen op die verbinding van de eigenlijke Baseltrein trein. Het is voor Nederland nu eenmaal minder aantrekkelijk voor een vertrek in Amsterdam om 6:30 ipv van meer dan 1u later. Laatst bewerkt door Xander140 op 23-02-2025 15:10 |
23-02-2025 18:02:42 | ||
---|---|---|
Dionysusnu
![]() |
De 254 vertrok weliswaar met +30, maar de 255 was op tijd in München. Het lijkt me dus een onterechte conclusie dat de keertijd het probleem was. |
23-02-2025 18:40:26 | ||
---|---|---|
treinhobby
![]() |
Blijft deze trein een uur lang aan het perron staan keren? |
23-02-2025 20:19:18 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
Blijft planmatig langs het perron staan. Dit is vorige week door een vriend van mij bevestigd. Maar roen had de 255 bij aankomst een ruime + . |
23-02-2025 22:53:56 | ||
---|---|---|
anton_
![]() |
Trein 30972 staat wat lang langs het perron in Doetinchem. wij gingen er langs via spoor 2 richting Winterswijk. Lijkt nu toch vertrokken. Plan lijkt nu om de 30974 +15 te geven in Doetinchem. EDIT- plan is weer gewijzigd. Gewoon +5 Laatst bewerkt door anton_ op 23-02-2025 23:01 |
24-02-2025 12:04:34 | ||
---|---|---|
Xander140
![]() |
Dat sloeg meer in algemene zin dat de reistijd zelf te krap is op 1 dag. Je kunt München Amsterdam vv zien als een bestemming die in dit in tijdspad niet past. Wat ik al schreef was vroeger de vertrektijd meer als 1 uur eerder maargoed dat is voor Nederland geen aantrekkelijk aanbod. Gisteren was de 254 ook weer meer dan 1u te laat. En ja er zijn werkzaamheden daardoor ook de omleiding en misschien dat dat ook bijdraagt maar rijd hem dan gewoon tot Stuttgart op een haalbaar tijdsvak ipv het zo krap met een aankomst die al heel laad is binnen de normaal geplande tijd En dan als toevoeging de zugfinder data van de 224 Zie zelf wat de cijfers zijn en ik constateer dat dit gewoon lachwekkend is....
De 254 hoef ik niet te delen alles wat reed was extreem te laat of reed überhaupt niet Laatst bewerkt door Xander140 op 24-02-2025 12:30 |