Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): Locomotieven_serie_1600 |
![]() |
29-12-2010 19:28:04 | ||
---|---|---|
ns1700
![]() |
@mvd, de 1846 zag ik om 16:57 nog op de zaanstraat aan een stam DDM-1. is er nog een 1846 dan?![]() groeten uit Spoorzone |
29-12-2010 19:46:46 | ||
---|---|---|
Michaeldel
![]() |
Yeah, de "Delft" komt dan ook weer in dienst![]() |
29-12-2010 20:08:47 | ||
---|---|---|
mvd
![]() |
QuoteIk heb niet goed gekeken naar de genoemde nummers, de 1846 was er niet bij. In Mt was men wel aan 't rangeren met de 1842. Iech kom gelökkig oet Mestreech! |
29-12-2010 20:31:53 | ||
---|---|---|
adeon
![]() |
Ik was laats in Maastricht idee wat ProRail/NedTrain met die locs doet? Want ik lees net van MVD dat een paar locs aan het rangeren waren nou kwam ik maandagmiddag die locs tegen en zag ik in de sneeuw voetstappen,achter het hek waarbij de locs staan!! Fotoboekje http://www.flickr.com/photos/55920973@N06/?saved=1 Laatst bewerkt door adeon op 29-12-2010 20:32 |
![]() |
advertentie |
29-12-2010 21:00:09 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Misschien moet je deze topic gewoon eens op je gemak doorlezen, staan ongeveer al je antwoorden wel in... ![]() |
29-12-2010 21:14:46 | ||
---|---|---|
adeon
![]() |
Oh,ook sorry!![]() |
29-12-2010 22:00:39 | ||
---|---|---|
ns1700
![]() |
Quoteen hoe groot schat je de kans hem te zien? heb veel rekenwerk toen moeten doen om hem tegen te komen maar de kans is er wel groeten uit Spoorzone |
29-12-2010 22:07:25 | ||
---|---|---|
Michaeldel
![]() |
Ach, ik hoef hem niet per se te zien hoor. Ik vind het idee al geinig! Maar als ik hem op de foto kan zetten is dat mooi meegenomen. Gewoon de 2200 een beetje in de gaten houden. |
30-12-2010 12:38:02 | ||
---|---|---|
ns1700
![]() |
van mij hoeft de 1847 ook niet per se want heb m al. alleen nog een perfecte plaat mis ik!![]() ach hopen voor allen! groeten uit Spoorzone |
30-12-2010 12:44:10 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
Per 3-1-11 al in de plannen: DDM1 in 14523/14556, 14525/14560, 14527/14558. |
30-12-2010 12:56:08 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Voorshands gepland voor terugkeer in de dienst: 1839, 1842-1847, 1849, 1851, 1853, 1855, 1857 en 1858, en mogelijk ook de 1848. |
31-12-2010 00:24:07 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Gisterenavond de eerste drie gereactiveerde en onderhouden locs van Mt naar Aswpl: 1853, 1857 en 1858. Laatst bewerkt door broek53 op 31-12-2010 00:24 |
02-01-2011 10:09:36 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Gisteravond kwam de gereactiveerde 1845 vanuit Mt naar Aswpl. |
02-01-2011 12:19:12 | ||
---|---|---|
john563
![]() |
Is er al bekent hoeveel stammen totaal weer gaan rijden? |
02-01-2011 12:35:06 | ||
---|---|---|
dlm4yjp
![]() |
Jep, staat in het DDM-1 topic: -3 stammen voor de 14500 -3 stammen voor de 2200 -3 stammen voor de 3900 -1 stam op reserve Dat maakt dus samen 10. Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
02-01-2011 12:38:03 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
Alleen de 14500 is komende week planmatig met 1800+DDM. Die andere series niet, dus zal iets voor de bjsturing zijn. Er zijn wel 11 diensten DDM gesteld. |
02-01-2011 12:56:03 | ||
---|---|---|
Pim530
![]() |
ofwel: 8 diensten reserve? Worden het nu inderdaad stammen van vijf bakken, of moeten we daar morgen achter komen? |
02-01-2011 13:00:24 | ||
---|---|---|
superboer
![]() |
