04-04-2011 13:37:19 | ||
---|---|---|
jochem
![]() |
Dat zal dan niet meer in de Zwolse werkplaats gebeuren, men is momenteel bezig de in januari herlegde sporen naar de hal weer op te breken. |
04-04-2011 13:42:39 | ||
---|---|---|
mark
![]() |
Er staan nu als het goed is drie stellen terzijde te Zl: 3428, 3433 en 3444. Correct me if i'm wrong. Overigens staan er in Hgl ook al geruime tijd 3 of 4 stellen aan de kant, het zou me niet verbazen als die rechtstreeks de mottenballen in gaan binnenkort. |
04-04-2011 14:42:01 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Volgens mij gaan de hoogste nummers de mottenballen in, als ze erin gaan. Dit komt door de eigenaar meen ik (NSR of NSFS). Daardoor zijn destijds de ZAP 3443-3445 omgewisseld voor 3402/04/12/14. |
04-04-2011 16:36:07 | ||
---|---|---|
Geerrritt
![]() |
Quote Staat de 3444 weer terzijde dan? Dacht dat ie van de winter ook weer ingezet is? Laatst bewerkt door Geerrritt op 04-04-2011 18:56 |
04-04-2011 20:21:04 | ||
---|---|---|
j.jager
![]() |
QuoteBij mij weten hanteren ze lange keer in Es en dan heb je minimaal 4 stellen nodig. En als je dan alle rijdende stellen verlengd dan heb je nog eens 4 nodig, dus in totaal 8 voor wat betrefd Es-Nvd. |
04-04-2011 20:49:41 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
Klopt Klopt 7900 komt in Es binnen op 1, en vertrekt altijd van 3, kering van ongeveer 30 minuten |
04-04-2011 21:03:01 | ||
---|---|---|
mark
![]() |
Het is vaker dat de 7900 binnenkomt op 2 en vertrekt van 1 de laatste tijd. ![]() En inderdaad voor de 7900 zijn 8 stellen nodig, ze rijden in setjes van twee. Tussen de ochtend- en avondspits wordt er met losse stellen gereden en staan de overige stellen in Es. Laatst bewerkt door mark op 04-04-2011 21:09 |
04-04-2011 21:30:01 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Ok, met de 8 stellen voor de 7900 (op de piekmomenten) zijn er dus 14 "werkeloos". Als er weer 7 de mottenballen ingaan, blijven er nog een flink aantal over;-) |
04-04-2011 21:31:29 | ||
---|---|---|
TheKnitter
![]() |
En je hebt er nog 2 nodig voor Zl-Kpn. En Nvdw-Nvd weet ik zo niet hoeveel je nodig hebt, maar die keert in Zl in 4-5 minuten of zoiets. Vrijwilliger/webmaster Stichting DE-III http://www.stichtingde3.nl |
04-04-2011 21:33:42 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Nóg 2? De 2 die ik reeds meldde zijn genoeg hoor, 4 DM90 kunnen de perrons niet aan daar qua lengte. Ook Nvdw-Zl had ik al in de opsomming. Nvdw-Nvd is een bus!![]() Laatst bewerkt door sik214 op 04-04-2011 21:34 |
04-04-2011 21:37:03 | ||
---|---|---|
TheKnitter
![]() |
Mijn foutje. Nvdw-Zl moest het zijn. En die 2 die jij al meldde had ik dan niet gezien. Heb even een pagina gemist %03% Laatst bewerkt door TheKnitter op 04-04-2011 21:37 Vrijwilliger/webmaster Stichting DE-III http://www.stichtingde3.nl |
07-04-2011 12:59:33 | ||
---|---|---|
HZwoferink
![]() |
Actuele terzijde staande stellen in Hgl: (Van Hgl zijde naar Es zijde): 3427 + 3432 + 3445 + 3443 + 3429. Groeten uit Rijssen, Henk Zwoferink |
07-04-2011 18:06:22 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Misschien ook al terzijde, de 3431, die nu in Amf op de Bokkeduinen staat![]() Laatst bewerkt door sik214 op 07-04-2011 18:06 |
07-04-2011 18:40:22 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
In Twente en Salland komen zowel wilde zwijnen als Buffels (als in DM'90) voor![]() http://waarneming.nl/soort/maps/432 Laatst bewerkt door martijn op 08-04-2011 07:22 |
07-04-2011 22:45:14 | ||
---|---|---|
6414
![]() |
