24-02-2025 07:06:54 | ||
---|---|---|
BVisser
![]() |
Asdm 7:05 LNS 186 291 met ES 452 richting Asd-Brusz, 7 rijtuigen en geen Bistro of WLAB30. Laatst bewerkt door BVisser op 24-02-2025 07:08 |
24-02-2025 07:39:48 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
En die eerste 2 rijtuigen waren 'Slowaken' van GfF in de nieuwe kleurstelling (blauw-grijs). |
24-02-2025 10:33:08 1 | ||
---|---|---|
erwin_6610
![]() |
LTE 193 729 met Sdggmrs door Rtd ri Rtb om 10u (badl) Onbekende tractie met containers tussen Wd en Odw > Gd om 10:46 Laatst bewerkt door erwin_6610 op 24-02-2025 10:49 |
24-02-2025 12:36:03 | ||
---|---|---|
Pattrein
![]() |
Vandaag vertrekt er rond 16:30 weer een CAF Civity Krösatåg transport vanuit Mdk ri Bh. Tractie in NL is Radve 9903, Mdk Zlw wss G2000 van RFO, via-Rtd-Ut, Bd-Tb-Ht-Nm of via Bd-Tb-Ht-Ut. |
![]() |
advertentie |
24-02-2025 12:37:02 | ||
---|---|---|
LarsK
![]() |
Of via Rtd-Asb-Amf |
24-02-2025 15:40:36 | ||
---|---|---|
Pattrein
![]() |
14:48 Klavenpolderseweg (Mdk>Zlw) RXP 6102 + remwagen + Krösatågen CAF Civity Nordic + nog een remwagen ri Zlw. Word daar overgenomen door de 9903 die m via Rtd-Hmla-Asb-Amf naar Bh rijdt
Edit: wordt toch via Bd-Tb-Ht gereden. 9903 moet nog aangekoppeld worden Laatst bewerkt door Pattrein op 24-02-2025 16:53 |
24-02-2025 17:10:08 | ||
---|---|---|
mat64Hidde
![]() |
Waar gaat die na Ht heen? Toevallig via Ut, Amf naar Bh? 🤞 |
24-02-2025 18:29:25 | ||
---|---|---|
mat64Hidde
![]() |
Ik weet niet of die al vertrokken is uit Zlw maar zo nee, dan kan die maar beter opschieten. Want van 19:00 tot 20:45 ligt Tbu - Tb eruit ivm een "wisselstoring". |
24-02-2025 19:07:14 | ||
---|---|---|
Pattrein
![]() |
RADVE/RXP 9903 staat koud in Zlw ri bd aan de rest van de transport van CAF. Personeel is weg. Vertrek niet meer afgewacht |
24-02-2025 19:24:02 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
RFO 6702? Of welk type / kleur was het? |
24-02-2025 19:30:22 | ||
---|---|---|
RX7567
![]() |
Op deze foto is het locomotiefje te zien. |
24-02-2025 19:32:43 | ||
---|---|---|
mat64Hidde
![]() |
Volgens spots op een appgroep is dat diesellocje inmiddels weer terug naar Moerdijk gegaan. |
24-02-2025 19:33:56 | ||
---|---|---|
LarsK
![]() |
Laatst bewerkt door LarsK op 24-02-2025 23:41 |
24-02-2025 21:39:43 | ||
---|---|---|
wissel
![]() |
17:11 2x DBC 6400 tussen Kma en Utg richting Utg. Bv 19:12 DBC 6432 + 6454 + 193 300 (plat) vertrekken richting Bvhc. Bv 19:24 DBC 193 322 vertrekt met staaltrein richting Drh. Samenstelling: kalkwagens, open lucht staalwagens, zeildoekhuifwagens. |
24-02-2025 21:42:35 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Ah, een van de nieuwe (ex-Shunter) locjes! |
24-02-2025 21:49:47 1 | ||
---|---|---|
MetroRET
![]() |
Rijdt 's-nachts ivm snelheidsbeperking. |
26-02-2025 00:45:43 | ||
---|---|---|
mat64Hidde
![]() |
Komen er binnenkort toevallig nog meer Zweedse treinen onze kant op of was dit eenmalig? |
26-02-2025 08:45:06 1 | ||
---|---|---|
Gydo
![]() |
De derde staat al in Moerdijk. |
26-02-2025 10:29:04 | ||
---|---|---|
Muizeneus
![]() |
Waarom is er een snelheidsbeperking? Grotere breedte van het treinstel oid? |
26-02-2025 15:26:35 | ||
---|---|---|
MetroRET
![]() |
U gaat door voor de koelkast. |
26-02-2025 17:27:48 | ||
---|---|---|
AlexNL
![]() |
Het Zweedse omgrenzingsprofiel is wat ruimer dan het Nederlandse, en daar maakt CAF gebruik van. Dat legt wel wat beperkingen op aan zulke transporten.
Iets soortgelijks zag je bijvoorbeeld bij de afvoer van de DM'90 naar Roemenië, en zaten wat haken en ogen aan het transport door Duitsland omdat bijv. de treeplanken in DE buiten profiel zouden zijn. |