Afgelopen woensdag stond de 1846 "gewoon" met 6 bakken DDM1 op de zaanstraat. Broek53 schreef in het DDM1 topic: Quote Garantie tot aan de voordeur. |
02-01-2011 15:41:27 | ||
---|---|---|
279
![]() |
Quote zullen we eerst even afwachten hoeveel stammen Nedtrain gereedmeldt voor de dienst! de eerste drie stammen viel al niet mee dit weekend. er mogen misschien wel 11 diensten gepland zijn voor DDM, maar er is nog niets gesteld tot op dit moment. of de stationschef van Ekz moet inmiddels iets in zijn tuin geparkeerd zien hebben. |
02-01-2011 16:06:21 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Als ik het niet hier gemeld heb, maar gewoon in het topic waar het thuishoort, namelijk het DDM-1-topic, is dat dan erg? Deze week zijn de drie diensten 14500 in dagplan in DDM-1 gedacht, volgende week de rest. Met een beetje geloof, hoop en liefde komen er in de loop van komende week geleidelijk al stammen in dienst, en die zijn dan in principe voor de bijsturing (en als de Bijsturing slim is, stuurt ze ze bij in diensten die volgende week toch al DDM worden). Het in dienst komen van DDM-1 ligt overigens, om nog een klein beetje on-topic te komen, voormaleijk aan de beschikbaarheid van 1800-en. Maastricht heeft maar erg weinig capaciteit voor dergelijk extra onderhoud, naar het schijnt. |
02-01-2011 16:44:49 | ||
---|---|---|
Elwood
![]() |
Hopelijk hebben ze dan wel de batterijen vervangen voor nieuwe exemplaren, anders vrees ik dat in de rijdende dienst het niet goed gaat qua tijd tijdens het ombouwen![]() |
02-01-2011 18:22:54 | ||
---|---|---|
MDDM
![]() |
Mwah, die 10 minuten dat de 1800 plat ligt tijdens het ombouwen kunnen die batterijen wel aan hoor. Zo slecht zijn die dingen nu ook weer niet.![]() Gr Joop mcn Lls |
02-01-2011 18:48:55 | ||
---|---|---|
Elwood
![]() |
Beste Joop, ik hoop echt van harte dat je gelijk hebt. Wij gaan het meemaken ![]() |
02-01-2011 20:48:36 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
QuoteDie chef kan nu gaan uitkijken, want de 1857 komt er naar verwachting binnen een uur aan. |
03-01-2011 07:13:17 | ||
---|---|---|
Railtender
![]() |
Gisteren in de vroege avond de hele tuin in Ekz leeg en nu rond zevenen een oude driftige 1845 die tegen mijn 14523 staat te duwen naar het Amsterdamse. Vertrouwd en hij heeft er blijkbaar weer zin in;-) Laatst bewerkt door Railtender op 03-01-2011 07:14 |
03-01-2011 09:37:07 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Yep, die is vannacht gearriveerd, alsook de 1853-met-stam. |
03-01-2011 12:35:24 | ||
---|---|---|
visscher
![]() |
Het was inderdaad weer heerlijk vertrouwd wakker worden vanmorgen met de brullende 1800'en in mijn voortuintje. |
04-01-2011 10:04:40 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Update: vannacht is de 1846 vanaf Aswplz naar Ehv overgebracht, gesleept door de 1739. |
04-01-2011 22:34:47 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
De 1858 kwam vanavond weer in beweging: het ging van Asd naar Bkd. |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
04-01-2011 22:36:15 | ||
---|---|---|
279
![]() |
is dit een omtrekkende beweging? |
04-01-2011 22:40:49 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Herinstructie? |
07-01-2011 08:55:56 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Herinstructie indeed, zoals uit het DDM-1-topic en het OD blijkt; er hangt namelijk een DDM-stam aan![]() Op 6/1 in Aswpl komen binnenrollen de 1847 en 1849, waarvan de eerste in de nacht van 6 op 7/1 al met DDM-stam 6903 naar Amf is vertrokken. @edit: later op de avanond van 6/1 kwamen ook de 1843, 1844 en 1851 bij de Zaanstraat aan. Laatst bewerkt door broek53 op 07-01-2011 20:40 |