Komen er op de DM'90 lijnen van nature wel buffels voor dan? |
08-04-2011 16:35:09 | ||
---|---|---|
stefanvdw
![]() |
De 3431 had op 30-3 een aanrijding met een ree tussen Hgl-Aml toen het als trein 7974 onderweg was van Es naar Nvd. Heeft met +28 nog gereden tot Wdn en is daar gekeerd op 7967 en daarna was het einde dienst voor dit stel. |
08-04-2011 18:07:56 | ||
---|---|---|
Geerrritt
![]() |
Zijn de bovengenoemde buffels per 4 april terzijde gegaan of op een andere datum? Laatst bewerkt door Geerrritt op 08-04-2011 18:08 |
08-04-2011 18:10:13 | ||
---|---|---|
dlm4yjp
![]() |
Quote Zegt genoeg ![]() Laatst bewerkt door dlm4yjp op 08-04-2011 18:10 Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
08-04-2011 22:22:16 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Euhm, die excursie is 25 Juni, da's nog een maand of 2, en jullie denken dat NS daar núal een treintje voor apart zet %08%? En als dat stel nu terzijde zou moeten gaan, dan doet NS dat écht wel hoor, en wacht daar echt niet mee tot eea excursie. Immers, niet terzijde betekend in onderhoud, en betekent kosten terwijl dat ding niet rijdt. Nogmaals, dat verwacht ik niet van een commercieel bedrijf, vergeet die illusie maar snel ![]() Laatst bewerkt door thom op 08-04-2011 22:27 |
08-04-2011 22:23:28 | ||
---|---|---|
Pim530
![]() |
Geen slecht idee, laten ze de 4239 maar anderhalve maand GDST zetten in Gn, dan kan ik op mijn gemakje wat proviand inladen %08% |
08-04-2011 23:47:39 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
QuoteHeeft de Bkd wel depotvoedingskastjes (voor DM90) anders is het snel een levenloos stel;-) |
09-04-2011 01:40:11 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Och, batterijschakelaars om en veiligheden eruit, dan moet ie dat tochwel even vol houden lijkt me... |
09-04-2011 02:36:29 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
![]() |
Sterker nog hij is al levenloos (geen batterij spanning meer)![]() MCN ASD |
10-04-2011 19:29:34 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Profi weggezet dan ook ![]() |
10-04-2011 20:04:12 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
gevalletje, heee een schakelaar met dood erop, laten we daar eens aan draaien en dan snel aan de koffie. |
10-04-2011 20:41:29 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
hebben ze weinig tijdwinst op gemaakt, de 3 accuschakelaars uitzetten kost 2 minuten tijd. |
21-04-2011 19:14:40 | ||
---|---|---|
Geerrritt
![]() |
De 3430 staat nu ook in Hgl terzijde, samen met de 3427, 3429, 3432, 3443 en de 3445. |
21-04-2011 22:55:26 | ||
---|---|---|
kleine_man
![]() |
Ook in Nm staan al een weekje 2 stelletjes. Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om te zien om welke 2 het gaat. |
21-04-2011 22:56:19 | ||
---|---|---|
superboer
![]() |
Dat zijn de 3446+3447. ![]() Garantie tot aan de voordeur. |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
22-04-2011 00:00:17 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
al 3 weken ![]() |
07-06-2011 15:43:02 | ||
---|---|---|
Geerrritt
![]() |
Iemand enig idee of de 3434 en de 3435 terug zijn naar NSFSC, staan namelijk in Hgl bij de terzijde staande stellen. Niet in het rijtje, maar een spoor ervoor. |
07-06-2011 15:55:31 | ||
---|---|---|
superboer
![]() |
Volgens de spots zijn de stellen 30 mei samen van Arnhem naar Hengelo gekomen, dus de kans dat ze terzijde staan is best groot. Garantie tot aan de voordeur. |
07-06-2011 21:22:18 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Ze kunnen en hoeven niet terug naar NSFS, want ze zijn eigendom van NSR. |
