17-05-2025 11:44:02 | ||
---|---|---|
dennistd
![]() |
Erik Hulzebosch is verdwaald: Lint 34 rijdt rond op Oldenzaal-Zutphen ipv Almelo-Hardenberg. Nu in de 31242 |
17-05-2025 16:17:12 | ||
---|---|---|
anton_
![]() |
Onder andere trein 1156 in de app met regenboog vlag. Laatst bewerkt door anton_ op 17-05-2025 16:20 |
17-05-2025 21:31:47 | ||
---|---|---|
michaben
![]() |
Een sein- en wisselstoring heeft een ruim 4 uur voor problemen gezorgd tussen Uto en Hvs, alles moest over spoor 2 rijden. Ik kwam kort na begin van de storing op Hvsp aan, de storing was toen blijkbaar al gaande, ik had een kwartier eerder al een trein uitgebreid horen tyfoneren bij een van de overwegen en de tegentrein was al opgeheven, maar de storing had de reisinformatie nog niet bereikt. Gelukkig viel mij nog net op tijd op dat het sein op het linkerspoor uit de stand stop gekomen was doordat de rijrichting gekeerd werd, hierdoor kon ik samen met andere wachtenden nog snel naar het andere perron kon voor de slagbomen sloten want de omroepinstallatie had de stremming nog steeds niet gemeld. Op de borden stond de spoorwijziging inmiddels wel vermeld, maar je kijkt natuurlijk niet elke minuut naar of het bord opeens een ander vertrekspoor aangeeft. Laatst bewerkt door michaben op 17-05-2025 21:35 |
17-05-2025 21:40:03 | ||
---|---|---|
treinfan
![]() |
Gelukkig viel het je op het juiste moment op, maar volgens mij staan tussen Hvsp en Bln de seinen in beide richtingen op groen wanneer het hele baanvak leeg is ;-) Ik heb al vele malen een sein op het linkerspoor daar op groen zien staan, maar nog nooit een trein links zien rijden daar. Opvallend was het dus zeker! |
![]() |
advertentie |
17-05-2025 21:49:12 | ||
---|---|---|
michaben
![]() |
Dat is alleen bij (dubbel)enkelspoorbeveiliging en dat ligt hier niet, vandaar het dus opviel. |