07-01-2011 09:23:38 | ||
---|---|---|
daniel81
![]() |
Wil dat zeggen dat er 2 stammen voor herinstructie in AMf staan? Het lijkt me toch dat men de capaciteit nu wel beter kan gebruiken? |
07-01-2011 10:08:26 | ||
---|---|---|
MDDM
![]() |
Wat heb je aan capaciteit als je er geen voldoende personeel voor hebt? Gr Joop mcn Lls |
07-01-2011 10:23:06 | ||
---|---|---|
Michaeldel
![]() |
Waar kan ik solliciteren?![]() |
07-01-2011 10:26:57 | ||
---|---|---|
MDDM
![]() |
Ik zou zeggen kijk hier even ![]() Gr Joop mcn Lls |
07-01-2011 10:54:41 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Er staat inmiddels heel wat materieel op "reserve". Min of meer een gevolg van het rijden met een uitgeklede omloop-op-papier, waardoor de bijsturing eigenlijk (kennelijk) niet goed weet waar het het best ingezet kan worden. Volgende week zit er weer veel meer materieel in de nood-omloop, als het een beetje wil de negen diensten DDM-1 bijvoorbeeld. |
08-01-2011 10:32:33 | ||
---|---|---|
ICRmS
![]() |
Ik heb even een lijstje gemaakt met de rijvaardige 1800-en en hun huidige locatie en toestand. Deze lijst is samengesteld met de informatie uit de topics op dit forum. 1839 Llso met DDM-1 (3700) [4,6] 1842 ? zonder DDM-1 1843 Rsd met DDM-1 (2200) [7] 1844 ? zonder DDM-1 (defect) 1845 Ekz met DDM-1 (14500) [1,2,3] 1846 Aswplz met DDM-1 (3700) [8] 1847 Rtd met DDM-1 (2200) [9] 1849 Aswplz retour Mt. (defect) 1851 Llso met DDM-1 (3700) [4,6] 1853 Ekz met DDM-1 (14500) [1,2,3] 1855 Rtd met DDM-1 (2200) [5] 1857 Ekz met DDM-1 (14500) [1,2,3] 1858 Bkd met DDM-1 voor herinstructie (defect) Laatst bewerkt door ICRmS op 10-01-2011 10:56 |
08-01-2011 10:54:03 | ||
---|---|---|
279
![]() |
de 3 stammen van de serie 14500 staan in Ekz. 1849 is defect - problemen batterijlading en moet weer retour Mt. 1858 is defect en wordt inderdaad voor herinstructie gebruikt. 1844 + 1847 gaan naar een van de startpunten Rtd, Wgm, Aswpl of Llso. |
08-01-2011 11:12:48 | ||
---|---|---|
nls911
![]() |
Quote De locs 1841 en 1850 zijn al niet meer onder ons. De 1856 is nu van het NSM en staat op dit moment in Blerick. Laatst bewerkt door nls911 op 08-01-2011 11:13 |
08-01-2011 11:17:08 | ||
---|---|---|
ICRmS
![]() |
Quote Wanneer zijn de 1841 en 1850 gesloopt/geplukt? De 1856 is inderdaad van het NSM, had ik even niet aan gedacht. |
08-01-2011 11:20:14 | ||
---|---|---|
nls911
![]() |
Ik zou het niet weten. Misschien helpt ver terug scrollen in dit topic. En anders even wachten totdat Broek53 of een van de andere specialisten wakker is![]() |
08-01-2011 20:52:37 | ||
---|---|---|
kmark
![]() |
De 1841 stond zo goed als gesloopt in Rozenburg, voorjaar 2010, die 1850 staat volgens mijn lijstje nog in Mt. |
08-01-2011 20:54:13 | ||
---|---|---|
superboer
![]() |
QuoteDe spots bevestigen dat. ![]() Garantie tot aan de voordeur. |
08-01-2011 20:55:16 | ||
---|---|---|
kmark
![]() |
Zaak opgelost ![]() Laatst bewerkt door spiketrain op 08-01-2011 23:59, reden: Het laatste bericht behoef je niet te quoten. |
08-01-2011 21:06:36 | ||
---|---|---|
ruysdael
![]() |
Is het de bedoeling dat de 1858 nog wel gerepareerd gaat worden? |
08-01-2011 23:13:01 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Is 'ie stuk dan? Staat gewoon ter instructie te Amf. |
08-01-2011 23:45:45 | ||
---|---|---|
maxime
![]() |