07-06-2011 21:29:29 | ||
---|---|---|
Geerrritt
![]() |
Vanaf 3427 en hoger zijn toch de stellen van NSFSC? Of heb ik dat verkeerd?![]() |
12-06-2011 00:04:47 | ||
---|---|---|
Damian
![]() |
De 3431 staat al een paar weken te Amersfoort op de Bokkenduinen. |
12-06-2011 16:57:39 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
QuoteNS mag met stellen van NSFS niet zomaar doen wat het wil, en dus ook niet zomaar terzijde stellen, of voor eventjes verhuren aan een andere vervoerder (Veolia, Syntus). De stellen waarmee dat gedaan wordt, zijn dus stellen die eigendom zijn van NSR. Welke stellen er precies van NSFS zijn, weet ik overigens niet zeker; de enige waarvan dat zeker is, zijn de stellen die onder een Syntusnummer bij Syntus rijden. |
12-06-2011 17:03:11 | ||
---|---|---|
bart84
Moderator ![]() |
NSFSC heeft 27 DM90 stellen, waaronder de 12 onder Syntys-nummering. Mvg. Bart |
12-06-2011 17:09:31 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Ja, en de andere zijn waarschijnlijk de 3401-3416 (minus 3405), maar dat weet ik dus niet zeker. |
12-06-2011 20:10:41 | ||
---|---|---|
job
![]() |
De Nijmeegse 3446 en 3447 staan tegenwoordig overigens op het kopspoortje vlak voor de Waalbrug. |
12-06-2011 20:45:42 | ||
---|---|---|
martijnmet
Moderator ![]() |
Dan hebben ze daar de afgelopen dagen aardig wat mee gerangeerd:![]() - Afgelopen maandag stond 3447 op spoor 8 en de 3446 op spoor 9 te REP. - Dinsdag stonden ze beiden op spoor 9. - Donderdagavond-/nacht stonden ze op spoor 82 (naast het ICK). - Vrijdagmiddag stonden ze weer op spoor 9 te REP. - En nu dus schijnbaar weer op spoor 116. Ik krijg het idee dat ze toch wel een beetje in de weg beginnen te staan. ![]() |
13-06-2011 09:43:15 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Ze stonden ook in de weg. Spoornummers op de rep waren -1, dus 7 ipv 8 en 8 ipv 9. Op 9 hebben ze niet gestaan![]() |
14-06-2011 13:49:20 | ||
---|---|---|
martijnmet
Moderator ![]() |
Ah ok, ik dacht dat ze op het achterste (vanaf de busbaan gezien) bovenleidingsloze spoor stonden, maar schijnbaar had ik dat dus toch niet goed gezien.![]() |
14-06-2011 14:16:07 | ||
---|---|---|
Geerrritt
![]() |
Ik snap niet dat ze toen niet met de 3430 naar Ah en vervolgens naar Hgl zijn gegaan daar is plek zat, toen stonden de 3434 en de 3435 er ook nog niet. |
14-06-2011 14:30:10 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Quote Jawel, uitstekend gezien. Spoor 9 is namelijk recent van bovenleiding voorzien ![]() |
14-06-2011 15:10:38 | ||
---|---|---|
roosendaal
![]() |
Inmiddels vanmorgen weer verplaatst naar spoor 150, ivm buitendienststelling |
14-06-2011 18:02:55 | ||
---|---|---|
martijnmet
Moderator ![]() |
Quote Ok, dan is sporenplan.nl dus niet meer up-to-date. ![]() |
16-06-2011 09:19:27 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
Nu Zlr ontdaan is van Mat'64 worden de sporen weer gevuld met ander terzijde gesteld mat. Vannacht kwamen uit Ahb 3433 en uit Nm de 3446+3447 op Zlr aan. 57 jaar OV-fotografie. |
16-06-2011 10:41:08 | ||
---|---|---|
jochem
![]() |
Dat zal bevorderlijk zijn voor de staat van de stellen...%03% |
16-06-2011 12:22:06 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Ik mag bijna wel aannemen dat daar een vorm van beveiliging bij aanwezig zal zijn... |
16-06-2011 12:22:21 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
NedTrain zit daar nu ook met haar reinigingsperrons. Laten we hopen dat ze daar ergens in de buurt staan. Ik neem aan dat op dat terrein nu ook toezicht (bewaking) is! |
