Plan T afscheidsrit 19 september (Spoorforum)
Forum: Dienstregelingen en omlopen - Bijzondere ritten
17-09-2009 18:36:33
htmtram
htmtram
ohja, de 531 en anders de 528 word het.  

17-09-2009 18:37:19
ruysdael
ruysdael
stefanvdw: @Maccer: Jij hebt er geen zin in, 125 andere mensen wel, moet je ook niet stiekem die trein gaan spotten als die rijdt he!
Och, het enige in de buurt waar hij komt is de Zaanlijn, waar nog ongestoord Plan V en T rijdt... Net als in Leiden en Haarlem.

17-09-2009 18:55:20
luytjes
luytjes
Eens met stefanvdw. Het lijkt me vrij duidelijk: er wordt gevraagd of de dienstregeling geheim kan blijven en voor zover ik uit de geciteerde mailwisselingen kan opmaken is dat gewoon op een normale manier gebeurd. Om hier dan toch geen gehoor aan te geven vind ik gewoon triest, helemaal als je de organisatie beschuldigt van grof taalgebruik en dreigementen, wat ik helemaal niet terug kan vinden in de betreffende mails. Bovendien zijn de mensen van de SFA de eersten die de genoemde mailwisseling openbaar maken. Van Peter v/d Leek heb ik nog geen citaat gezien van een mail waarin volgens hem overmatig hoofdlettergebruik, grof taalgebruik en dreigementen in voor komen. Kortom, eerst zien, dan geloven.

Laatst bewerkt door luytjes op 17-09-2009 18:56

17-09-2009 18:56:44
fyrafan
fyrafan
Ik vind het gewoon niet netjes.
De organisatie van spoorforum is al maanden bezig en dan wordt er vlak voor de rit de dgrl bekentgemaakt aan jan en alle man.
En voor de deelnemers is de lol al een beetje er van af.
zelf ga ik ook mee en ik hoop toch dat iedereen ondanks dit een leuke rit heeft.

Somda In de Wolken Weddings advertentie

17-09-2009 18:59:28
john2
john2
Administratie, kan deze complete topic verwijderd worden? En de de verdere afhandeling gewoon op een privé manier. Maar niet zo openlijke zoals nu, waar sommige woordelijk met modder gooien. Want dit loopt zo op een complete rel op het Somda forum uit! Als het al niet een rel is! Want lokt ene reactie hier op het forum de andere reactie uit. Want dit is ook niet goed voor de lieve vrede!  

17-09-2009 19:11:13
zaza
zaza
Ongelooflijk dit. Gewoon een ordinaire ruzie. Als er nu specifiek wordt gevraagd om de dgrl niet te publiceren, waarom dan toch dan doen? Alleen maar als persoonlijke genoegdoening omdat er een jaar geleden wat is gescholden en gedreigd? Wat ik me ergens nog wel kan voorstellen ook. Je zal maar maanden bezig zijn met zo'n project. Bellen, regelen, schrijven, mailen, weer bellen, regelen, schrijven, mailen. Zonder een cent ermee te verdienen, sterker nog, zelfs een financieel risico lopen. gewoon uit liefhebberij. Om iets exclusiefs neer te zetten voor een groep mensen die bereid is dit mogelijk te maken door een financiele bijdrage. En dat exclusieve wordt dan door een paar muisklikken van iemand anders in een klap teniet gedaan.

Bespaar me het geneuzel van een trein, een station en een dienstregeling is openbaar en iedereen heeft die dag het recht om de trein te fotograferen. Ja, dat is zo! Maar er is ook nog zoiets als een ongeschreven wet, respect voor de inspanningen van iemand, inlevingsvermogen. Laat ze schelden, die mensen staan een paar dagen voor zo'n rit onder hoogspanning, en de ene persoon kan zich nu eenmaal wat diplomatieker uiten dan de ander. Erg jammer om op deze manier je genoegdoening te halen, de lol voor veel mensen te verminderen en een wig te drijven tussen twee fora die allebei opgericht zijn voor en door spoorliefhebbers. Een volgende keer zegt SF misschien wel we doen het helemaal niet meer, en wie is er daar dan mee gediend?

17-09-2009 19:11:44
fyrafan
fyrafan
ik denk dat dat beter is inderdaad  

17-09-2009 19:16:49
mdj
mdj
In de discussie van vorig jaar, over die SGM-II, heeft Admin zo'n mail laten lezen. Blijkbaar is "meesterpeter" of iemand die zich voor "meesterpeter" uit geeft daartoe in staat. Als er dan een wellus-nietus discussie komt over het gedrag van iemand, zou ik eerder de admin geloven, dan iemand die daartoe -blijkbaar- in staat is.

Als men geleerd heeft van vorig jaar -en dat is niet onder stoelen en banken geschoven- wist men van het SF ook, dat wanneer er zo'n dreigmail binnen komt, dat Admin daar niets van aan trekt en het tegenovergestelde doet. Vervolgens wordt er precies hetzelfde gedaan, dus gewoon publiceren.

Zou je dan delen van de dgrl publiceren, mdj? Nee hoor, gewoon de gehele dgrl.

(Wees maar niet bang hoor, ik zie genoeg planT'jes de 19de, daar hoeft zo'n geel-blauwe echt niet bij;))

Bij twijfel: gebruik beton.

17-09-2009 19:31:18
admin
Moderator
admin
Goed, er zijn voor- en tegenstanders. Ik denk dat ik maar eens hetzelfde ga doen als Henk op spoorforum heeft gedaan, namelijk op slot gooien.
Ik wens de organisatie en deelnemers veel succes en plezier zaterdag.

Met vriendelijke groet, Peter van der Leek