Hierboven staat gemeld dat ie defect staat en tegelijkertijd voor herinstructie gebruikt wordt. Het defect zal het laatste dus niet in de weg hoeven staan, lijkt me. |
09-01-2011 06:11:01 | ||
---|---|---|
2296
![]() |
Bij de 1858 is 1 motor defect. Maar de lok kan gewoon worden in gezet. En ja deze wordt hersteld als er tijd voor is. |
09-01-2011 13:02:29 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Da's dus inzet op halve kracht, lijkt me niet echt bevorderlijk voor de punctualiteit. |
09-01-2011 13:19:50 | ||
---|---|---|
MDDM
![]() |
Valt wel mee, aangezien het een intercity betreft. Gr Joop mcn Lls |
09-01-2011 17:47:10 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Vergis je niet in de kracht van 1 zo'n tractiemotor. Als je ernaast staat denk je dat die uit een electriciteitscentrale komt. |
09-01-2011 19:02:06 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
1839 is ook weer in bedrijf: stond vanmiddag in Lelystad Opstel met DDM-stam. Laatst bewerkt door broek53 op 09-01-2011 19:02 |
09-01-2011 19:43:45 | ||
---|---|---|
ICRmS
![]() |
Ok, het lijstje met de loks geeft nu de situatie weer voor morgenochtend met de beoogde omlopen zoals Iceman die voorspelt heeft. Voor deze omlopen zie het DDM-1 topic.![]() Laatst bewerkt door ICRmS op 09-01-2011 19:46 |
![]() |
advertentie |
09-01-2011 20:05:40 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Aan de rijvaardige 1800-en kan nog worden toegevoegd de 1855, die op reserve staat in Aswpl. De 1840 en 1854 (kennelijk ook gezocht volgens het lijstje) staan nog altijd terzijde op de Dijksgracht, de 1848 staat in Maastricht. Laatst bewerkt door broek53 op 09-01-2011 20:12 |
09-01-2011 22:04:00 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Mich, ik heb ze laatst zelf gezien![]() Maar ik dacht dat ze in de stoptreindienst zaten. Dan valt het mee. |
09-01-2011 22:16:38 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
De 1855 gaat naar Rotterdam om de 1844 te vervangen, die met uitvallende snelschakelaar kampt (en dus wel ergens sluiting zal hebben). |
09-01-2011 22:17:11 | ||
---|---|---|
ICRmS
![]() |
De 1848 staat dus nog op dezelfde plek. Deze is ook terzijde neem ik aan? Het lijstje is nu compleet. Edit: Waar gaat de 1844 heen? Retour Mt? Laatst bewerkt door ICRmS op 09-01-2011 22:18 |
09-01-2011 22:20:17 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Wat er met de 1848 gaat gebeuren, weet ik niet. Hij is met vlakke plaatsen teruggekomen uit Wildenrath, maar dat is op zichzelf geen reden 'm terzijde te stellen. Die moeten we dus nog even afwachten. |
10-01-2011 17:50:32 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Dat hangt van de resterende dikte van de volwielen af... |
10-01-2011 19:46:18 | ||
---|---|---|
1855
![]() |
Precies, en die dikte is te gering om de wielen nog een keer af te draaien. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat die loc nog een wielaswisseling krijgt. |
10-01-2011 21:20:05 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Is een draaistelwisseling (bijvoorbeeld met 1850) sneller gedaan dan een as-wisseling? |
10-01-2011 22:42:51 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Ik sluit niet uit dat ook de 1850 versleten wielen heeft... |
10-01-2011 22:43:13 | ||
---|---|---|
1855
![]() |
Ja, dat is minder werk. Laatst bewerkt door 1855 op 10-01-2011 22:43 |
10-01-2011 22:54:12 | ||
---|---|---|
sammy
![]() |
Quote Op 27 december stond de 1848 nog steeds bij de resterende 1800/1700 in Maastricht. http://www.flickr.com/photos/leurske01/5297023476/ Laatst bewerkt door sammy op 10-01-2011 22:55 |