16-06-2011 14:06:54 | ||
---|---|---|
tjabbe73
![]() |
Er zijn verschillende vormen van bewaking bij de reinigingssporen, welke zal ik strategisch in het midden laten... |
16-06-2011 15:00:15 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Aha, in het midden dus![]() |
17-06-2011 10:13:52 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
QuoteGeschrokken door de meldingen op Somda ![]() 57 jaar OV-fotografie. |
17-06-2011 10:17:52 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Dat geschrokken is maar een grapje hoop ik.%08% Laatst bewerkt door treintim op 17-06-2011 10:18 |
23-07-2011 17:09:07 | ||
---|---|---|
mren
![]() |
OdR 2005-2, p.46 meldt: Buffel 3432 is uitgerust met een proefinstallatie voor het anders aansturen van de startmotoren. In plaats van het gebruik van batterijen voor het leveren van elektriciteit aan de startmotor worden hoogvermogencondensatoren gebruikt die de benodigde elektriciteit leveren. Zijn deze eenmaal opgeladen, dan zou men vijf maal de motor moeten kunnen starten. Het stel is daartoe vast ingezet tussen Zwolle en Kampen. Om het systeem te testen heeft het personeel de instructie om elke keer in Zwolle de motor te stoppen en te starten. De proef loopt tot eind februari en men beoogt er (onderhoudskosten voor) batterijen mee te sparen. Iemand een idee hoe dit afgelopen is? Test gedaan, proefinstallatie weer uitgebouwd? |
23-07-2011 19:27:55 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
In mijn laatste jaren als stmt het stel regelmatig tegengekomen, met de normale batterijen. |
02-09-2011 15:56:42 | ||
---|---|---|
Geerrritt
![]() |
Zoals ik al melde in de OD van vandaag, is stel 3447 weer actief bij Syntus. De NS logo's zijn verwijderd, dus het lijkt erop dat het stel voor lange tijd bij Syntus zal blijven. |
02-09-2011 16:56:55 | ||
---|---|---|
Station122
![]() |
Deze zal als het goed is in iedergeval tot de volgende zomer vakantie (om het maar zo te noemen;)) voor Syntus blijven rijden, het is mij niet bekent of deze ook omgenummerd zal worden en Syntus kleuren zal krijgen, maar daar zal ik ff achteraan gaan;) |
02-09-2011 16:57:44 | ||
---|---|---|
jeanpierre
![]() |
Maximaal 15 maanden is nog mogelijk.... |
02-09-2011 17:08:36 | ||
---|---|---|
Station122
![]() |
Ja inderdaad;), misschien blijft hij ook wel tot einde dienstregeling 2012, ik weet wel dat ze van de zomer weer terug zijn gedaan vanwege de kosten, maar wie weet kunnen we binnenkort DM'90 nummer 62 begroeten![]() |
02-09-2011 17:40:45 | ||
---|---|---|
Geerrritt
![]() |
Ze zullen wel wat stellen nodig hebben voor de spitsversterking van trein 30922 en 30924 en daarnaast gaat er vanaf december een nieuwe (spits)trein rijden tussen Zv en Ah. |
02-09-2011 17:49:52 | ||
---|---|---|
Station122
![]() |
Ja inderdaad, er zullen ook nog wel meer stellen dan de 3447 bijkomen, want aan alleen die hebben ze nooit genoeg |
02-09-2011 18:44:38 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
Quote De stellen die de laatste jaren voor Syntus zijn gaan rijden (3434-3436), zijn niet omgenummerd. Lijkt me sterk dat ze deze wel omnummeren. |
02-09-2011 20:56:12 | ||
---|---|---|
jeanpierre
![]() |
QuoteDe aanvraag die nu bij ProRail ligt voorziet niet meer in een 5e en 6e trein tussen Arnhem en Zevenaar. Er is wel meer materieel nodig ivm lang keren van de 30900 in Arnhem. |
02-09-2011 22:39:22 | ||
---|---|---|
NS-APD
![]() |
Quote Ze hebben wel het een en ander bij de 3447 in de cabine aangepast, dus het zal inderdaad wel voor langere tijd bij Syntus blijven! Werkzaam bij Arriva |
02-09-2011 22:41:29 | ||
---|---|---|
NS-APD
![]() |
Volgende week vrijdag (09-09) zal er op een DM'90 een RILA systeem komen voor testen die dag! Werkzaam bij Arriva |
02-09-2011 22:47:20 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Weet iemand trouwens al waar RILA nu voor staat? |
02-09-2011 23:00:34 | ||
---|---|---|
NS-APD
![]() |
Ja: http://www.raildata.nl/rila.asp Laatst bewerkt door NS-APD op 02-09-2011 23:00 Werkzaam bij Arriva |
03-09-2011 11:15:20 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Ja, dat snap ik. Maar er was destijds enige onduidelijkheid over de betekenis van RILA. |
04-09-2011 08:39:21 | ||
---|---|---|
Waaldrecht
![]() |
QuoteDe 3447 was al vanaf Noordnedtijd zo... dit is dus puur toeval. De 3446 heeft dat ook en zal zeer binnenkort ook naar Syntus gaan. De 3435 komt ook maar deze wordt NIET omgebouwd de mcn is dus verplicht bij de eerste deur te sleutelen achter de cabine;) Laatst bewerkt door Waaldrecht op 04-09-2011 08:40 |
04-09-2011 08:46:59 | ||
---|---|---|
bjornl
![]() |
Alhier http://www.npsp.nl/newsItem.asp?ID=420&IDNewsItem=13 vind ik:Quote |
04-09-2011 08:58:09 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
QuoteIs dat bij de andere DM'90 stellen bij Syntus ook zo? |
04-09-2011 09:07:07 | ||
---|---|---|
NS-APD
![]() |
Ja alle stellen van Syntus hebben dat! Werkzaam bij Arriva |
04-09-2011 18:19:02 | ||
---|---|---|
j.jager
![]() |
QuoteWat was er in de Noordned tijd dan aangepast? Het enige wat ik weet is dat ze een noordnedlogo hadden. |
04-09-2011 23:20:37 | ||
---|---|---|
Waaldrecht
![]() |
De centrale sluiting naast de cabinedeur, maar kan ook best zijn dat dat er bij Veolia op gekomen is, maar ik dacht Noordned al want de 48 en de 49 hadden het ook. |
04-09-2011 23:22:44 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Nee, volgens mij zijn ze pas erin gekomen bij de overgang naar Syntus en Veolia (3448/3449 Syntus en die andere 2 naar Veolia). Bij Noordned sleutelde de mcn altijd bij de 1e deur achter de bediende cabine. |
05-09-2011 07:30:18 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Hebben de 3443-3445 dat ook niet vanuit hun Apd-Zp tijd? |
05-09-2011 09:15:57 | ||
---|---|---|
daniel81
![]() |
Sinds Regions rijdt, wordt op ZAP standaard gesleuteld vanuit de 1e deur achter de cabine. Dus ik neem aan dat die stellen niet aangepast zijn. |
05-09-2011 12:00:59 | ||
---|---|---|
HansBeeker
![]() |
NoordNed moest handmatig gesleuteld worden in de DM's. Bij RegioNS zijn er [als het goed is] wel enkele stellen met deurvergrendeling in de cabine. Maarja, daar zit regelmatig een niet-ZAP stel. |
05-09-2011 13:16:55 | ||
---|---|---|
daniel81
![]() |
Ook de wel-ZAP-stellen werden en worden vanachter de 1e 'passagiersdeur' gesleuteld. |
05-09-2011 21:08:22 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Quote Hartelijk dank! ![]() |
25-09-2011 11:26:01 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
3446 wordt begin volgende week aan Syntus overgedragen. |
25-09-2011 12:53:20 | ||
---|---|---|
jeanpierre
![]() |
Ben benieuwd of deze (en de 3447) bij het trio hoort dat Syntus extra nodig heeft vanaf de nieuwe dienstregeling, of dat er dan nog drie bijkomen. Voor alle duidelijkheid: Syntus heeft miv drgl 2012 3 extra DM'90 nodig. Twee om de 30900 lang in Arnhem te laten keren en één om in de spits een trein te kunnen verlengen ivm opening Westervoort. |
25-09-2011 13:42:07 | ||
---|---|---|
mdj
![]() |