11-01-2011 09:04:56 | ||
---|---|---|
kevinevers
![]() |
Quote De 1850 heeft wat probleempjes wat precies weet ik niet maar hij staat nu wel binnen bij nedtrain Mt. |
11-01-2011 09:48:52 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
De 1850 is dan ook de 13e en laatste 1800 die opgepept wordt (althans: stand van heden). Laatst bewerkt door broek53 op 11-01-2011 09:49 |
11-01-2011 20:04:11 | ||
---|---|---|
sammy
![]() |
De 1849 stond om 17:30 binnen bij de werkplaats in Maastricht |
14-01-2011 18:14:09 | ||
---|---|---|
Timons1727
![]() |
Loc 1849 is ook weer terug in dienst. Reed vandaag trein 14558. Laatst bewerkt door Timons1727 op 14-01-2011 18:17 |
14-01-2011 18:41:19 | ||
---|---|---|
TheKnitter
![]() |
Volgens de spots vanochtend 10:00 ri Asd vertrokken als LM. Vrijwilliger/webmaster Stichting DE-III http://www.stichtingde3.nl |
15-01-2011 12:17:05 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
![]() |
Quote Deze is ook weer in dienst sinds gister aangekomen op Aswpl en rijd met stam 6915 rond ![]() |
15-01-2011 14:08:49 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
En meteen ook aan de bak gegaan in 14560 en staat nu te Ekz. |
15-01-2011 16:10:31 | ||
---|---|---|
Totreintje
![]() |
Even wat vraagjes: - Klopt het dat de 1853 in dienst is? En zo ja, in welke serie? - Als die niet in dienst is waar staat die dan? Groetjes Tobi |
15-01-2011 16:13:28 | ||
---|---|---|
mvd
![]() |
https://somda.nl/spots/m1853/0/7/ Iech kom gelökkig oet Mestreech! |
15-01-2011 16:13:46 | ||
---|---|---|
ICRmS
![]() |
Quote ja, maar hij is defect. Quote Voor het defect in de 14500 Quote De laatste keer dat ik hem gezien heb stond hij op de wgm. (12 januari) |
15-01-2011 16:26:43 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
QuoteGrappig dat er ook een 1800 nu dienstvaardig is gemaakt die al een half jaar aan de kant stond voordat de laatste uit de serie toen b.d. gingen (in september). |
15-01-2011 16:31:23 | ||
---|---|---|
ICRmS
![]() |
Quote Inderdaad, en wat denk je van de 1851? Deze stond vanaf 28 september 2009 terzijde en rijdt nu weer vrolijk rond.%02% (althans op 10 januari, want de lok heeft een defecte dodeman op dit moment...) |
15-01-2011 17:58:01 | ||
---|---|---|
279
![]() |
de 1853 is vrijdagmorgen in Ekz afgekeurd op de oliekoeling. gehele stam is naar de Wgm gereden waar de lok is vervangen door de 1849. |
15-01-2011 22:18:30 | ||
---|---|---|
robins
![]() |
kleinigheidje, ff kooltjes wisselen, en hij kan weer ![]() (of gok ik verkeerd?) mvg, Robin Laatst bewerkt door robins op 15-01-2011 22:19 |
16-01-2011 08:47:01 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
kan van alles zijn, olie niveau te laag, oliepomp kapot, enz enz. |
16-01-2011 10:00:52 | ||
---|---|---|
mantaray
![]() |
QuoteKooltjes wisselen kan , maar is wel een heidenseklus zitten niet op de meest makkelijke plaats ! Laatst bewerkt door admin op 17-01-2011 13:41, reden: Quote ingekort |
16-01-2011 22:45:07 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Wat wordt hier precies bedoeld met 'kooltjes wisselen'? |
17-01-2011 00:47:20 | ||
---|---|---|
jeanne
![]() |
De jongens hebben het vast over koolborstels! |
17-01-2011 19:05:52 | ||
---|---|---|
mantaray
![]() |
inderdaad de koolborstels van de motor van de olie pomp ![]() http://i387.photobucket.com/albums/oo315/mantaray400/520110184_5_bRm91.jpg en op deze plek zitten ze ( zie foto ! ) Laatst bewerkt door mantaray op 17-01-2011 19:10 |
18-01-2011 18:00:33 | ||
---|---|---|
nls911
![]() |
Loc 1853 reed vandaag trein 2259 en is dus weer op pad. |
18-01-2011 20:35:21 | ||
---|---|---|
sammy
![]() |
vanavond (19:15) in Maastricht: 1851 en dubbeldekkerstam+1858+1847 |
18-01-2011 22:34:04 | ||
---|---|---|
salvador
![]() |
Waarom zijn die weer terug in Mt ?![]() Even nog een andere vraag ... In de gewone dienst in de 3900/3700 tussen Hoofddorp en Lelystad centrum.. als die stam ddm1+18** moeten keren , keren (afbouwen en andere kant weer gereedmaken) ze dan op dat Lelystad centrum zelf of op Lelystad opstel? Met Vriendelijke Groet, Salvador. |
18-01-2011 22:58:04 | ||
---|---|---|
ns1700
![]() |
uhm dat zal wel moeten want als je bij het menu had bekeken van welke diensten ze rijden zie ik geen LM-ritten tussendoor voor 3700/3900 tenzij er wat gebeurt of als ze wat anders willen. groeten uit Spoorzone |
18-01-2011 23:05:59 | ||
---|---|---|
mdj
![]() |
Helaas, geen koelkast: 8: 80404 (Aswplm-Hfdm), 3723, 3922, 3735, 80035 (Lls-Llso), 80048 (Llso-Lls), 3748, 3959, 80959 (Lls-Llso). De andere twee omlopen in de 3700/3900 rijden wel door de hele dag. Bij twijfel: gebruik beton. |
18-01-2011 23:09:31 | ||
---|---|---|
ns1700
![]() |
SleutelMan: Daar schieten we dus niet zoveel mee op. Laatst bewerkt door SleutelMan op 19-01-2011 14:00 groeten uit Spoorzone |
19-01-2011 09:47:46 | ||
---|---|---|
salvador
![]() |
Oke, Dankjullie wel ! Met Vriendelijke Groet, Salvador. |
20-01-2011 20:28:31 | ||
---|---|---|
dutchtrain
![]() |
Sleutelman: Je hoeft niet in 2 verschillende topics dezelfde vraag te stellen. Laatst bewerkt door SleutelMan op 20-01-2011 21:17 |
21-01-2011 21:48:31 | ||
---|---|---|
ICRmS
![]() |
Zoals gezegd op beneluxspoor en in het OD topic: De 1858 brengt de terzijde staande loks 1830 en 1831 van Maastricht naar het noorden. (20 januari 2011). http://www.youtube.com/watch?v=K9TknlmQXcw Tevens stonden de 1834 en 1848 op spoor 15 te Mt ipv onder de draad uit, met de 1847 ervoor. Waarom gaan deze terzijde staande loks nu naar het noorden? |
21-01-2011 22:21:59 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Kweet nog niet zeker, maar ik zou de weddenschap wel aandurven dat ze naar de Dijksgracht gebracht gaan worden. |
21-01-2011 22:46:39 | ||
---|---|---|
salvador
![]() |
En wat gaan ze met de 1847 doen ?;) of komt die niet meer in dienst ? Met Vriendelijke Groet, Salvador. |
21-01-2011 22:50:58 | ||
---|---|---|
ruysdael
![]() |
En ik neem dus aan dat de dodeman van de 1858 het dus ook weer doet? |
21-01-2011 23:22:06 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Quote Die zal wel reserve in Asd worden, getuige: Quote(OD 21 jan) |
22-01-2011 01:08:34 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Quote Als dat ding voorop zit lijkt me dat wel ![]() Daarnaast zal iets als een defecte dodeman nooit zoveel kunnen voorstellen dat een andere lok daarvoor in de plaats van indienst stellen eenvoudiger is, mocht je dat bedoelen ![]() Laatst bewerkt door thom op 22-01-2011 01:10 |
22-01-2011 02:04:08 | ||
---|---|---|
MDDM
![]() |
Inderdaad. De 1839 had dat voor 2 weken terug ook, en staat nu ook gewoon weer met DDM-1 klaar op Llso Gr Joop mcn Lls |
22-01-2011 23:34:06 | ||
---|---|---|
sammy
![]() |
Quote Vandaag stonden de 1834 en 1848 er nog steeds http://www.flickr.com/photos/leurske01/5378573603/ Laatst bewerkt door sammy op 22-01-2011 23:45 |
Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): Locomotieven_serie_1600 |
![]() |