Vrijdag stond in Hengelo de 3428 "alleen" op Hengelo voorbij het viaduct richting Hengelo, terwijl de rest een stuk "verder" stond richting Enschede. Wellicht een kandidaat? Edit: Sinds gister weer terug bij de andere stellen. Laatst bewerkt door mdj op 28-09-2011 21:23 Bij twijfel: gebruik beton. |
28-09-2011 21:01:54 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
De al enige tijd te Hgl terzijde staande stellen 3434+3444+3445 maakten vanmorgen een rondje Hgl-Amf-Zl-Dv-Hgl. |
28-09-2011 22:54:15 | ||
---|---|---|
Pim530
![]() |
Quote Dat hangt er vanaf of er op het station (goede) spiegels hangen. Op ZAP wordt regelmatig vanuit de cabine vergrendeld. |
29-09-2011 08:58:05 | ||
---|---|---|
stefanvdw
![]() |
Quote Ik vond het al zo'n lange sleep in Amf, maar volgens deze foto en tekst waren het vier stellen DM90, blijkbaar is de T&T van de 3432 defect: http://www.flickr.com/photos/peterhaagen/6193353090/ Oftewel, ook de 3432 zou mee hebben gereden. |
29-09-2011 09:39:41 | ||
---|---|---|
superboer
![]() |
Worden alle stellen soms weer in dienst gesteld voor de herft/winter? Garantie tot aan de voordeur. |
29-09-2011 09:46:36 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Ik denk meer aan warm reserve wil het uit de hand lopen. |
29-09-2011 14:54:02 | ||
---|---|---|
stefanvdw
![]() |
Vandaag, 29-9, hebben de 3428+3429+3430+3431 hun conditieritje Hgl-Apd-Amf-Zl-Dv-Hgl gemaakt |
29-09-2011 15:23:23 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Als ze dit met alle terzijde gestelde stellen in Hgl gaan doen, is er vast en zeker kans op morgen weer zo'n ritje? |
29-09-2011 15:37:15 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Dit is bijsturingswerk, dus misschien wel of niet. Afwachten he![]() |
04-10-2011 15:44:53 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
De 3435 is inmiddels ook over naar Syntus, waarschijnlijk per 1/10. |
04-10-2011 16:12:51 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Quote Maar 'gokken/voorspellen' helpt soms wel, als je een bepaald patroon ziet... het bleek dus wel dat ik gelijk had met mijn gedachte van 'de volgende dag weer'. ![]() |
05-10-2011 00:53:49 | ||
---|---|---|
Rob...
![]() |
Quote Gezien de conditierit: Kunnen we veronderstellen dat de 3428 nog gewoon rijvaardig is en evt weer gereactiveerd en ingezet kan worden tijdens de winter? |
05-10-2011 01:03:25 | ||
---|---|---|
Rob...
![]() |
De enige DM90's die nog geen conditierit hebben gehad zijn de 3427-3433-3443. Zijn hier plannen voor dat iemand weet? Of worden er misschien 8 DM90 klaargemaakt om evt versneld gereactiveerd te worden bij onheil? |
05-10-2011 07:24:21 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
De 3427 is vorig winter seizoen (als enige) niet geactiveerd geweest, mogelijk dus nu weer niet. De 3433 is meen ik defect gegaan en heeft vorig winterseizoen niet afgemaakt, maar dat zegt natuurlijk minder over de kansen voor dit jaar. |
05-10-2011 10:13:36 | ||
---|---|---|
jeanpierre
![]() |
QuoteVolgens Syntus 3/10, maar dat kan ook de 1e inzetdag zijn en 1/10 de formele overdracht. En om mijn eerdere vraag zelf te beantwoorden: Per half december komen er nog 3 DM'90 bij i.v.m. bediening station Westervoort. Daarnaast overweegt Syntus nog extra stellen te huren i.v.m. een paar schadegevallen (o.a. Vorden). |
05-10-2011 10:30:27 | ||
---|---|---|
Geerrritt
![]() |
Zal ook wel te maken hebben dat er Lintjes omgebouwd/opgeknapt moeten gaan worden voor de Twentsconcessie en Arriva er ook 3 wil overnemen voor Alm-Mrb. |
05-10-2011 11:40:12 | ||
---|---|---|
jeanpierre
![]() |
Nee, daar heeft het niets mee te maken. |